Omvolking

Tt0ppd27hlb4olfj6ftfaznsh57zk7l7s.jpg

😆😆

Bij een sollicitatiegesprek vraagt de getinte sollicitant naar ons diversiteits- en inclusiviteitsbeleid. Ik geef aan dat de voorkeur uitgaat naar een persoon van kleur. Hij blij joh. Smileysmile. Toch maar aangegeven dat er nog 2 sollicitanten zijn die net wat donkerder zijn.

De mensen in Scheveningen zijn klaar met Klaas, Piet en Willem

https://www.ad.nl/video/kanalen/haagsche-courant~c433/series/korte-reportage~s1040/vrouwen-in-actie-tegen-intimidatie-op-scheveningse-boulevard~p155372

Gisteravond tijdens het uitlaten van de hond met de kinderen, stuitte ik op een groepje Marokkanen die midden op het pad in het park aan het bidden waren op hun knietjes. Dat is al achterlijk, nog achterlijker is hoe bang ze zijn voor de hond, die ik altijd los laat lopen 😂 Maar dit is voor hier, in het park achter mijn huis een nieuw fenomeen, die achterlijkheid komt steeds dichterbij. Ze waren nochtans erg beleefd.

Joost

Ja nu wil de Elite zogenaamd een islamitisch NL, maar eindstand worden die moslims natuurlijk ook keihard genaaid! Want de wereldreligie die onder de NWO valt is absoluut niet de Islam. Ze houden hun de welbekende (halal) worst voor😉

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.670
Nieuwste lid
Joopdepiep
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan