Niet waar. Het zal wellicht per gemeente verschillen, maar er zijn wel degelijk melktaps gesubsidieerd. Ik weet dit van de boeren waar ik koop en het blijkt ook gewoon vindbaar op het internet. Voorbeeldje:
https://www.schakel.info/nieuws/algemeen/24996/boerin-agnes-heeft-nu-ook-een-boederijautomatenwinkel
Daar komt bij dat melktaps 'feestelijk' worden geopend door een wethouder. Waarom zou een boer zoiets doen als hij niet aan de tiet van de staat hangt oftewel als de melktap een eigen investering is? Ook daaruit blijkt dus dat vinger in de pap van de overheid met zijn [ons!] gratis geld.
Zaken doen betekent dat je met iemand in zee gaat, een overeenkomst sluit; met iemand handelen.
De boeren valt dat 'relatief weinig arbeid' behoorlijk tegenvallen, dus ook daar zijn ze dan in gestonken toen ze dachten dat ze met weinig arbeid geld konden genereren. Niet elke boer heeft met een bevlogen idee de melktap opgestart. Geld regeert alles, ook hier weer.
Precies, een investering [draaiend om geld zoals ik al schreef]. Meer is het niet voor ze en dan janken als de overheid de regelt verandert. Tja, dat doet Vadertje Staat nou nooit hè. Oh wacht .......
'In jouw ogen' echter is mijn praktijkervaring anders. Subjectieve visie van jou en waarneming van mij.