Omvolking

Wat is dat toch met Marokkanen die iedereen z’n moeder willen neuken? Heeft iemand die vraag weleens gesteld aan zo’n type? Ik zou best zo’n vraag willen stellen “ ja, maar waarom wil je dat dan zo graag?” Waarom de moeder en niet de tante of dochter?

@alpha2020: zij hebben moeder heel hoog staan, moeders zijn heel heilig voor ze. Dat komt ook voort vanuit de islam. Ze hebben een soort van Veel gebruikt ‘gezegde’: het paradijs ligt onder de voeten van je moeder. Zij moet zeer respectvol worden behandeld.

Dus als je die moeder uit gaat schelden dan raak je een zeer gevoelige snaar bij die ander. In hun beleving beledigd je dan zo iemand veel meer dan als je zegt: neuk je tante. Dus iemand hard beledigen dan ga je schelden met moeder.

P.s ik heb in het verleden gewerkt met zulke (cliënten)kansloze jongens, dus vandaar dat ik dit weet.

Als ze hun moeders zo hoog hebben zitten, dan mogen ze er weleens wat beter naar luisteren. Daar zit dan misschien ook de kern van het probleem, dat moeders niet zoveel te vertellen hebben.

Als ze hun moeders zo hoog hebben zitten, dan mogen ze er weleens wat beter naar luisteren. Daar zit dan misschien ook de kern van het probleem, dat moeders niet zoveel te vertellen hebben.

Die moeders (ook vaders) zijn meestal veel te soft voor die jongens. Te lief, niet streng. Jongens zijn in die culturen heel belangrijk, meiden worden heel strak gehouden, jongens zijn verwend en mogen alles. Daar zit juist het probleem!

Fragment van een jaar geleden, maar toch... hij heeft idd ballen! Zijn tactiek is mss provocerend, maar het laat wel de ware aard van de roedel wolven zien!

Kevin

T7r96rl4vzt3s390toyl7ye23kmnvqp30.jpg

Mike

Het blijft maar doorgaan. Vanmiddag een schietpartij in Den Haag en nu twee steekpartijen in Zoetermeer.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan