Opnieuw voorstellen Celticmyst

Hoi hoi

graag deel ik even mijn bevindingen. En wel over dit supplement: DHEA.
Is eigenlijk een synthetisch hormoon.
maar bevalt helemaal niet meer, elke keer als ik het neem voel ik me compleet vd wereld.

Ja helaas deze nam ik dus nog wel.
Als ik moe ben is de neiging automatisch toch weer naar de adrenal/q10/ en DHEA te grijpen.

Ook op internet lees ik dat de DHEA niet heel goed is om voor langere tijd te nemen.
Ik ga er dan ook mee stoppen, en maar veel rauwe melk vandaag om toch m'n concentratie weer op pijl te krijgen.

Toen jullie zo druk aan het sparren waren in de grote vakantie over het kangenwater, was ik druk bezig met solliciteren en heb ik dus dat freelancewerk gevonden. Ik kreeg die hele discussie over het kangenwater toen dus ook niet mee en las dit pas enkele weken geleden (vandaar ook mijn late reactie hierop).

Nee Binc ik ben geen journalist van beroep al zou ik wel op enigerlij moment wat bijscholing wensen.
Maar het gaat al prima. Ik doe nu al zo'n drie jaar schrijfwerk bij allerlei organisaties en nu dus ook als freelancer.
Ik heb als achtergrond: Engelse lerarenopleiding HBO. Propedeuse. Studie niet geheel afgerond.

Toen jullie zo druk aan het sparren waren in de grote vakantie over het kangenwater, was ik druk bezig met solliciteren en heb ik dus dat freelancewerk gevonden. Ik kreeg die hele discussie over het kangenwater toen dus ook niet mee en las dit pas enkele weken geleden (vandaar ook mijn late reactie hierop).

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe job! Ik kan me niet herinneren hoor dat er recent een discussie was over kangenwater op dat moment. Niet vanuit onze kant in elk geval. Je (late reactie) was op een artikel welke vorig jaar geplaatst was. Deze reactie was nu niet bepaald een reactie van iemand die kritisch is. Als je schrijfster bent mag ik aannemen dat je zelf ook kritisch bent. Als lezer zou je dat ook moeten zijn.

Het is jammer dat wat je leest je dit direct voor waarheid aan neemt, en dat gelooft iplv dat je gelooft in je eigen lichaam en leert te vertrouwen op je eigen lichaam. Dat de werkelijkheid is dat je lichaam je iets duidelijk wilt maken door middel van een reactie. En niet alleen met betrekking tot kangenwater maar ook voor wat betreft voeding en medicatie. Dat is wat Mike je probeerde duidelijk te maken in het topic waterfiltering.

Celtic,

Ik wil je er even op wijzen dat we lang geleden al afgesproken hadden er niet meer gestalkt zou worden. Of dit nu per e-mail, Facebook of wat voor manier dan ook is. Ik ga ervan uit dat je die belofte kunt blijven handhaven!

Deze reactie was nu niet bepaald een reactie van iemand die kritisch is. Als je schrijfster bent mag ik aannemen dat je zelf ook kritisch bent. Als lezer zou je dat ook moeten zijn.
? Sorry? Nou ik ben wel degelijk kritisch en heb alle pro's en cons van kangenwater op het internet gelezen. Daar is werkelijk geen chocola van te maken.

Het is jammer dat wat je leest je dit direct voor waarheid aan neemt, en dat gelooft iplv dat je gelooft in je eigen lichaam en leert te vertrouwen op je eigen lichaam.

Dat doe ik helemaal niet! Waarom denk je dat? Ik heb diverse artikelen over kangenwater gelezen,. Binc wat ik merk als ik stop met kangenwater krijgt ik echt cravings.
Maar weet je? Ik wil niet mijn hele leven afhankelijk zijn van kangenwater.

Celtic,
Ik wil je er even op wijzen dat we lang geleden al afgesproken hadden er niet meer gestalkt zou worden. Of dit nu per e-mail, Facebook of wat voor manier dan ook is.
Dit vind ik niet netjes. Als ik 1 bericht stuur en je noemt dit meteen stalken? Wederom kom ik weer terug bij mijn beslissing: ik neem afstand van dit forum. Zeer naar dat er met dergelijke termen wordt gesmeten,.

Dit vind ik niet netjes. Als ik 1 bericht stuur en je noemt dit meteen stalken? Wederom kom ik weer terug bij mijn beslissing: ik neem afstand van dit forum. Zeer naar dat er met dergelijke termen wordt gesmeten,.

Jammer dat je zo een kort lontje hebt wanneer ik mijn grens voor de zoveelste keer aan geef naar je. Dit is eerder al een punt van discussie geweest tussen jou en mij. Toen heb ik er ook al wat van gezegd wat je negeerde. Daar waren meerdere mensen voor nodig om je zover te krijgen dat je in zou zien dat je toen ook te ver ging.
Jij vind mij niet netjes, dat interesseert mij niet. Vraag jezelf af of jij netjes bent wanneer jij je belofte nu wederom weer breekt. De reden dat ik je er hier op dit forum op wijs is omdat ik weiger via privé kanalen met je te communiceren. Ik wens niet gedwongen te worden om je te accepteren als vrienden.
Ik ben wederom weer 1 keer oprecht vriendelijk naar je, maar dat betekent niet dat ik direct vriendjes met je ga worden. Als je op basis van deze termen geen onderscheid hierin kunt maken is dat toch echt jou probleem en kan je idd beter elders je heil gaan zoeken.

Enige wat ik nog te zeggen heb. Koop eens een pop. Kijk uit want ze heeft alles bij elkaar opgeteld maar 15 kwalen waardoor ze zomaar heel vermoeiend kan zijn.

https://www.intertoys.nl/shop/nl/intertoys/poppen-en-knuffels/poppen-en-accessoires/poppen/vtech-little-love-maak-maartje-beter-000

Celticmyst,

Ik weet niet of je dit topic nog wel eens terug leest. Ik reageer wederom hier naar aanleiding van het feit dat je me wederom aan het mailen bent en ik heb hier geen behoefte aan! Ik was in de veronderstelling dat de laatste keer toch duidelijk genoeg moet zijn geweest! Blijkbaar is dit niet het geval! Nogmaals, ik heb geen behoefte om ervaringen over wat ook met je uit te wisselen! Sodemieter op en probeer geen contact meer op te nemen met mij. Niet via mail, Facebook of welke andere manier dan ook. Ik ben klaar met jou, dus wegwezen!

Ik heb besloten hier een bericht te plaatsen. Het is een enorme zoektocht voor mij, sinds het plaatsen van een vullinkje op mijn voortand twee weken geleden en mij zo ziek voelen. Hoe kon dit?
Heel veel mensen zijn NIET op de hoogte van de zware metalen die in tandvullingen zitten, dat blijkt.

Vinden jullie mij een zeur? Verwijder mij gerust van het forum. Ik ben enkel op zoek naar mensen met KENNIS zodat ik een stapje verder kom. En in deze coronacrisis vinden mensen al snel dat je maar zeurt, maar voor mij belangrijk dat ik toch uit zoek hoe ik mij beter kan gaan voelen.

Er gebeurde een ongelukje met eten en er brak een stukje van mijn voortand af. Ik beet op een vork. Niet handig, maar het is gebeurd.
Daarnaast heb ik diverse barstjes in mijn glazuur en dat voel ik ook.

Het stukje van mijn voortand is erop gezet, op de tand naast de grote tand, door de tandarts (geen biotandarts). Ik wist niet wat voor materiaal het was. Dit heb ik nagevraagd; de tandarts mailde mij dat hij enkel en alleen met KERAMIEK vult.

Ik voel mij sindsdien echt heel vreemd en beroerd. Een beetje, een van de wereld gevoel. Ik dacht het gaat wel over, maar nee. Ook heb ik een krakend oor aan de kant van het vullinkje (en waar het vullinkje zit is het tamelijk gevoelloos nu sinds het erop zit, maar dat even terzijde). Bij het andere oor ook een beetje krakende geluiden. Gisteren had ik slikklachten, vandaag nog steeds, en heb het erg benauwd. Tevens een licht branderig gevoel in de keel.
Dit was even om aan te geven wat er speelt.

Nu kwam ik net, omdat ik weet dat ik geen onzin praat, post #223492 van Ben tegen. Waarin hij schrijft:

Keramische vullingen schijnen nog schadelijker te zijn dan die van amalgaam. Dit wederom door de aanwezigheid van nano bestanddelen/technologie waardoor ook de geleiding nog groter is. Je gebit staat ook in verbinding met je organen. De keramische vullingen kunnen ook stoffen bevatten die de hormoonhuishouding verstoord.
Ontgiften van titanium zou je eventueel kunnen doen met een hogere inname van selenium.

Daaraan wil ik nog toevoegen dat mijn tandarts mij mailde dat zij volledig achter het gebruik van amalgaan staat (niet dat ik dat in mijn mond heb, maar om even haar visie te schetsen..) Ze geeft mij aan: "Nergens in de tandheelkunde wordt zoveel onderzoek gedaan als naar amalgaam en de gezondheidsrisico's ervan. Keer op keer wordt weer aangetoond dat amalgaam geen enkel risico vormt voor de gezondheid." Do I need to say more?

Maar wat ik dus nu in mijn mond heb, is keramiek.
Wat ik al aangaf is dat ik mij echt beroerd voel. Kreeg zojuist een bericht van een bioresonantietherapeut op de mail, dat idd tandvullingen zware metalen bevatten en je hier dus wel degelijk beroerd van kan zijn.

Heeft iemand wellicht tips wat ik kan doen?
Misschien moet ik het stukje, op de tand naast de voortand, gewoon laten verwijderen. Dan mis ik een klein plat stukje v.d. voorkant v.d. tand.

IK heb het idee dat de mensen hier meer kennis hebben van tandvullingen dan het gros van Nederland.
Zoals met wel meer zaken.

Voor iedereen ondanks de omstandigheden een rustig weekend gewenst.

Ik heb besloten hier een bericht te plaatsen. Het is een enorme zoektocht voor mij, sinds het plaatsen van een vullinkje op mijn voortand twee weken geleden en mij zo ziek voelen. Hoe kon dit?
Heel veel mensen zijn NIET op de hoogte van de zware metalen die in tandvullingen zitten, dat blijkt.

Vinden jullie mij een zeur? Verwijder mij gerust van het forum. Ik ben enkel op zoek naar mensen met KENNIS zodat ik een stapje verder kom. En in deze coronacrisis vinden mensen al snel dat je maar zeurt, maar voor mij belangrijk dat ik toch uit zoek hoe ik mij beter kan gaan voelen.

Er gebeurde een ongelukje met eten en er brak een stukje van mijn voortand af. Ik beet op een vork. Niet handig, maar het is gebeurd.

Het stukje van mijn voortand is erop gezet, op de tand naast de grote tand, door de tandarts (geen biotandarts). Ik wist niet wat voor materiaal het was. Dit heb ik nagevraagd; de tandarts mailde mij dat hij enkel en alleen met KERAMIEK vult.

Ik voel mij sindsdien echt heel vreemd en beroerd. Een beetje, een van de wereld gevoel. Ik dacht het gaat wel over, maar nee. Ook heb ik een krakend oor aan de kant van het vullinkje (en waar het vullinkje zit is het tamelijk gevoelloos nu sinds het erop zit, maar dat even terzijde). Bij het andere oor ook een beetje krakende geluiden. Gisteren had ik slikklachten, vandaag nog steeds, en heb het erg benauwd. Tevens een licht branderig gevoel in de keel.

Nu kwam ik net, omdat ik weet dat ik geen onzin praat, post #223492 van Ben tegen. Waarin hij schrijft:

Keramische vullingen schijnen nog schadelijker te zijn dan die van amalgaam. Dit wederom door de aanwezigheid van nano bestanddelen/technologie waardoor ook de geleiding nog groter is. Je gebit staat ook in verbinding met je organen. De keramische vullingen kunnen ook stoffen bevatten die de hormoonhuishouding verstoord.
Ontgiften van titanium zou je eventueel kunnen doen met een hogere inname van selenium.

Daaraan wil ik nog toevoegen dat mijn tandarts mij mailde dat zij volledig achter het gebruik van amalgaan staat (niet dat ik dat in mijn mond heb, maar om even haar visie te schetsen..) Ze geeft mij aan: "Nergens in de tandheelkunde wordt zoveel onderzoek gedaan als naar amalgaam en de gezondheidsrisico's ervan. Keer op keer wordt weer aangetoond dat amalgaam geen enkel risico vormt voor de gezondheid." Do I need to say more?

Wat ik al aangaf is dat ik mij echt beroerd voel. Kreeg zojuist een bericht van een bioresonantietherapeut op de mail, dat idd tandvullingen zware metalen bevatten en je hier dus wel degelijk beroerd van kan zijn.

Misschien moet ik het stukje, op de tand naast de voortand, gewoon laten verwijderen. Dan mis ik een klein plat stukje v.d. voorkant v.d. tand.

IK heb het idee dat de mensen hier meer kennis hebben van tandvullingen dan het gros van Nederland.

Ik heb besloten hier een bericht te plaatsen. Ik volg de corona-ontwikkelingen op de voet (veel dank voor alle inzichten) maar dit betreft even een ander onderwerp.
Het is een enorme zoektocht voor mij, sinds het plaatsen van een vullinkje op mijn voortand twee weken geleden en mij zo ziek voelen. Hoe kon dit?

Vinden jullie mij een zeur? Verwijder mij gerust van het forum of negeer deze post. Ik ben enkel op zoek naar mensen met KENNIS zodat ik een stapje verder kom. En in deze coronacrisis vinden mensen al snel dat je maar zeurt, maar voor mij belangrijk dat ik toch uit zoek hoe ik mij beter kan gaan voelen.

Klinkt eerder alsof je alle verschijnselen van Corona kado hebt gekregen. Beterschap!

Nu er Corona virus in de lucht zit met dezelfde klachten als jij zou ik het nog minstens een week aankijken.
Je hebt zelf al gezocht dat de klachten ook van de vulling kunnen komen.
Maar de tandartsen werken zowiezo niet.
Dus geduld. ,s-morgens een halve citroen met warm water (honing) werkt ontgiftend op de lever. Lijkt me goed vanwege tevens de vit C. om te proberen.

Bedankt allemaal.
Inmiddels contact gehad met osteopaat, er schijnt in ieder geval iets mis te zijn met de kaken.
Wat al een deel v.d. klachten zou verklaren.

Een biologische tandarts staat in de planning!

Vraag het aan een biologische tandarts.
Dat blijkt allemaal erg duur te zijn. Nu is er wel een biologische tandarts in Amsterdam, maar ik denk dat ik nu even bij mijn eigen tandarts blijf ook omdat ik de kosten niet te hoog wil laten oplopen.

Wel eventjes iets vervelends.
Ik was er zo'n 5 weken geleden omdat ik een ongelukje had met de tanden. En ik moest verplicht spoelen met H202. Ter desinfectie "als je het virus al hebt is het nu dood" zei de tandarts. Sinds die keer heb ik een rare reactie op het tandvlees (rare randjes, die wat dik zijn, begint nu ook wat te bloeden). Tevens ontstond er een klein geel plekje op een tand.

Ik moet nu dus weer heen omdat ik nog wat problemen heb met de tanden.
Ik gaf de tandarts aan dat ik deze reactie op o.a. het tandvlees heb sinds het spoelen met H202. "nog nooit van gehoord" was hun antwoord en ik moet er gewoon weer mee spoelen en anders willen ze me niet behandelen omdat dit nu eenmaal de maatregelen van het RIVM zijn.

Ik baal hier nu best wel van, want nu durf ik niet naar die tandarts toe. Als ik weer met H202 moet spoelen en het wordt erger ben ik nog verder van huis.
En ik heb best wel wat klachten a/d tanden waar ik naar moet laten kijken, maarja, als die H202 voor ellende zorgt en m'n tandvlees gaat nog verder terugtrekken en raar reageren dan schiet ik daar niets mee op natuurlijk.
Weer zo'n voorbeeld dat de tandarts niet luistert naar de patiënt maar dat het RIVM en wat zij zeggen het allerallerbelangrijkste is.

Ik weet zelf dat ik H202 ook gebruik met appelazijn erin (daar nooit klachten van gehad).

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan