Omvolking

Vrouwelijke rechter?

Mike

Nee, n corrupte of gechanteerde rechter en heeft zichzelf nu mogelijk onsterfelijk gemaakt bij de familie soros ....

Maar dat laat ook zien wat je moet doen om vervolging te minimaliseren zie mijn andere bericht over preparing yourself.

Zorg altijd dat je een fles zware drank in huis hebt en als je te maken krijgt met zelf verdediging dan gelijk jezelf bezatten succes verzekerd.

Komt van advocaten die in de wapen sector zitten ...

De video van die dashcam is van twee jaar geleden. Het is op de Neherkade in Den Haag. Als er geen opname is van zo een situatie is de automobilist waarschijnlijk kansloos bij een rechter.

Black lives matters!!

Gatver zulke gasten zijn in de wijk bij mijn ouders ook ineens in grote getallen aanwezig? Zijn van die christelijk Eritreanen en altijd behangen met van die kruizen om hun nek. Ik vind ze echt creepy. Ze springen en rennen altijd hard voorbij en heel luidruchtig. Had ze nooit eerder gezien, zeker stiekem tijdens de lockdown binnengelaten vies kabinet.

Idioot! De westerse vrouwen dragen broeken dus ze zijn mannen? heb veel gehoord maar dit?
Ook veel moslima’s met sluier dragen broeken meneer Imam dus dat zijn ook mannen en moeten ook afgemaakt worden? Wat een sukkel!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan