Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat heb je nog als toekomst boven de 40Ooo, hoe dat zo?
Dan ben ik ook veilig (verder dan 15 km van Rotjeknor).Wat heb je nog als toekomst boven de 40
Voor jou is, het toch zinloos, binnen 15km van Rotterdam is alles weg
Vliegbasis Leeuwarden is ook om de hoek bij jou...Dan ben ik ook veilig (verder dan 15 km van Rotjeknor).
Ja 25 kmVliegbasis Leeuwarden is ook om de hoek bij jou...
Over de weg, hemelsbreed is dat niet zoverJa 25 km
I'll go down with ZathrasWat heb je nog als toekomst boven de 40
Voor jou is, het toch zinloos, binnen 15km van Rotterdam is alles weg
Heeft met de schildklier te maken.Ooo, hoe dat zo?
Hemelsbreed? Papendrecht toch? BoemHoewel... R'dam is 17km volgens mij
Vandaar dat we een paar jaar geleden vd overheid van die jodiumpillen kregen alleen voor de kinderen. Dat verklaard het. Toen wisten ze al dat dit eraan zat te komen( hadden ze gehoopt)Heeft met de schildklier te maken.
Boven de 40jaar heb je geen jodiumpillen nodig bij straling. Je bent dan van nature beschermd.
Paar jaar geleden? Ik heb ze 2 maanden geleden nog gehad bij de post. Had dat toen ook geplaatst hierVandaar dat we een paar jaar geleden vd overheid van die jodiumpillen kregen alleen voor de kinderen. Dat verklaard het. Toen wisten ze al dat dit eraan zat te komen( hadden ze gehoopt)
Ja maar die zijn niet om te gebruiken, maar ok dat is weer iets anders... Of ze ook vliegen naar locatie x weten we niet nooit getest of ze ontploffen weten we ook niet nooit getestHebben we / ze überhaupt wel kernbommen en zo’n rood knoppie om op te duwen#durfeenmisschienheleblonde(met grijs jaja)vraagtestellen
Paar jaar geleden? Ik heb ze 2 maanden geleden nog gehad bij de post. Had dat toen ook geplaatst hoer
Aaaah dus je zegt eigenlijk....Ja maar die zijn niet om te gebruiken, maar ok dat is weer iets anders... Of ze ook vliegen naar locatie x weten we niet nooit getest of ze ontploffen weten we ook niet nooit getest
Ja zag het sorry had het snel veranderd maar Edwin was er weer als de kippen bijNoem je WOL een hoer?
Dan is het voor mij 15,5 as the crow fliesHoewel... R'dam is 17km volgens mij