oorlog tegen de boer

Vlgs mn neefje uit Yerseke: Het viel mij ook al op dat er flinke aantallen terug zijn in het natuurgebied waar ik vlakbij woon. Het zou kunnen dat het voor diverse soorten ganzen een goed broedseizoen geweest is afgelopen voorjaar, waardoor er meer ganzen deze kant op komen.
Ik heb hier ook eens gecheckt en al mijn ganzen van het ganzenbordspel zijn verdwenen. Daar zitten ze dus.

• Haha
Waarderingen: Surv
Lastig he, wetenschap? Als je het langs de feitelijke meetlat legt blijkt het allemaal leugenachtige propaganda te zijn zonder enige onderbouwing. Waar is Lientje nou?

Mike

Deze maar even hier. Ik gebruik heel soms cola voor de plee maar dit had ik nog niet gehoord.

Hundreds of Indian farmers have been using Pepsi & Coca-Cola to spray their crops as it’s 10 times cheaper than buying pesticides and keeps the crops bug free.

Some states in south India have even banned the manufacture and sale of Coke, Pepsi, Sprite and other drinks, claiming they contain high levels of pesticide residues.

Both Pepsi and Coca-Cola are in denial about their products being used as pesticides because they say there is nothing in the drinks that can be used as pest control.

Vertaling:
Honderden Indiase boeren gebruiken Pepsi en Coca-Cola om hun gewassen te besproeien, omdat het tien keer goedkoper is dan het kopen van pesticiden en de gewassen vrij van insecten houdt.

Sommige staten in Zuid-India hebben zelfs de productie en verkoop van cola, pepsi, sprite en andere dranken verboden, omdat ze beweren dat deze veel residuen van bestrijdingsmiddelen bevatten.

Zowel Pepsi als Coca-Cola ontkennen dat hun producten als pesticiden worden gebruikt, omdat ze zeggen dat er niets in de drankjes zit dat als ongediertebestrijding kan worden gebruikt.

Sluit je aan bij @awakenedspecies

Over het onderzoek:
Opvallend genoeg bleef het stil aan die kant toen december vorig jaar een opzienbarend en baanbrekend onderzoek werd gepubliceerd in Nature Communications, waarin de onderzoekers tot de conclusie komen dat verbrandingsprocessen veel meer ammoniak vrijgeven dan tot nu toe werd gedacht. Stikstofdepositie wordt daardoor onterecht aan de landbouw toegerekend in de huidige stikstofmodellen, aldus de onderzoekers. In Nederland wordt meer dan driekwart van ammoniak (NH3) toegerekend aan de veehouderij – onjuist, wijst dit onderzoek uit!

Internationaal onderzoek​

Een internationale groep onderzoekers, onder leiding van de School of Earth Sciences van de Tianjin Universiteit in China, plaats grote vraagtekens bij die uitgangspunten. Naast de uitstoot van ammoniak uit de landbouw door vervluchtiging uit mest en bodem (v-NH3 – v voor ammoniak uit vervluchtiging), komt er ook ammoniak vrij bij de verbranding van steenkool en biomassa (c-NH3 c voor ammoniak uit verbranding – combustion).

Vandaag: NOS journaal van 20.00 uur: Wolven

De globalisten willen de boeren van het land verdrijven en mensen uit de natuur hebben. De bedoeling is dat iedereen in '15 minuten steden' worden opgesloten.

Bewust zijn daarom in NL gefokte (NL'se)wolven uitgezet en die hebben meteen de beschermde status gekregen. De wildstand in NL wordt inmiddels uitgeroeid en veel mensen durven door de dreiging niet meer te wandelen in de natuur.

In Zweden zijn al dorpen die aangevallen worden door wolven en het is een kwestie van tijd en het eerste 'kind' slachtoffer gaat in NL vallen. Dit is ook precies waar het de globalisten om te doen is: Angst zaaien.

Zou het toeval zijn dat in deze NOS reportage weer het nummer 66 wordt genoemd?

"Nummer van het Beest" = 666

De Openbaring van Johannes 13:18:

18 Hier de wijsheid: wie verstand heeft, laat hij het getal van het beest berekenen, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderdzesenzestig.

Bron: https://www.welinge (https://www.welingelichtekringen.nl...ge-veluwe-wildstand-keldert-door-de-wolf.html)

Video:

En wat van het feit nu dat Van Der Leyen wil dat wel op de wolf gejaagd mag gaan worden daar zij een pony van haar hebben aangevallen ?

Als boeren dit toestaan wel. Er gebeurt niets wat wij niet toelaten.

Mike
Als er 1 schaap over de dam is......
En dus laat hij ze gewoon nog een maandje staan. "Ja, natuurlijk, wat moet ik anders? Kalenderlandbouw? Dat kan niet." Op de akkers moet vanaf 1 oktober een vanggewas worden gezaaid. Dat is een plantje dat stikstof moet opnemen. Maar aardappelen doen dat ook, zeggen de boeren.

Vlog van Sieta: "WOO-FDF 29/6 onthult: SAMENZWERING en ophitsing tegen FDF strijders!"

Hoor in deze vlog hoe verrot en verziekt ons rechtssysteem is.
Hoe men de wet heeft overtreden in een poging om FDF monddood te maken! Deze aanval op de democratie kan maar tot één actie leiden: ontslag op staande voet van alle bovenstaande kopstukken! Zij zijn de rotte plek die van onze rechtsstaat een politiestaat maken.

Het Verraad, de Ophitsing en de Samenzwering door de Driehoek van Den Haag, het OM, NCTV, D66-Vera Bergkamp en VVD Minister van Justitie Dilan Yeşilgöz in aanloop naar onze FDF demo van 29 juni j.l., werd vastgelegd in een gespreksverslag. Wat openbaar is geworden door ons beroep op de WOO. Zwart op wit staat hier de georganiseerde misdaad van een verrot rechtssysteem.

De bezem er door!!!

Delen wordt op prijs gesteld.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.537
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan