Ontlasting

Lees ook het topic over afvallen: ik zou zeggen niet eten tot je darmen je laten merken dat ze weer in staat zijn om normaal voedsel te verteren. Kennelijk is je lijf bezig met een opruimingsproces en dat moet je zo veel mogelijk ruimte geven. Telkens als je toch iets eet, zet je je darmen weer aan tot spijsvertering, terwijl ze juist behoefte hebben aan rust om het opruimwerk te kunnen voltooien.

 
Bastiaan, jij hebt makkelijk praten, als man zijnde. Wij mannen hebben sterkere bijnieren en kunnen beter vasten. Kijk maar naar de posts van forumleden die aan intermittent fasting doen, het zijn stuk voor stuk allemaal mannen.

Ik heb mezelf eerder in de problemen gebracht bij bepaalde feministisch ingstelde forumleden door te stellen dat vrouwen over het algemeen minder sterke bijnieren hebben, maar dat is nu eenmaal mijn ervaring en dit feit wordt nog steeds dagelijks bevestigd door posts van vrouwelijke forumleden hier. We kunnen complete discussies aangaan over hoe het komt dat vrouwen stressgevoeliger zijn, incl. theorieen dat onderdrukkende mannen hier debet aan zijn, maar wat mij betreft is dit een feit.

Hoe dan ook raad ik vrouwen niet aan om te gaan vasten, maar over te schakelen op plan B en dat is voedzame, vloeibare voeding.

Mike

 
Snap ik, en dan denk ik nog steeds dat het voor je lichaam (tijdens een ontgiftingsproces) gunstig is.

 
Zonder in discussie te vervallen, kan deze vrouw prima vasten, ik ontbijt regelmatig pas om 11 uur terwijl ik om 18 uur voor het laatst heb gegeten. Ik voel me daar prima bij. In de tijd ertussen kan ik wel behoorlijk veel voedsel wegwerken.

 
Het is elf uur geweest en ik heb nog niets op, behalve groene thee. Zo dadelijk ga ik een halve liter water drinken met bica en magnesiumchloride, als onderdeel van mijn nieuwe experiment!

Mike

 
Mike mijn compliment, je weet echt heel veel. Dat H202 verhaal is inderdaad interessant. Ik reageer snel op een beetje H202 en dat is dus gunstig. Ik heb 4 x met grote tussenpozen in het verleden vasten/reinigingskuren gedaan tegelijk met hom.p. druppeltjes voor de lever. Dus ben daardoor neem ik aan redelijk schoon gebleven.

Ik heb inmiddels 3 boeken gekocht, Bijnieruitputting, Lever-en galblaaszuivering en waarom maagzuur enz. omdat ik het prettig vind zelf het hele verhaal op papier te hebben. Ik moet ze nog wel een beetje doorwerken. Staat dat H202 (zuurstof) daar ook in, want daar begint dus alles. Of heb ik het boek van WP ook nog nodig?

Ik doe H202 in mijn "spoelwater" Kan dan alleen in de darmen werken of misschien via de poortader ook naar de lever? Ook sap van tarwegras kan in mijn darmen. Interessant te weten hoe dat dan werkt.

 
Quote:
Ik heb 4 x met grote tussenpozen in het verleden vasten/reinigingskuren gedaan tegelijk met hom.p. druppeltjes voor de lever. Dus ben daardoor neem ik aan redelijk schoon gebleven.


Dit is een foutieve aanname. Je bent bestraald, weet je nog? Dit betekent dat er radiocactieve straling in je lichaam is aangebracht. Hoe vervuild wil je het hebben? Ik merkte bij jou al eerder dat je de neiging hebt om je situatie rooskleuriger in te schatten dan deze werkelijk is.

Jammer dat je niet goed Engels kan lezen, anders had ik je diverse ebooks kunnen geven over waterstofperoxide. In het boek van Price vind je er niets over. Neem niet automatisch aan dat alles wat hier aan bod komt ook in het boek van Price te vinden is. We zijn hier bezig om de lijn van Price door te trekken op basis van inzichten waar hij destijds niet of onvoldoende van op de hoogte was, maar die nu wel bekend zijn.

Mike

 
PS. Misschien waren die 3 maanden ernstige diaree na de bestraling zo gek nog niet.op celnivo gezien. (ontgifting)

 
Ik begrijp dat je dat zegt. Echter, mijn reinigingen waren allemaal voordien. Ik dacht hierbij juist aan de lever en gal. Zie dat endeldarm-gebeuren min of meer als een plaatselijk gebeuren, al begrijp ik dat het 1 niet helemaal los staat van het ander. Maar toch.

Mijn laatste kuur is geweest NA mijn operatie. Iedereen vond het gek maar ik zag het wel zitten. Toen ik weer ging eten (uiteraard langzam ophogen) was mijn eerste ontlasting "vanzelf". Vond en vind ik nog steeds frappant.

 
PS. Die foute aanname nam ik juist vanwege het feit dat ik zo snel reageer.

Inderdaad jammer van dat Engels. Ook vreemd dat er in het Nederlands weinig of niets over is te vinden. Hoewel, Ned. onderzoeken worden geloof ik ook allemaal in het Engels geplubiceerd.

 
Misschien is er wel een Ned. Med. tijdschrift speciaal voor kanker/straling/schade.

Ik ga eens zoeken.

 
De reden waarom ik doe wat ik doe is omdat we in Nederland nog volledig in de 'Dark Ages' verkeren. Er is niet of nauwelijks vooruitstrevende informatie te vinden in het Nederlands, in Engelstalige landen lopen ze mijlenver vooruit op ons. Merk je niet hoeveel moeite ik soms moet doen om hier mensen bepaalde info aan hun verstand te peuteren? En hoe snel een Nederlander op zijn/haar teentjes getrapt is als je zegt waar het op staat?

Nederlanders zijn een kei in het verdedigen van hun slechte gewoontes. Ze zijn ook koppig en mak/slaafs. Probeer een Nederlander maar eens van brood en koffie af te krijgen! Laatst zag ik een item op editie.nl over het boek de Voedselzandloper. Er werden twee supermarktmandjes gevuld, 1 volgens de Schijf van 5 en 1 volgens de Voedselzandloper. Toen werd willekeurige supermarktklanten gevraagd welk mandje ze gezonder vonden. Gelukkig was er 1 persoon die opmerkte dat het mandje met producten volgens de Voedselzandloper er gezonder uitzag omdat er meer verse, onbewerkte producten in lagen. Maar de meeste klanten kozen voor het mandje volgens de Schijf van 5. Waarom? Omdat er brood in lag en 'ik ben gek op brood'. Zucht.

Ik wens je dus veel succes met het vinden van info over de schade die straling toebrengt, maar je hebt weinig kans van slagen als je dergelijke info in het Nederlands zoekt.

Mike

 
Ik heb dat programma over die mandjes gezien ja. Er is echter 1 mevrouw die heel veel weet over gezondheid, cellen enz. en dat is Mevrouw van As in Hilversum, heeft ook veel boeken geschreven. Ben al bij haar geweest voor mijn operatie. Ik heb nog eens op haar site gekeken en ze noemt de vetten wel maar staat niet op de voorgrond. Keurt het zeker ook niet af. Op mij komt het vegetarisch over. Via mail is ze niet te bereiken helaas.

Toch denk ik dat een ECHTE deskundige zoals zij voor mij nog wel van betekenis kan zijn. Maar die lever- en galreiniging komt ook een keer aan de beurt. Na het mooie weer.

 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.530
Berichten
538.157
Leden
8.661
Nieuwste lid
MamavanJ
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan