Orgaandonatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruud
  • Startdatum Startdatum
Haha Donoren of Destructiepartij. Was Pechtold niet ooit minister van bestuurlijke vernieling vernieuwing?

Dankzij orgaandonatiewet D66 extreem veel registraties ‘nee, geen orgaandonatie’
Tsunami orgaandonatieweigeraars overspoelt Pia Dijkstra (D66)

http://politiek.tpo.nl/2017/07/26/dankzij-orgaandonatiewet-d66-extreem-registraties-nee-geen-orgaandonatie/

Mike

VWS beraadt zich op tekst orgaandonatie
Het ministerie van Volksgezondheid gaat goed kijken welke aanpassingen het moet doen in de teksten waarmee het mensen probeert te interesseren voor donatie van hun organen. Het ligt zich neer bij een uitspraak van de Reclame Code Commissie, die recent stelde dat bepaalde formuleringen te wensen overlaten en zo schadelijk kunnen zijn voor het vertrouwen.

Succes voor de klagers (waaronder Annet Wood die in het najaar een lezing geeft over dit onderwerp) bij de Reclame Code Commissie. De voorlichting moet veel duidelijker, met name over het verschil in hersendood en hartdood.

Woensdag komt Annet een lezing geven, dit is haar reactie naar SBS:

Aan de gehele redactie van SBS-6

Gisteren weer onaangenaam getroffen door uw uitzending door het item over orgaandonatie.

Legt u mij nu toch eens uit waarom u voorbij gaat aan alle ellende die orgaandonatie veroorzaakt en zo willooss meewerkt aan de indoctrinatie rond orgaandonatie.

U weet dat er bij veel nabestaanden diep leed bestaat over de doorlopen procedure. Tinne Kroone heeft uw aandacht gekregen, maar de uitspraak over het proces rond haar dochter was niet belangrijk genoeg, die opnames werden gecancelled omdat er belangrijker nieuws was. Een medewerker van SBS-6 heeft uitgebreid gesproken met mevrouw Ursula van London Buitink over de afschuw waar zij mij moet leven. Wanneer wordt dat uitgezonden? Nee alleen de popiejopie verhalen over het succes van de transplantatie zien we langskomen. Gisteren ook weer.

U moet weten dat in Nederland een moeizame strijd wordt gestreden om de waarheid rond orgaandonatie helder te krijgen zodat de mensen weten waar ze mee instemmen. We worden bewust, ja bewust, niet goed geïnformeerd (zie hiervoor hoofdstuk 10 van het bijgevoegde zwartboek).

Natuurlijk is het nieuws als ons Staatshoofd Eurotransplant feliciteert met haar 50-jarig bestaan. Een bestaan dat in Nederland is gebaseerd op bedrog. Veel mensen hebben hem dan ook een brief gestuurd toen bekend werd dat hij deze club ging feliciteren. Als Staatshoofd moet hij niet willen dat we niet goed worden geïnformeerd.  Een feest dat werd gesponsord door de grote Farmaceutische bedrijven die miljarden verdienen aan de levering van immunosuppresiva (medicijnen die afstoting van het getransplanteerde orgaan moeten tegengaan). Deze mensen hebben hem gevraagd eens stil te staan bij de tekortschietende informatie. Waarom moet u nu zo hoognodig weer meewerken aan de indoctrinatie van het beeld dat mensen sterven omdat er “niet tijdig een orgaan beschikbaar was”. Weer de nadruk leggen op het schuldgevoel van mensen dat zij moeten krijgen als zij niet willen meewerken aan HUN genezing. Waarom toch?  De waarheid is dat deze mensen sterven omdat er niet tijdig adequate genezing voorhanden was. Dat is de waarheid, levende zieke mensen zijn n.l. geen medicijn voor andere zieken.

Ik voeg mijn recent herschreven zwartboek bij, ik sta erop dat alle leden van de redactie en de presenators/presentatrices van uw onderneming dit boek eens grondig doorlezen.

Slechts onder druk van een paar processen bij de reclame Code Commissie is er iets meer duidelijkheid gekomen in de status van “na overlijden”. Dat is dus niet waar en hebben twee commissie bij de RCC gezegd:  Het vertrouwen dat de burger moet kunnen hebben wordt diep geschonden. Maar dat raakt u blijkbaar niet genoeg om eens na te denken over de zwarte kant van dit zogenaamde succesverhaal.

Lees het boek en kijk eens naar de volgende filmpjes:

&t=1230s  vanaf 17.50

&t=3s

Ik ben bereid om uw staf bij te praten en desnoods een lezing bij uw bedrijf te organiseren.

Annet Wood

Hier staat een enquête over orgaandonatie, graag zoveel mogelijk invullen:
https://npvzorg.nl/nieuws/npv-doet-onderzoek-naar-orgaandonatie/

Walgelijke reclame voor orgaandonatie verpakt in 'doe je licht aan op je fiets'campagne.

Politie: Geen fietslicht? Regel een donorcodicil!

https://nos.nl/artikel/2201837-politie-geen-fietslicht-regel-een-donorcodicil.html

Het is geen reclame voor orgaandonatie. Het is een doordenker dat het gevaarlijk is om zonder licht te fietsen in het donker.. wat de dood als gevolg kan hebben.

Blijf gewoon met twee benen op de grond staan.. ipv overal wat achter te zoeken. Het is niets meer dan een ludieke boodschap om een punt te maken.

Ik vind het jammer dat sommigen hier op de website doorslaan. Overal maar samenzweringen/complotten zien.

Ik ga met Elkedageenei mee. Dit is een subtiele en slinkse poging om de orgaandonatie-agenda vat te laten krijgen op de beinvloedbare geesten van de massa. Maakt dit mij ook een 'complotdenker' volgens jouw definitie?

Mike

Steeds minder jongere mensen kijken nog televisie, dus wijkt men uit naar andere manieren om vat op ze te krijgen. In mijn beleving zie ik ook een tweeledige boodschap.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.545
Leden
8.668
Nieuwste lid
Joy63
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan