Omvolking

Ja nu wil de Elite zogenaamd een islamitisch NL, maar eindstand worden die moslims natuurlijk ook keihard genaaid! Want de wereldreligie die onder de NWO valt is absoluut niet de Islam. Ze houden hun de welbekende (halal) worst voor
Tot die tijd hebben halen ze met de islam domme agressieve krachten binnen, die hen helpen met de agenda.

Joost

https://www.frontnieuws.com/de-islamitische-wereld-is-een-permanente-vluchtelingencrisis-we-moeten-de-deur-dicht-doen/

Mike

Goed artikel! Maar ben het met 1 ding niet eens want dit stukje:
Het is niet het Westen wat de disfunctionele islamitische samenlevingen gecreëerd heeft, en het Westen is niet verantwoordelijk voor hen. In plaats daarvan wordt het Westen constant in de disfunctionaliteit van de moslimwereld betrokken. Elke poging van het Westen om de situatie in de islamitische wereld te verbeteren, van humanitaire hulp tot vredesoperaties, resulteert alleen maar in verwijten van de moslimwereld dat deze disfunctionaliteit de schuld is van het Westen.

De Elite zit achter al die oorlogen daar in het midden-oosten. En die zogenaamde nep hulp die hier in dit stukje is opgesomd klopt ook niet, dat zijn ook allemaal louche organisaties vd Elite dus logisch dat die niet hielpen aangezien het doel was om die moslims hierheen te lokken. Ik neem toch echt aan dat de Elite zeker wel verantwoordelijk is voor die migratie uit moslimlanden, daar arm houden en ze dan naar west europa lokken!Het komt op mij in dit stuk over alsof het volk daar dit zelf zo heeft gewild, dat betwijfel ik dus.

Ben het er verder helemaal mee eens hoor dat wij nu als Europa niet verantwoordelijk zijn voor hun armoede e.d. Zij mogen in die landen straks met het geld wat de Elite van ze heeft afgepakt hun eigen landen weer opbouwen en wij als Westen kunnen daarbij helpen maar no way om ze hier nog binnen te laten.

Het volk wil dat niet. Geen enkele weldenkende mens wil dat. Wat het artikel benadrukt dat als je mensen gevangen houdt in een dictatoriale en oorlogszuchtige ideologie (islam is geen religie, het is een gewelddadige ideologie) je altijd geweld en armoe zult krijgen en dus ook vluchtelingen. Ook zonder westerse inmenging aldaar is het een puinzooi. Ovetal waar de islam heerst, ontaarden hoogstaande beschavingen tot regelrechte 'shitholes'. We moeten stoppen als westerlingen met onszelf de hele tijd maar verantwoordelijk te moeten voelen voor alles wat er mis gaat in de wereld. De islam moet of een reformatie doormaken, of compleet verdwijnen, anders komt het nooit goed met die mensen.

Mike

Is hier wel eens geschreven dat liberalisme een mentale stoornis is? Om de hete brij heen praten kunnen ze ook goed.

https://www.frontnieuws.com/de-eu-wilde-reeds-in-2008-50-miljoen-afrikanen-importeren-als-arbeidskrachten/

Mike

Ik ben het eens met Mattijs Glas. Er is een verschil tussen een Arabier of Turk en een Westerling. Arabieren en Turken vestigen zich ergens en verpesten vervolgens die samenleving. De criminaliteit stijgt en het beeld op straat wordt verpest door de kledij.

Westerlingen doen dat over het algemeen niet. Er zijn uitzonderingen, maar het gaat in dit geval om de grote meerderheid.

Ik vind wel in alle gevallen: leer de taal. Dus ook Zweeds leren als een Nederlander in Zweden gaat wonen.

Mijn kinderen spreken vlaams met mij en hun moeder en grootouders, spaans onderling en spaans als er een spaanstalige bij is.

Ik post m en verder lees ik wel wat de reacties worden.
Man, man, man, wat een oeverloos gezwets van die meiden, ik weet het wel, het is hip en trending.
Maar wat wordt ik flauw van dat geouwehoer, je moet je schuldig voelen omdat je blank bent en er sommige mensen  uit de geschiedenis van jouw geboorteland aan slavenhandel hebben gedaan.
Mijn ouders hebben hun stamboom al eens laten uitzoeken en daar uit bleek dat we aan beide kanten al minimaal 3 eeuwen boeren en nee niet in Zuid Afrika. Ga die dingen geloof ik maar uitprinten en als er iemand z'n mond  opentrekt over racisme, wil ik die van hen ook zien zodat ik zeker weet dat zij ook geen 'foute' voorouders hebben en kunnen we het gewoon weer over normale zaken hebben.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan