Omvolking

Normaal zit dit tuig gedurende de zomervakantie in marokko en turkije, Was het altijd lekker rustig!

Waar zijn nu dan de waterkanonnen? Die politiebus met overal camera’s? Het is overduidelijk dat er een razzia plaatsvindt op de blanke Hollander maar helaas ziet het overgrote deel dit nog steeds niet, om te huilen is het!

Malieveld, 21 juni: politie te paard, ME, waterkanon, honden, schilden, wapenstokken, helicopter, touringcars ingezet tegen vreedzame demonstranten.

Schilderswijk, 12 augustus: politie en ME laten zich wegjagen door agressieve allochtonen.

Denekamp, 12 augustus: politie rukken massaal uit om de winkel van een hardwerkende kleine ondernemer te sluiten.

2020 = het nieuwe 1940.

Mike

Ik zag dit net voorbij komen in iemand zijn stories op insta. Ze bestaan dus blijkbaar nog wel, een enkeling dan:

https://www.instagram.com/p/CDyvqXhC6sC/?igshid=jhjbf4i2wgyl

2020 = het nieuwe 1940.

En de blanke Hollanders zijn de ‘joden’ van 1940? Dat is wel overduidelijk. Blank moet worden uitgeroeid, zorgelijk maar dat gaat niet gebeuren. Het wordt echt tijd om massaal op te staan. Dit gaat door zolang WIJ dit toelaten.

Weer iets nieuws geleerd! En paarse krokodillen zijn zeker homo-krokodillen? Vanwege die paarse kleur. Homo's ook altijd!!

Kevin

Ik weet niet of je al lang genoeg meeloopt op dit forum om te weten waar de paarse krokodil vandaan komt, Kevin. Ik maakte voortdurend de opmerking, als er weer een licht- of donkergetintier zich misdroeg: Maar het had net zo goed... Dit gebaseerd op politiek correct deugvolk dat uitgaat van het absurde principe dat alle culturen gelijk zijn en dat het net zo goed een blanke had kunnen zijn. Op een gegeven moment, toen ik opnieuw schreef: Maar het had net zo goed..., schreef Edwin:...een paarse krokodil kunnen zijn. En nu is het volop paarse krokodillenseizoen, meer vloed dan eb eigenlijk!

Mike

"Scheveningen is een warzone!"
https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=Ag3sffdnjNI&feature=emb_logo

Ja dat klopt echt helemaal hoor wat betreft Scheveningen. Mijn zus heeft het aan den lijve ondervonden en is gewoon gevlucht. Is toch niet normaal dat je Potverdorie niet in eigen land kan chillen op het strand?Zo wordt Scheveningen een soort Spaans marbella, ook zo verpest door migranten tuig die veelal in de drugs zitten.

Neem van mij aan dat er in Marbella geen migrantentuig aan het strand zit. hier wordt de boel verdondert door veelal engelse binchzuipers en Spaanse jongeren die en heel jaar werken om er dan op 3 dagen daar op stap te gaan en er alles doorjagen aan dure champagne enz.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan