Schokkend, verbijsterend, ongelofelijk. Superlatieven schieten te kort bij deze getuigenis, de meest explosieve in de reeks tot nu, en niet bij gebrek aan competitie. Sinds het begin van de “vaccinatie”campagne wereldwijd is er in de alternatieve nieuwsvoorziening veel aandacht gegaan naar de...
www.bitchute.com
HET COVID-PROCES: DAG 3 - DE PCR-TEST, DEEL 4 REMDESIVIR, MET BRYAN ARDIS (NEDERLANDS ONDERTITELD)
Door Erick van Dijk
Schokkend, verbijsterend, ongelofelijk. Superlatieven schieten te kort bij deze getuigenis,
de meest explosieve in de reeks tot nu, en niet bij gebrek aan competitie.
Sinds het begin van de “vaccinatie”campagne wereldwijd is er in de alternatieve nieuwsvoorziening veel aandacht gegaan naar de vele bijwerkingen van de massaal geïnjecteerde stoffen, die met regelmaat ook dodelijk bleken, en blijken.
Zelf moest ik ook even in mijn geheugen graven. Toen herinnerde ik me dat er even sprake was van het middel Remdesivir als remedie tegen “corona,” na alle gefabriceerde wereldwijde negatieve ophef over Hydroxychloroquine. (Denk in het Nederlandse aan huisarts Rob Elens die al vroeg kwam met een combinatie van Hydroxychloroquine en zink, eventueel aangevuld met Azytromycine, waarmee hij patiënten in een vroeg stadium genas, en hoe hij werd behandeld, hoe toevallig....)
Wat me nog bijstond was mijn verontwaardiging toen ik de prijs van een behandeling hoorde, ik meen rond 3.000 dollar of euro. Dit in tegenstelling tot een behandeling met het patentvrije Hydroxychloroquine, dan ging het om een paar euro. Een motief, misschien? Iemand?
Later bleek dat bij de proef waarvan de resultaten werden gebruikt om Hydroxychloroquine af te schilderen als levensgevaarlijk, het zou ernstige hartproblemen veroorzaken, veelvuldig hogere doses waren toegediend bij proefdieren dan bij normaal gebruik.
Het was dit wat bleek te leiden tot de gemelde hartproblemen. Het prestigieuze medische vakblad The Lancet zag zich gedwongen de aldaar gepubliceerde studie terug te trekken.
Maar het geheugen van mensen is kort.
Omdat er weinig over gesproken werd en er zoveel tegelijkertijd gebeurde heb ik er verder niets meer over vernomen.
Ik was dan ook verrast te horen tijdens het vertalen van dit volgende deel in de reeks over de gewraakte PCR-“test” dat er veel opzienbarends te leren valt over dit middel.
Terwijl het door de hoogste gezondheidsautoriteiten werd goedgekeurd als enige remedie tegen corona en onder de leiding van “dr” Anthony Fauci werd opgenomen in de behandelprotocollen, op basis van twee studies, het zou veilig en effectief zijn (hebben we dat in andere verbanden niet eerder gehoord...?), blijkt bij nader onderzoek dat het middel in veel gevallen levensgevaarlijk is, het kan vaak lijden tot nier, lever en hartfalen.
In die tijd werd in de media voortdurend bericht over een groot aantal mensen dat tijdens behandeling voor corona onverklaarbaar al snel overleed aan... nierfalen...
Aan het woord is dr. Bryan Ardis, arts, holistisch consultant en hoofd van Ardislabs.
Hij windt er geen doekjes om. Probeer niet van je stoel te vallen...
Dorothé