Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik wil een andere voorzitter.
Jemig echt....ben ff de tuin ingestuurd door mijn man @Sailor zie ik dit. Wa un senzazie hieroh.Wat een trollen vervuiling ineens, eerst rondom cojona en nu volgende elite hoax en de trollen rennen hierheen. Hahahaha lachwekkend dit, geeft al aan hoe erg ze in PANIC zijn
Mijn Georgische collega weet het bijna zeker : Poetin gaat nukes gooien. Wij haar aan de jodium praten De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat het een chaotische toestand is. Ik had vantevoren ook nog stellig gezegd dat Poetin echt niks zou gaan doen, dus dat wordt nu tegen me gebruikt uiteraard.Ik hoor net van een kennis dat tie al jodium tabletten ingeslagen heeft.
Wat vinden jullie daarvan?
Nothingburger of nuttig?
Ik ben zeer terughoudend met filmpjes plaatsen op moment... Kees71 plaatst normaal gesproken zeer relevante video's over gebeurtenissen wereldwijd... Maar ook hij lijkt in de val gelokt te zijn door alle propaganda...
Onderstaande video plaats ik nu even als voorbeeld: Waar en wanneer komen deze beelden vandaan? Ik ben sceptisch over zulke beelden...
Exact!Zelfde als Theugnieuws!
Als je boven de 40jaar bent is het zinloos.Ik hoor net van een kennis dat tie al jodium tabletten ingeslagen heeft.
Wat vinden jullie daarvan?
Nothingburger of nuttig?
Ieder nadeel heb zn voordeel zei Cruijff altijd.Komen we daar ook versneld van af!
Mike
Ooo, hoe dat zo?Als je boven de 40jaar bent is het zinloos.