Oekraine

Ik hoor net van een kennis dat tie al jodium tabletten ingeslagen heeft.

Wat vinden jullie daarvan?

Nothingburger of nuttig?

Ik ben zeer terughoudend met filmpjes plaatsen op moment... Kees71 plaatst normaal gesproken zeer relevante video's over gebeurtenissen wereldwijd... Maar ook hij lijkt in de val gelokt te zijn door alle propaganda...

Onderstaande video plaats ik nu even als voorbeeld: Waar en wanneer komen deze beelden vandaan? Ik ben sceptisch over zulke beelden...

Ik hoor net van een kennis dat tie al jodium tabletten ingeslagen heeft.

Wat vinden jullie daarvan?

Nothingburger of nuttig?
Mijn Georgische collega weet het bijna zeker : Poetin gaat nukes gooien. Wij haar aan de jodium praten :) De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat het een chaotische toestand is. Ik had vantevoren ook nog stellig gezegd dat Poetin echt niks zou gaan doen, dus dat wordt nu tegen me gebruikt uiteraard.

Ik ben zeer terughoudend met filmpjes plaatsen op moment... Kees71 plaatst normaal gesproken zeer relevante video's over gebeurtenissen wereldwijd... Maar ook hij lijkt in de val gelokt te zijn door alle propaganda...

Onderstaande video plaats ik nu even als voorbeeld: Waar en wanneer komen deze beelden vandaan? Ik ben sceptisch over zulke beelden...

Zelfde als Theugnieuws!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.534
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan