Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tuurlijk nietDe wapens die zijn uitgedeeld door Zelensky komen uiteraard ook gewoon bij criminelen terecht.
Telegram Web
Telegram is a cloud-based mobile and desktop messaging app with a focus on security and speed.web.telegram.org
ik probeer er een link bij te zetten maar geen idee hoe je naar Telegram kan linkenTuurlijk niet
Heftig verhaal, pfffftVrijmoedig Geluid
Gonzalo Lira vanuit Kiev deze ochtend over de ontstane situatie 🦁 @vmGeluid 🍿 @vmBeeldt.me
Ja maar wat kan je verwachten als de staat militaire wapens uitdeelt, zou jij niet in de rij gaan staan voor een leuk speeltje...Heftig verhaal, pfffft
Yep, hebben hebben hebbenJa maar wat kan je verwachten als de staat militaire wapens uitdeelt, zou jij niet in de rij gaan staan voor een leuk speeltje...
Geinige site, kon ik nog niet
Niet te hard zijnKENDE ik ook nog niet.
Volgens mij is hij redelijk ingeburgerd.... Werkt toch bij postnsb en heeft minimaal bij 1 vrouw (neem.ik aan) een kindHij is nog niet klaar met inburgeringscursus.
Mondmasker met Oekraine vlag erop wssConcreter dan dit kunnen we echt niet zijn hoor. Of je snapt het na 2 jaar of je snapt het niet..simpel toch.
Vraag me nu echt af of jij op Twitter ook een Oekraïne vlag bij je profiel hebt staan?