Tinne Kroone-Noor die haar 18 jarige dochter verloor aan een scooterongeluk en wiens organen werden gedoneerd.
:
Ik zag hem voor het eerst toen hij de stekkers eruit ging halen bij onze dochter . "Een demon " ging erdoor mij heen ,, ik keek hem op zijn rug . Wij wisten niet wie hij was . Hij nam niet eens de moeite om zich om te draaien naar ons of voor te stellen . Arrogantie ten top stond hij daar in zijn zwart lederen broek met zijn slip erboven uit . Geen witte jas aan maar een blouse en zwarte afgetrapte punt schoenen. Pas toen ik zei dat hij op lange Martin leek van achteren ( een vriend van ons ) draaide hij zich om en zei " ik heet ook Martin " .Hij gaf ons het bevel om aan het einde van het bed te staan te toe te kijken hoe onze dochter stierf ,, maar dat pikte ik niet . Ik wilde haar vasthouden en met haar bidden maar ik stond volgens hem gruwelijk in de weg . Nadat onze dochter op de ok lag voor haar nieren uitnamen kwam hij naar ons toe in familie kamer ,, " Gecondoleerd" zei hij " raar woord he gecondoleerd " en liep weg . Nadat Sophie 2 uur later om 1.30 op de ic terug kwam konden we afscheid nemen ,,terwijl ze aan het soppen waren om haar heen . Een half uurtje kregen wij van Martin de Jong ,, en toen vond hij het wel welletjes en moesten we vertrekken . Jaren heb ik nachtmerries van hem gehad en ga hem opzoeken op internet ,, ik moest weten wie deze man was en wat voor functie hij had in het ziekenhuis . Donorintensivist ,,, waarschijnlijk hij heeft opdracht gegeven om ons zo onderdruk laten zetten . " Alles voor een ja " ,, ik heb moordneigingen gehad nadat wij erachter kwamen hoe ze ons bedrogen hebben over orgaandonatie . Ik heb een klacht ingediend bij de kalchtencommssie van het ziekenhuis tegen hem ,, maar ik niet alleen vertelde deze ,, iemand uit het ziekenhuis zelf , die al die tijd ons geholpen had toen wij daar verbleven had ook een klacht ingediend tegen hem voor ons ,, omdat wij zo vreselijk onderdruk werden gezet om onze dochter maar als orgaandonor te geven .