Omvolking

Vorig jaar werd in Den Haag een verkeersregelaar bespuugd door een “jongen”. Dan weet je genoeg 😉
Deze “jongen” werd Jordy genoemd. Op beelden was duidelijk te zien dat het een Marokkaan was.

Oh ja, deze jongen weet ik nog wel ja! Alleen dat ie Jordy werd genoemd in de media kan ik niet meer herinneren.

Kevin

In schilderswijk zou de aanleiding zijn dat politie hard was opgetreden bij een aanhouding. Misschien in scene gezet? Uitlokken van rellen. Tja alle opties maar open houden.

Dat filmpje met die hond haha, een hond nemen is trouwens geen slecht idee haha dan zullen ze wel op afstand blijven hoor!

Uiteraard komt het woord 'kanker' er in voor. Vanaf dat moment stop ik onmiddellijk met alle verdere tekst nog serieus nemen. Ik zeg: sla ze tot moes, ME, daar zijn jullie voor getraind en lekker matten vinden jullie toch fijn? Eens kijken of ze het daarna nog steeds over 'kankerracisten' hebben. Zo ja, de volgende keer nog harder meppen!

Mike

Een getintiër.

Een man van ongeveer dertig jaar oud met een kaal hoofd zou verantwoordelijk zijn voor de mishandeling. Volgens de moeder van het slachtoffer hebben zowel haar zoon als zijn vriendin gezegd dat de dader ‘licht getint’ is.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan