Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet niet of je al lang genoeg meeloopt op dit forum om te weten waar de paarse krokodil vandaan komt, Kevin. Ik maakte voortdurend de opmerking, als er weer een licht- of donkergetintier zich misdroeg: Maar het had net zo goed… Dit gebaseerd op politiek correct deugvolk dat uitgaat van het absurde principe dat alle culturen gelijk zijn en dat het net zo goed een blanke had kunnen zijn. Op een gegeven moment, toen ik opnieuw schreef: Maar het had net zo goed…, schreef Edwin:…een paarse krokodil kunnen zijn. En nu is het volop paarse krokodillenseizoen, meer vloed dan eb eigenlijk!
Ja ik snapte wel het principe van de paarse krokodil, maar wist idd niet waar het vandaan kwam. Het verbaast mij niks dat het een verzinsel is van monsieur Edwin!
En waar komt Jordi vandaan? Die term kende ik ook niet voordat ik op dit forum kwam.
Neem van mij aan dat er in Marbella geen migrantentuig aan het strand zit.
Nou helaas toch wel hoor. Er zijn daar in het verleden niet voor niks liquidaties geweest vanuit de Nederlandse mocromaffia. Google maar mocromaffia liquidatie marbella. Ook Marokkaanse rappers komen daar heel graag. Mijn zwager was vorige zomer in Marbella en zag veel Marokkaanse jonge gasten in peperdure auto’s. Drugsdealers vieren daar vooral zomervakantie begreep ik van hem.
Wel ja er worden er wel wat geliquideerd maar dat deert niet, het is onderling, dus opgeruimd staat netjes. En in Marbella wonen/verblijven inderdaad veel criminele kopstukken, en de loopjongens met hun Ferraries scheppen graag op ed maar voorlopig worden er hier nog geen strandgangers lastiggevallen. Als er als eens problemen zijn is dat meestal met gitanos, die zien er hetzelfde uit bijna maar zijn een stuk erger.
De drugsmaffia doet het onderling, maar de gitanos pakken iedereen aan als je ze bekijkt. en uiteraard nooit alleen, en geloof me, daar zit heel raar volk onder, schijnen ook nooit te werken en leven erop los in een weelde van gouden kettingen, dure autos, exorbitante feesten, en ook allemaal inteelt.
En waar komt Jordi vandaan? Die term kende ik ook niet voordat ik op dit forum kwam.
Vorig jaar werd in Den Haag een verkeersregelaar bespuugd door een "jongen". Dan weet je genoeg
Deze "jongen" werd Jordy genoemd. Op beelden was duidelijk te zien dat het een Marokkaan was.
@JVG: oh zigeuners! Die zag ik ook in stockholm vorig jaar. Volgens mij waren het daar dan van die Roma’s. In Stockholm City zwermen ze rond en ik vond ze heel eng. Ze kijken je heel doordringend lang aan en ze zijn mega aso! Een dame kwam een terrasje op en spuugde gewoon op de grond terwijl wij en anderen mensen aan een drankje zaten en toen liep ze weer weg. Wij stonden echt met open mond te kijken van huh? What is happening?
Ja, die roma's, das de elite van het krapuul. Onvoorstelbaar. In belgie hebben we er ook veel last van. Overal in de wereld waar die zitten trouwens. Als je op de bodem bent aanbeland van beschaving, heb je daaronder nog een luik, en daar bevinden zich de roma.