oorlog tegen de boer

Aha dan! Hoewel nep zit er een kern van waarheid in, aangezien we talloze andere foto's hebben van de bende die klimaatmarslopers achrerlaten.

Mike

ik las vandaag maar weet niet meer waar, dus even geen link dat die mega grote kippenboer uit Oekraine zich in Veenendaal gaat vestigen en de overheden werken daar aan mee.

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3YVrT24JWEyoRgRHiGMUd6HO3PAXlVpc8v-jAxToviHwZp5p9k9soXfjE

vanaf minuut 18 wordt het echt interessant. !

prikkebord is een site waar boeren onderling met elkaar praten over wat hun bezig houdt. Met af en toe zeer informatieve reacties.
https://www.prikkebord.nl/topic/193222/

Pas maar op dat je Carola niet te dicht op de huid komt met haar leugenachtige verhaaltjes . Voor je het weet laat ze beslag leggen op je administratie en computer. Dat dat geintje heeft ze al eerder geflikt !.

Dat heb ik ook al eerder meegemaakt aantal jaren geleden column geschreven over toen Dienst Regelingen die Column had de naam Dienst Rommel nieuwsgrazer.nl/topic/26928/
Paar weken later conrole inzake mestwetgeving en dieradministratie zou niet voldoen aan derogatievoorwaarden kreeg boete opgelegd van 82.000 euro bijna drie jaar knokken en toen werd het geseponeerd want bewijsvoering kregen ze toch niet rond want alles wat ze aandroegen klopte niet. In dat zelfde jaar werd ik ook betrapt op fraude met akkervogebeheer zwaar pakket. Het stuk opgegeven zwaar beheer was een meter breder dan opgegeven dat kwam zo uit bij het inzaaien met machine van drie meter breed. Zware misdaad 900m2 teveel gerealiseerd zonder dit in te tekenen. Dat konden ze uiteindelijk ook niet . Sanctie sanctioneren ander was het alle subsidie zwaar pakket 3 ha akkervogelbeheer over 6 jaar terugbetalen geweest.
In het Rusland van Poetin of Noord Korea zou je zoiets verwachten en niet in Nederland.

Heel simpel dat hoort erbij als je je nek af en toe uitsteekt .
Zal vast nog wel eens een keer gebeuren alleen heb ik steeds minder met LNV regeling te maken nog heel klein stukje grond zelf in beheer rest verhuurd. Blijft over paspoort en welzijnscontrole paarden. Dus dat kan niet snel echt in de papieren lopen qua boete.

&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1K20u5kB7Ow35mbb7rk7C8ksfYfavksfSAGT7VH5372OkSRmkuGA3lc9c

past perfect bij mijn post een pagina terug

Over 10 dagen gaan de boeren al opnieuw protesteren! Dat is sneller dat in eerste instantie de bedoeling was. Het is ze dus menens!

?s=20

Boer zoekt burger voor actie

Ondanks het ultimatum dat er ligt, gaat de politiek onvermoeibaar door met het saneren en demotiveren van onze beroepsgroep

En daarom gaan wij over tot ACTIE!!

Woensdag 16 Oktober gaan wij de boeren en vissers van FDF en de burgers samen de strijd aan tegen de Echte vervuilers van Nederland!!
En dat is niet Schiphol!
Wij boeren geven het juiste voorbeeld!
Wij zorgen voor schone lucht.
Maar ondanks al onze inspanningen van onze mooie sector, worden wij op basis van verkeerde feiten de nek omgedraaid.
Dit alles wordt gerealiseerd door een corrupte overheid, en de burger word met verkeerde informatie beïnvloed.

De actie zal plaatsvinden ergens in de randstad.
De exacte locatie volgt nog!
Dit om voorbereidingen van derden tegen deze actie tegen te gaan.
We gaan natuurlijk weer met tractoren op pad, maar ook met personen auto.s bussen, vrachtwagens enz.

We hopen dat u als burger samen met de boeren wil gaan optrekken, we hebben elkaar harder nodig dan ooit!
Net als onze voorgaande actie dat is uitgegroeid tot een groot succes, bouwen we weer op jullie steun en vertrouwen!

Wilt u deelnemen aan deze actie , zorg dan op 16 Oktober voor voldoende eten en drinken, warme kleding, zaklampen, extra batt voor de telefoon en evt slaapmateriaal ...
Houd voor verdere informatie de site van farmers defence force in de gaten!!

Afz team Farmers Defence Force

https://www.facebook.com/588528924658633/photos/a.609533205891538/1324820404362811/?type=3&theater

Waarom toch deze tweedeling tussen de boeren? Waarom niet als 1 team?

https://www.ad.nl/binnenland/nieuw-protest-boeren-grote-actie-ergens-in-de-randstad~a74295ba/

Ja, ik ben dat wel met je eens mede omdat hun de klimaat agenda goed door hebben. Het is alleen jammer dat agractie niet mee gaat met dezelfde standpunten. Ik las dat zij ook 2 protesten op de agenda hebben staan.

Moest even de link erbij zoeken. Staat op de nos weliswaar maar toch.

https://amp.nos.nl/artikel/2305102-actiegroep-kondigt-nieuw-boerenprotest-aan-op-16-oktober.html?__twitter_impression=true

Zo zou je het idd kunnen bekijken op basis van hun verschillende standpunten. Maar het zou ook mooi zijn als ze net zo wakker worden als FDF en zich aansluiten, en achter de standpunten van FDF gaan staan.

Nee, dat niet. Maar het zou wel ideaal zijn. Wellicht dat er een enkeling van die kant wakker gaat worden. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.550
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan