Oekraine

En graag ook even mijn bronnen lezen ajb.
Ik worstel velen van jullie ook door. En word vooral simpel van de schreeuwerige teksten bomvol spelfouten.
Over fake news gesproken.

En graag ook even mijn bronnen lezen ajb.
Ik worstel velen van jullie ook door. En word vooral simpel van de schreeuwerige teksten bomvol spelfouten.
Over fake news gesproken.
cbs, forbes, rijksoverheid, sure.

Het is sure, niet shure zoals jij eerder schreef (zonder spelfouten)

🇬🇧 Aiden Eslin, a mercenary from Britain, before surrendering, sent his family a video from the factory to them. Ilyich

‘If you are watching this, then we are surrounded. We held out for a month, we ran out of ammunition, food. Water is all we have left’

Mike

🇷🇺🇺🇦⚡In Mariupol at the time of its encirclement on March 11, there were: 36th separate brigade of marines, 109th brigade of territorial defense, 503rd separate battalion of marines, a company of the 53rd separate mechanized brigade, units of the 17th anti-tank brigade, Nazi formations "Azov"*, "Aidar"*, "Right Sector"*, police and state border service units, as well as foreign mercenaries - RF Ministry of Defense

The total number of this group was about 8,100 people

Mike

Many citizens of the liberated areas are still afraid to give interviews on camera – they’re afraid of the Kiev regime & to be killed for their testimony. Valentina s
peaks out: I'm afraid. To a large extent, the Kiev regime stood behind this fear.

We investigated completely the case of the murder of a civilian by the Ukrainian military in Volnovakha:

Mike

Korte samenvatting:

Rusland biedt de nazi's nog 1 laatste keer een humantaire corridor aan. Ze zitten in Azovstal zonder voedsel en water en hun gewapende verzet tegen de opmars van de Russen is volkomen zinloos, dit is een verloren strijd. Zowel het regime van Zelensky als 'humanitaire' organisaties als het Rode Kruis laten deze militante strijders echter keihard vallen, ze worden opgeofferd in een wanhopige poging om Azovstal te verdedigen. Wat is er daar dat zo belangrijk is en niet naar buiten mag komen? We zullen het snel weten, zet je schrap!

Mike

Zo dan! Ik kom ook eens kijken op dit forum. Wat een doorzichtige tactiek hanteer jij Mike. Beetje je straatje schoon vegen door zoveel mogelijk weer te posten in de hoop dat de kritische noten ondergesneeuwd raken. Lekker doorzichtig weer. Ga vooral zo door met zenden. Karma is a bitch!

Zo dan! Ik kom ook eens kijken op dit forum. Wat een doorzichtige tactiek hanteer jij Mike. Beetje je straatje schoon vegen door zoveel mogelijk weer te posten in de hoop dat de kritische noten ondergesneeuwd raken. Lekker doorzichtig weer. Ga vooral zo door met zenden. Karma is a bitch!
Karma is een bitch, maar dat is nog niks. Dios te castigará.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan