oorlog tegen de boer

HUH?
Zo zat ik je bericht te lezen. Waar komt dat nou vandaan????

Ach lieverd, Binc, ik had niet eens door dat ik reageerde op jouw bericht. Je trekt het helaas persoonlijk naar je toe. Dat commentaar heb ik ook al eens gehad en bij introspectie bleek dat zeker te kloppen.
Ik reageerde puur uit mijn eigen ervaring over melktaps en mijn gedachtengangen over subsidie en kosten en had overigens niet eens door dat het bericht van jou af kwam. Het had en heeft niets, maar dan ook niets met jou te maken.
Ik moest je bericht [waarvan citaat] hierboven een paar keer lezen voordat ik begreep wat je bedoelt.
Nee hoor, niet naar je toe trekken. Het gaat niet over jou, niet tegen jou, niet om jou. Het ging en gaat mij om de melk en de rest van dit rottige systeem hiero in dit landje en op de wereld.

Maar als het dan [weer of nog steeds] zo slecht met je gaat dan is een forum echt niet de plek om iets te schrijven. Het gaat dan hard eraan toe en je hebt dan wel bewapening [in welke vorm dan ook] nodig om het niet ten nadele van je te laten keren.

En nou niet weer boos op me worden hoor, net als in het verleden. Negeer me dan maar gewoon want die ruzies en discussies hebben geen zin. Zo zwart op wit krijg ik mezelf niet uitgelegd, maar alles wat ik hier schrijf zet ik er neer met de beste bedoelingen en niet om mensen te kwetsen, maar ook niet om weer hele boze ruzies te krijgen, want daar is het leven te kort voor.
Oh ik geloof ook wel zeker dat dat met de beste bedoelingen is. Precies hetzelfde geldt voor mij. Nu en in het verleden. Maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er wat anders is wat ik op moet lossen en inmiddels ruim 2 jaar overstuur daarvan ben. Zeker als mensen boos worden om redenen die ik niet begrijp, die niet uitgelegd worden maar wel continue op me flikker krijg maakt niet dat ik me mezelf voel of mag zijn. En wanneer ik net denk boven jan te komen heel voorzichtig komt er weer een trap wat maakt dat mijn gevoel en mijn vertrouwen zo dusdanig kapot is dat ik er zelf last van heb en dagelijks overstuur ben.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.543
Leden
8.665
Nieuwste lid
Solana
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan