Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk zeker dat er onrust gaat komen als ze zich ermee gaan bemoeien. Maar waar haalt deze man dit vandaan? Ik zie nergens info hierover? Of zou dit een oproep kunnen zijn om al te beginnen met zaaien van onrust?
Of hij roept die linkse gekkies op? Heb jij al iets mee gekregen dat ze vandaag weer demonstreren? Ik niet. Maar wellicht zijn ze nu hun krachten aan het sparen voor volgende week?
Ik heb niks gezien over demonstraties voor vandaag.
Waarschijnlijk gaan ze in Amsterdam demonstreren op de plek waar het klimaat er het ergste aan toe is.
Heb ik het dan ergens verkeerd gelezen dat ze van plan waren deze hele week te demonstreren?
Ik dacht toch echt dat ik dart ergens had gelezen.
Maar vandaag nog steeds niks gelezen over een daadwerkelijke demonstratie.
Wellicht dat ze iets aan het bekokstoven zijn om de boeren volgende week dwars te zitten.
De organisatie weet een makkelijke oplossing hoe we als land kunnen verduurzamen; we moeten stoppen met importeren van voedingsproducten dat we zelf verbouwen. Dit scheelt enorm veel uitstoot. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?
Ik ben heel erg voor lokaal voedsel, maar gaat dit niet tegen vrije marktwerking in? Dit punt is toch niet voor niets ook al onderdeel van de circulaire-landbouwplannen van dit kabinet?
Het punt van de boeren is dat vrije handelsverdragen op basis van subsidie juist de vrije markt ondermijnen. De prijs van geimporteerde producten wordt hierdoor kunstmatig laag gehouden en het wordt onmogelijk voor binnenlandse producenten om hiermee te concurreren. Ik ben het dus eens met de boeren, eigen producten eerst!
Kijk uit voor die Agractie, ik vermoed dat deze 'gematigde' groep nu al is ingelijfd door de elite. Door dit soort acties verspelen ze alle opgebouwde kritiek bij de burger en bovendien kan FDF worden weggezet als een 'radicale' groepering, terwijl het Agractie is die werkelijk radicale acties onderneemt.
ja, je had er idd al voor gewaarschuwd. Ik beschouw dit vooralsnog als een gerucht dat ze naar Schiphol gaan. In bovenstaand bericht geven ze aan met weinig trekkers te willen komen. Wat is dan het nut om naar Schiphol te gaan? Laten we dus niet meteen ervan uit gaan dat ze naar Schiphol gaan. Twitter heeft hen overigens weg gecensureerd. Hun pagina is niet te vinden.