oorlog tegen de boer

Stel nou hè...

Wat nou als die hele actie van Jouke een soort van False Flag zou zijn..
Even schieten. Jongen vastzetten ( onschuldig)
Iedereen naar Leeuwarden als schaapjes..
En vervolgens komt er niemand naar Den Haag en zijn de verdere acties van de boeren gestopt..
En de moeder van Jouke vraagt dan via een bericht of de mensen ajb willen vertrekken uit Leeuwarden omdat hij toch niet vrij komt!?

Logisch allemaal toch🤔

Er zit een luchtje aan,ik voel het gewoon!

Stel nou hè...

En vervolgens komt er niemand naar Den Haag en zijn de verdere acties van de boeren gestopt..
En de moeder van Jouke vraagt dan via een bericht of de mensen ajb willen vertrekken uit Leeuwarden omdat hij toch niet vrij komt!?

Logisch allemaal toch🤔

Ik geloof daar eerlijk gezegd niets van, Ragnar. Je denkt een beetje als ene Martin V.

Mike

Ik geloof daar eerlijk gezegd niets van, Ragnar. Je denkt een beetje als ene Martin V.

Mike
Nou nou, dat vind ik wel een beetje te ver gaan🤣 Martin Vrijland.

Was gewoon een gedachte hè.. of het klopt weet ik niet maar er klopt iets gewoon niet in dit verhaal.
En die klokkenluidersgroep op Telegram vertrouw ik ook voor geen meter.
Maar dat is mijn gevoel hè😉

We gaan het zien

Ik hoop dat ik ongelijk heb natuurlijk!

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoelang duurt het nog dat mensen doorhebben dat ze bedrogen worden. Dan pas kan er massaal verzet ontstaan. Onze regering bestaat uit criminelen, die vervolgt dienen te worden. Hoelang blijven we de leugens van onze corrupte overheid nog geloven?
Stem dus PVV of FvD. De rest zijn oplichters, vooral rat Rutte.

Voor dotcom via Rinno

Nederland op Sky News Australia 👏👏👏

Sky News host Rowan Dean says the Netherlands seems to be sliding into dictatorship under Prime Minister Mark Rutte as its national government has been "penetrated by globalist activists from the World Economic Forum".

Facebook (https://fb.watch/e5rXzy5GOt/)
Sky News Australia - The Netherlands seems to be 'sliding into...
3.4K views, 119 likes, 2 loves, 67 comments, 355 shares, Facebook Watch Videos from Sky News Australia: Sky News host Rowan Dean says the Netherlands seems to be sliding into dictatorship under

Stel nou hè...

Logisch allemaal toch🤔

Ik vind het ook wel een apart verhaal. We zullen zien, vroeg of laat komt het toch wel uit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan