Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met dank aan onze betrouwbare overheid.
Die melktaps zijn zwaar gesubsidieerd. Men had kunnen bedenken dat ze geen gratis geld kregen, maar dat dit geld met toeslag, rente en belasting terug gevraagd zou worden plus extra daarbovenop.Bij de boer waar ik van de week was vertelde dit idd. Dat ze melktap punten aan willen gaan pakken. Alleen als rechtstreeks uit de tank in flessen word gedaan en mensen direct meenemen is dat geen probleem zei ze. Maar koelingen en automaten daar gaan ze op handhaven. Dus boeren als het uit draait op nieuwe verkiezingen stem dan gewoon FVD en laat die carnavals trol lekker links liggen.
Wat is het alternatief dan als je toch rauwe melk wil drinken? Hier in de regio Overijssel/Twente zijn er maar een beperkt aantal rauwe melk adressen en zover ik weet zijn het allemaal melktappen.Overigens heeft die subsidie ook wel weer opgebracht wat het uiteindelijk doel was en dat is 'rauwe melk' als slecht weg zetten. Het is echter uiteraard niet de melk die slecht is, maar het is het onderhoud aan de machines en de daarbij gaande schoonmaakmiddelen die de boosdoener zijn. Blijf bij die taps weg, er zit veel slechts tussen en je proeft tevens dat schoonmaakmiddel is mijn ervaring.
Wat is het alternatief dan als je toch rauwe melk wil drinken? Hier in de regio Overijssel/Twente zijn er maar een beperkt aantal rauwe melk adressen en zover ik weet zijn het allemaal melktappen.
Er zijn een heel aantal punten in je verhaal klinkklare onzin.Die melktaps zijn zwaar gesubsidieerd. Men had kunnen bedenken dat ze geen gratis geld kregen, maar dat dit geld met toeslag, rente en belasting terug gevraagd zou worden plus extra daarbovenop.
Men blijft ook maar zo dom om zaken te doen met de overheid. Daar zijn we simpelweg de dupe van. Die melktap-automaten leken de boeren weer zo makkelijk, leuk en vooral ook winstgevend. De praktijk is dat de die taps mega veel werk geven en de winst nu straks afgeroomd zal worden.
Maarrrrr dat zag je niet aankomen toch? Alleen die ene complotdenker.
Ah shit, dat complot ook al weer aan diggels, blijkt toch gewoon waarheid te zijn en die complotdenken moet weer wat anders verzinnen.
Overigens heeft die subsidie ook wel weer opgebracht wat het uiteindelijk doel was en dat is 'rauwe melk' als slecht weg zetten. Het is echter uiteraard niet de melk die slecht is, maar het is het onderhoud aan de machines en de daarbij gaande schoonmaakmiddelen die de boosdoener zijn. Blijf bij die taps weg, er zit veel slechts tussen en je proeft tevens dat schoonmaakmiddel is mijn ervaring.
Is toch altijd het doel geweest om rauwe melk als bacterie gevaar weg te zetten. En ben zeker geen dan van die automaten. Heb het nu een paar keer meegemaakt dat er idd iets mis wat met de melk. Op dezelfde dag dat ik het uit zo een automaat haalde en thuis gekomen was was heel vieze smaak. Dacht dat het aan mij lag maar me buurvrouw en buurman due het hadden gehaald proefde het ook. Ik denk denk achteraf dat er nog oude melk in zat ofzo misschien gemengd met nieuwe lading.Die melktaps zijn zwaar gesubsidieerd. Men had kunnen bedenken dat ze geen gratis geld kregen, maar dat dit geld met toeslag, rente en belasting terug gevraagd zou worden plus extra daarbovenop.
Men blijft ook maar zo dom om zaken te doen met de overheid. Daar zijn we simpelweg de dupe van. Die melktap-automaten leken de boeren weer zo makkelijk, leuk en vooral ook winstgevend. De praktijk is dat de die taps mega veel werk geven en de winst nu straks afgeroomd zal worden.
Maarrrrr dat zag je niet aankomen toch? Alleen die ene complotdenker.
Ah shit, dat complot ook al weer aan diggels, blijkt toch gewoon waarheid te zijn en die complotdenken moet weer wat anders verzinnen.
Overigens heeft die subsidie ook wel weer opgebracht wat het uiteindelijk doel was en dat is 'rauwe melk' als slecht weg zetten. Het is echter uiteraard niet de melk die slecht is, maar het is het onderhoud aan de machines en de daarbij gaande schoonmaakmiddelen die de boosdoener zijn. Blijf bij die taps weg, er zit veel slechts tussen en je proeft tevens dat schoonmaakmiddel is mijn ervaring.
Nou ja, als je dat fijn vindt om te schrijven moet je dat doen. Dan ben ik eveneens vrij om te schrijven dat ik zo'n reactie ik dan onzin vind. Schiet niet lekker op zo. Niets constructiefs aan.Er zijn een heel aantal punten in je verhaal klinkklare onzin.
Maar goed, ik denk dat mensen maar gewokn contact met mij op moeten nemen ovef wat jullie me zeggen willen. Want leuk vind ik dit niet. Zeker niet als je 6 jaar thuis op de bank zit te huilen en overal iets achter moet zoeken en nergens wat vanaf weten. Zal wel weer belachelijk overkomen maar is het resultaat van mensen die op me in praten, deuren dicht smijten arrogant doen en nooit meer wat laten horen maar er wel mee wazig moeten zijn.
Zoals ?Er zijn een heel aantal punten in je verhaal klinkklare onzin.