Wat wil je daarmee aangeven? Geloof jij niet in de goed opgezette manier van Reiner Füllmich om het kaartenhuis om te krijgen?
Jeroen Pols verwijst geregeld in de podcasts van Viruswaarheid naar de data van Reiner Füllmich. Hij en ook Willem zijn ook al in deze podcasts van R. Füllmich bevraagd geworden. Ik zie hier dus een goede samenwerking en doorgave van info. Wij weten ook dat Viruswaarheid aan bewijsmateriaalverzameling doet. Eveneens R. Füllmich in zijn Corona-Ausschuss. R. Füllmich wil echter verder gaan. Nl. mocht een proces op niets uitlopen, dan gaan ze zelf de tribunalen opzetten. Het gaat hier om een aanklacht van ongeveer 300 advocaten en ook Mike Yeadon en vele goede anderen zitten in dit comité. Ik vind dit een hele goede zaak en heb er wel vertrouwen in. Hij spreekt ook over we-the-people, dus daar vermoed ik ook een link met de Q-operatie. Ik denk dat zij, viruswaarheid en FvD met elkaar samenwerken. Wil je een grote reus omver krijgen, moet je het goed aangaan. R. Füllmich spreekt niet over dat hij denkt dat het gaat lukken, nee hij zegt dat het gaat lukken. Hij is dus zeker van zijn zaak. Volgende week begint het proces.
Dorothé