Oekraine

🇷🇺🇺🇦 Azovstal plant: the last Nazi fortress in the middle of Mariupol

Ramzan Kadyrov shared footage of the preparation by fighters from the Chechen Republic of a plan to storm the plant.

Deze Nederlandse journaliste van alternatief nieuws vertelt dat mensen blij zijn dat Russen geweest zijn. Ze krijgen hun leven weer terug

Wie bepaalt dat eigenlijk dat het false flag is? Jij? Mike?
Sorry maar ik kan echt exact hetzelfde zeggen over de bronnen die hier overal gedeeld worden. 99,9 procent staat online te vinden als bewezen fake news sites. Nu jij weer.

is Mike een lezing geven of zo en is hij vanavond niet in staat om de trollen te weren, NOS, NU.nl zijn trollen bronnen
Mike slaapt. Die is hele nachten bezig met zijn fake news linkjes door te spitten. Zelfs Mike moet soms slapen :ROFLMAO:

Sorry maar ik kan echt exact hetzelfde zeggen over de bronnen die hier overal gedeeld worden. 99,9 procent staat online te vinden als bewezen fake news sites. Nu jij weer.
Van Bucha is bekend dat de lijken witte banden hadden, wat een teken is dat ze pro-Russisch zijn, Dus heeft Rusland er geen belang bij om ze te doden. Dat staat de steun voor hun militaire operatie onder de etnische Russen.

Poetin heeft reeds in reactie op de false flag in Kramatorsk gemeld dat er een false flag in Irpin op handen was, Zo geschiedde,

Je kan van alles -zeggen- maar niemand -luistert- hier, we zijn al wat gewend op trollen gebied

Gelukkig zijn jullie allemaal gesjeesde, geslaagde en financieel onafhankelijke individuen die geen gebruik maken van ons sociale vangnet en niet naar een arts gaan en zelf hun huis kopen, zelf hun cash geld in een sok bewaren, autarkisch leven, soeverein zijn, niet naar het instituut school zijn gegaan, hun vroegere vaccins hebben laten ontstoren, nooit op vakantie gaan, geen tv kijken, niet op het internet zitten (oh wacht..) 1.7 kinderen hebben grootgebracht met minstens 2 jaar borstvoeding, vrouwen achter het aanrecht hebben staan en zeggen dat ze voor vrijheid zijn maar eigenlijk gewoon hun gelijk willen halen. Zeg DAT dan. Djeez. En daar moet je dan een heel forum voor oprichten EN nog geld voor vragen ook omdat je met je bezopen kop overal wordt ontslagen. Een GRATIS forum he die gewoon in de lucht is geschoten en verder bestaansrecht heeft bij de gratie van 1 iemand alleen. Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.

Zegt het fatsforum :LOL::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Gelukkig zijn jullie allemaal gesjeesde, geslaagde en financieel onafhankelijke individuen die geen gebruik maken van ons sociale vangnet en niet naar een arts gaan en zelf hun huis kopen, zelf hun cash geld in een sok bewaren, autarkisch leven, soeverein zijn, niet naar het instituut school zijn gegaan, hun vroegere vaccins hebben laten verstoren, nooit op vakantie gaan, geen tv kijken, niet op het internet zitten (oh wacht..) 1.7 kinderen hebben grootgebracht met minstens 2 jaar borstvoeding, vrouwen achter het aanrecht hebben staan en zeggen dat ze voor vrijheid zijn maar eigenlijk gewoon hun gelijk willen halen. Zeg DAT dan. Djeez. En daar moet je dan een heel forum voor oprichten EN nog geld voor vragen ook omdat je met je bezopen kop overal wordt ontslagen. Een GRATIS forum he die gewoon in de lucht is geschoten en verder bestaansrecht heeft bij de gratie van 1 iemand alleen. Ik zeg maar zo: ik zeg maar niks.
Toch heel wat woorden om niks te zeggen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan