Oekraine

Je plaatst in krap 10 minuten een reactie, er staan honderden video's op die telegram kanalen die heb je niet kunnen bekijken in zo'n korte tijd maar je komt wel direct met een conclusie.

Schokkend inderdaad, door kogels verminkte lijken, verkoolde lijken, etc. dat noem ik schokkend, of zijn het allemaal poppen/acteurs en photoshop? Het is anders dan een videogame of actiefilm, er zit veel leed achter, stel je zou je zoon zo zien liggen.

Dit laat men expres niet zien op het nieuws! Omdat dat extreem weerzinwekkend werkt op de bevolking en misschien mensen aan het denken zet, aantallen doden doet niemand iets, dat is slechts een paar cijfers meer of minder, gruwel beelden wel. Het toont gewoon aan hoe ziekelijk oorlog is, dat willen ze de bevolking niet te veel wijs maken, want de wapenindustrie moet ook blijven draaien he.
Wat jij schokkend noemt is inderdaad 90%fake
Mijn zoon zal nooit ergens voor vechten is een links geval, ik zou het toejuichen als hij wat mannelijke trekjes zou ontwikkelen 😏😏
En wat jij dus schokkend noemt is part off life, ik weet niet beter dan dat je het risico loopt een kogel in je lijf te krijgen als je militair wordt, of een RPG in je voertuig een berm bom eronder Mortier granaatjes tijdens het ontbijt..
Simpel gezegd wat in Oekraïne gebeurt is niet schokkend

Wat jij schokkend noemt is inderdaad 90%fake
Schaamteloos om zoiets te zeggen. Je bent 0 bewijs dat het fake is, je komt weer snel met ongefundeerde conclusies.
Wanneer is het voor jou wel echt dan? Denk je echt dat ze aan het front continue videos maken of een filmcrew tussen de vijandige vuurlinies loopt om 'aan te tonen' dat het echt gebeurd?

En wat jij dus schokkend noemt is part off life, ik weet niet beter dan dat je het risico loopt een kogel in je lijf te krijgen als je militair wordt, of een RPG in je voertuig een berm bom eronder Mortier granaatjes tijdens het ontbijt..
Simpel gezegd wat in Oekraïne gebeurt is niet schokkend
Het is geen "part of life" het is onderdeel van oorlog en oorlog is ziekelijk dehumaniserend.

"Simpel gezegd wat in Oekraïne gebeurt is niet schokkend"
Nogmaals schaamteloos. Waarom denk je dat er duizenden mensen het land uit vluchten?

In metrostations in Kharkov raakten voedselvoorraden op, maar mensen zijn bang om naar buiten te gaan om eten te halen omdat ze vrezen niet meer terug te kunnen keren omdat het metrostation dan vol is.

Schaamteloos om zoiets te zeggen. Je bent 0 bewijs dat het fake is, je komt weer snel met ongefundeerde conclusies.
Wanneer is het voor jou wel echt dan? Denk je echt dat ze aan het front continue videos maken of een filmcrew tussen de vijandige vuurlinies loopt om 'aan te tonen' dat het echt gebeurd?

Het is geen "part of life" het is onderdeel van oorlog en oorlog is ziekelijk dehumaniserend.

Nogmaals schaamteloos. Waarom denk je dat er duizenden mensen het land uit vluchten?
Schaamteloos?
Jij hebt ook geen bewijs dat het echt is en zo ja kom maar met het bewijs!
En die mensen vluchten misschien wel voor die NeoNazi troepen en niet voor de Russen.
Jammer dat je er na 2 jaar wakker worden er weer vol intrapt😒

Waar trap ik "weer" in? Graag concreet zijn
Dit is net als in het begin van de Covid Crisis.. ze zaaien angst en paniek en willen vooral dat je bang bent! En dan al die beelden weer (fake) die op ons afgevuurd worden. Ik heb ervan geleerd en weet gewoon dat dit niet klopt! Dat er schapen zijn die hierin trappen, ok. Maar mensen die hier op het Forum zitten en wel beter moeten weten🤔 niks geleerd dus!
Kijk ajb de laatste X22 report, dan weet je gewoon dat het allemaal niet klopt!

Ik heb nog geen oorlog situatie meegemaakt waar geen journalisten en camera's bij waren, Oekraïne is geen oorlog maar een aantal chirurgische acties om rotzooi op te ruimen.
Jij bent de gene die geen idee heeft wat oorlog is, en waarom Oekraïners nu "vluchten" Velen om gratis geld huis Miele....
Maar achterlijk links volk weigert dat te zien, de vluchtelingen vluchten niet voor oorlog maar om andere redenen..
Maar blijf maar lekker dom in je bubbel zitten

Jij hebt ook geen bewijs dat het echt is en zo ja kom maar met het bewijs!
Scroll een paar uur door die Telegramgroepen heen, bewijs genoeg. Denk je nu werkelijk dat al die beelden fake zijn? Je ziet ze namelijk niet terug in de mainstream media.

Honderden video's vele uren beeldmateriaal, ga er even voor zitten:
Zie: https://www.fatsforum.nl/threads/oekraine.2733/page-51#post-373359

En die mensen vluchten misschien wel voor die NeoNazi troepen en niet voor de Russen.
Misschien vluchten ze voor oorlog, niet moeilijk voor te stellen toch? Oorlog is geen pretje namelijk, ook niet voor onschuldige burgers. Die NeoNazi zitten er al jaren.

Scroll een paar uur door die Telegramgroepen heen, bewijs genoeg. Denk je nu werkelijk dat al die beelden fake zijn? Je ziet ze namelijk niet terug in de mainstream media.

Honderden video's vele uren beeldmateriaal, ga er even voor zitten:
Zie: https://www.fatsforum.nl/threads/oekraine.2733/page-51#post-373359

Misschien vluchten ze voor oorlog, niet moeilijk voor te stellen toch? Oorlog is geen pretje namelijk, ook niet voor onschuldige burgers. Die NeoNazi zitten er al jaren.
Serieus?? Telegram groepen.. ik kijk gewoon naar X22! Dave laat echt zien hoe het zit en alle beelden zijn gewoon fake en hij komt gewoon met bewijs!
Ik wil echt niemand aanvallen hoor maar mensen moeten verder kijken dan hun neus lang is! Hebben mensen nu echt niks geleerd van de afgelopen 2 jaar?

Gaan we hier nu onderling ‘oorlog’ zitten voeren of t ergens echt oorlog is? 🤔😎

Ook ik wil niemand veroordelen maar elk beeld kan gemanipuleerd zijn. Fakenews is all around. Be aware. En vergeet niet; you are watching a movie.

Volgens deze man is het allemaal misleiding.
Dat er veel nepbeelden correct.
Het zou zo maar kunnen dat de nato zelf raketten gooit op doelen om daarna de russen de schuld te geven.

Ik heb nog geen oorlog situatie meegemaakt waar geen journalisten en camera's bij waren.
Wat een loos statement. Wat is er anders aan de MSM beelden van deze oorlog ten opzichte van beelden uit andere oorlogen? De media wil zoals eerder gezegd geen oorlogs-vreedheden uitzenden, niet goed voor het draagvlak (wapenlevering NAVO etc). Ze zenden liever een zielig kindje uit of een vrouw met hoofdverband.
Jij bent de gene die geen idee heeft wat oorlog is, en waarom Oekraïners nu "vluchten" Velen om gratis geld huis Miele....
Ongetwijfeld is dat ook gaande, heb ik nergens ontkend. Is ook niets anders dan in andere oorlogen he.

Maar blijf maar lekker dom in je bubbel zitten
"Dom?" Waarom steeds zo'n persoonlijk aanval? Op twitter is dat ook gebruikelijk, dacht dat we hier wat vriendelijker tegen elkaar kunnen doen, toch?

En wat voor bubbel bedoel je? Ben concreet.

Wat een loos statement. Wat is er anders aan de MSM beelden van deze oorlog ten opzichte van beelden uit andere oorlogen? De media wil zoals eerder gezegd geen oorlogs-vreedheden uitzenden, niet goed voor het draagvlak (wapenlevering NAVO etc). Ze zenden liever een zielig kindje uit of een vrouw met hoofdverband.

Ongetwijfeld is dat ook gaande, heb ik nergens ontkend. Is ook niets anders dan in andere oorlogen he.

"Dom?" Waarom steeds zo'n persoonlijk aanval? Op twitter is dat ook gebruikelijk, dacht dat we hier wat vriendelijker tegen elkaar kunnen doen, toch?

En wat voor bubbel bedoel je? Ben concreet.
Concreter dan dit kunnen we echt niet zijn hoor. Of je snapt het na 2 jaar of je snapt het niet..simpel toch.
Vraag me nu echt af of jij op Twitter ook een Oekraïne vlag bij je profiel hebt staan?

ik kijk gewoon naar X22! Dave laat echt zien hoe het zit en alle beelden zijn gewoon fake en hij komt gewoon met bewijs!
Graag link naar desbetreffende X22 video die aantoont dat alle beelden fake zijn.
Serieus?? Telegram groepen..
Het medium zelf is geen argument. Kun je ook zeggen serieus bitchute/rumble? Of serieus twitter/facebook?
Overal zit een deel fake news bij, veelal bewerkte fake screenshots.

Ik wil echt niemand aanvallen hoor maar mensen moeten verder kijken dan hun neus lang is! Hebben mensen nu echt niks geleerd van de afgelopen 2 jaar?
Ik heb alleen gezegd dat er waarschijnlijk nu al honderden Russische en Oekraïne soldaten gesneuveld zijn. Is ook niet verwonderlijk, want er is op veel plaatsen een grondoorlog gaande. Meer heb ik niet gezegd.
Er wordt van alles in mijn mond gelegd alleen omdat ik dat zeg.

Waar jij intrapt zijn wat ik noem.OMG-betichten, berichten gericht op sensatie, paniek en hysterie. De alternatieve media zit er vol mee, de duivel ruikt de energie van angst en boosheid en speelt ook hier op in.

Waar jij intrapt is dat je niet durft te geloven in een positieve uitkomst, omdat je 'anger issues' hebt en dus niet gelooft in jezelf. Je projecteert je eigen beachadigingen en trauma's door hier de betweter uit te hangen, niet alleen over dit onderwerp maar denk ook aan je recente bijdrages over de vele vulkaanuitbarstingen en aardbevingen die toen gaande waren.

Het zou mij niet verbazen als jouw persoonlijkheidstype van de 16 Myers-Briggs typen de 'debater' is. Types die discussieren om te discussieren om zo uiteindelijk hun eigen mening te vormen door anderen te provoceren met een advocaat-van-de-duivel standpunt i.p.v. op een normale manier een dialoog aan te gaan.

Het zijn deze mensen waar ik extreem allergisch voor ben en die ik dodelijk vermoeiend vind vanwege hun aanhoudende koppigheid en het feit dat ze niet te helpen zijn omdat ze niet geholpen willen worden. Tot nu toe heb ik dit gedrag getolereerd, maar het gaat niet lang meer duren of dan is de rek er bij mij uit en mijn geduld op. Naief, die hetzelfde hinderlijke gedrag vertoonde, heeft uiteindelijk de eer aan zichzelf gehouden.

In 2014 ging het ook over Poetin n.a.v. de Euromaidan-tevolutie die aan de basis ligt van het huidige conflict in Oekraine, met daaropvolgend de false flag van MH17. Hij was net als jij, hij had het over Oekraiense vrienden en over 'nieuwsbronnen' die een heel ander beeld schetsten van Poetin en zijn intenties. Hij spamde in korte tijd mijn hele forum vol met links en gaf mij uiteindelijk geen andere keus dan hem te verwijderen. De reden voor mijn beslissing toen is onveranderd gebleven: het is oorlog en we strijden hier als digitale soldaten voor de waarheid achter de leugen. Eenieder die ons moraal probeert te ondermijnen vormt een gevaar voor de missie en voor de troepen en dient het veld te ruimen of verwijderd te worden.

Ik zal een laatste keer ingaan op een van je argumenten. De reden waarom duizenden mensen op de vlucht slaan in Oekraine is ondat ze niet zien dat er sprake is van een gerichte actie die niets te maken heeft met de burgerbevolking en omdat een corrupte (sociale) media hen wijsmaakt dat dit wel zo is. Je kunt het die mensen niet kwalijk nemen, maar jou wel want jij zou beter moeten weten als forumlid. Beschouw jezelf dan ook gewaarschuwd, sprout.

Mike

Laatst bewerkt:
Graag link naar desbetreffende X22 video die aantoont dat alle beelden fake zijn.

Het medium zelf is geen argument. Kun je ook zeggen serieus bitchute/rumble? Of serieus twitter/facebook?
Overal zit een deel fake news bij, veelal bewerkte fake screenshots.

Ik heb alleen gezegd dat er waarschijnlijk nu al honderden Russische en Oekraïne soldaten gesneuveld zijn. Is ook niet verwonderlijk, want er is op veel plaatsen een grondoorlog gaande. Meer heb ik niet gezegd.
Er wordt van alles in mijn mond gelegd alleen omdat ik dat zeg.
Waarom zal ik een link plaatsen als er een X22 topic is?? Daar zet Mike elke dag de nieuwste episodes neer.
Rumble is van TMG dus vind dat best betrouwbaar ja👍🏻

Waar jij intrapt zijn wat ik noem.OMG-betichten, berichten gericht op sensatie paniek en hysterie. De alternatieve media zit er vol mee, de duivel ruikt de energie van angst en bopsheid en speelt ook hier op in.

Waar jij intrapt is dat je niet durft te geloven in een positieve uitkomst, omdat je 'anger issues' hebt en dus niet gelooft in jezelf. Je projecteert je eigen beachadigingen en trauma's door hier de betweter uit te hangen, niet alleen over dit onderwetp maar denk ook aan je recente bijdrages ovet de vele vulkaanuitbarstingen en aardbevingen die toen gaande waren.

Het zou mij niet verbazen als jouw persoonlijkheidstype van de 16 Myers-Briggs typen de 'debater' is. Types die discussieren om te discussieren om zo uiteindelijk hun eigen mening te vormen door anderen te provoceren met een advocaat-van-de-duivel standpunt.

Het zijn deze mensen waar ik extreem allergisch voor ben en die ik dodelijk vermoeiend vind vanwege hun aanhoudende koppigheid en het feit dat ze niet te helpen zijn omdat ze niet geholpen willen worden. Tot nu toe heb ik dit gedrag getolereerd, maar het gaat niet lang meer duren of dan is de rek er bij mij uit en mij geduld op. Naief, die hetzelfde hinderlijke gedrag vertoonde, heeft uiteindelijk de eer aan zichzelf gehouden.

In 201r ging het ook over Poetin n.a.v. de Euromaidan-tevolutie die aan de basis ligt van het huidige conflict in Oekraine, met daaropvolgend de false flag van MH17. Hij was net als jij, hij had het over Oekraiense vrienden en over 'nieuwsbronnen' die een heel ander beeld schetsten van Poetin en zijn intenties. Hij spamde in korte tijd mijn hele forum vol met links en gaf mij uiteindelijk geen andere keus dan hem te verwijderen. De reden voor mijn beslissing toen is onveranderd gebleven: het is oorlog en we strijden hier als digitale soldaten voor de waarheid achter de leugen. Eenieder die ons moraal.probeert te ondermijnen vormt een gevaar voor de missie en voor de troepen en dient het veld te ruimen of verwijderd te worden.

Ik zal een laatste keer ingaan op een van je argumenten. De reden waarom duizenden mensen op de vlucht slaan in Oekraine is ondat ze niet zien dat er sprake is van een gerichte actie die niets te maken heeft met de burgerbevolking en omdat een corrupte (sociale) media hen wijsmaakt dat dit wel zo is. Je kunt het die mensen niet kwalijk nemen, maar jou wel want jij zou beter moeten weten als forumlid. Beschouw jezelf dan ook gewaarschuwd, sprout.

Mike
Dank je wel Mike!!🙏🏻🙏🏻

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan