ozone generator

Lief, volgens mij heb ik deze wel, janse had deze voor zijn broer besteld. Waarom zit er bij mij zo'n rare stekker aan dan?

Erik maakt er morgen een andere stekker aan, kan simpel volgens hem.

Wat doe jij er allemaal mee, Dia?

Als je alleen de lucht wilt ozoneren dan hoeft volgens mij niet het slangetje eraan met dat balletje?

@ Dirtsa:

Quote:
Als je alleen de lucht wilt ozoneren dan hoeft volgens mij niet het slangetje eraan met dat balletje?

Nee dat hoeft niet!

@ Dirtsa..(en de anderen natuurlijk :D)

Hoofdzakelijk slaap ik met die ozone-generator.

Hij staat naast mijn bed...maar aan de andere kant van de kamer staat het

raam wel open.

Ik slaap nooit 8 uur aan een stuk..dus als ik tussendoor wakker word, zet ik

m weer opnieuw aan .Geen krampen meer 's nachts in m'n kuiten en ik word

heerlijk fit wakker.

Voor de rest gebruik ik m als ik eens een keer geen bio-groenten heb, dan doe

ik er wel dat slangetje aan..en laat de boel 20 min. bubbelen.

Heb ook olie geozoneerd...maar dat haalt volgens mij niks uit.

De gekochte olie die ik altijd gebruik is heel dik...de zelf geozoneerde olie

bleef gewoon dun en had maar een flauw ozon luchtje.

Dia.

Ik ben het boek aan het lezen van edmccabe, mister ozon, hij doet al 20 jaar onderzoek naar ozon. En ik lees helemaal niets over ozon door olie. Wel dat wij regelmatieg zeer onnodig bang gemaakt worden voor iets natuurlijks. Als het heeft ge-onweerd dan loopt de ozon toch ook niet eerst door de olie? :mrgreen:

Daar heb je gelijk in.. :-)

Maar op die site gebruiken ze dan ook een andere ozone-generator.

Die van ons valt niet in te stellen..

Wat ik wel merk dat als ik groente ozoneer...de keuken meer naar ozon ruikt

als de slaapkamer...waar het ding zo staat te blazen naast m'n bed.

Ik hoop dat je m vlug kunt gebruiken.

Dia

Ha, al klaar voor gebruik. En al 1.5 uur aangehad in onze woonkamer, beetje hoog neergezet. Boven 1.70 was het best heb ik gelezen. Ik vind het een heerlijk luchtje, Jerrik vindt het wat minder, maar de jongste vindt het juist weer geweldig (volgens hem ruikt het citroenachtig)

Ik heb ook al water ge-ozoneerd en zit dit nu te drinken. Lekker.

Volgens mijn behandelaar zijn voetenbadjes niet alleen goed voor de huid van de voeten maar ook voor o.a. de stofwisseling en zijn zelfs even effectief in dat opzicht als een bad voor het lichaam in zijn geheel.

Goed nieuws voor mij want ik heb geen bad.

Ze zegt: 20 minuten water ozoneren en dan erin.

Volgens mij kun je ook rustig blijven ozoneren als je er met je voeten in zit overigens.

Dan nog iets: ik ben achter het volgende: het gaat over de ozongenerator in de strijd tegen schimmels die weer worden gestimuleerd door electrostress.

Ik heb een interview gehoord met een zeer vooraanstaande lymearts.

Hij heet Dietrich Klinghardt en is al 30 jaar praktizerend arts.

De reikwijdte van zijn vorm van therapie is immens en gaat veel verder dan de lymepatient bij wie de bacterie al is aangetroffen.

Hij behandelt ook mensen met autisme, parkinson, multiple sclerose en chronische vermoeidheidssyndromen / ME.

Hij zegt: de ziekte van lyme zit in heel veel mensen, maar niet iedereen krijgt de klachten.

Deze bacterie zit al jaren in ons mensen zonder al te veel problemen.

Wat is er echter de laatste jaren extra aan de hand?

Mensen staan bloot aan straling en aan schimmels die gewoonweg vaak niet meer te harden zijn voor mensen.

Ze maken de microben die al jaren met ons genomen uitwisselen ineens virulenter.

De electrische straling waaraan wij dagelijks bloot staan die maken de schimmels in de huizen ook nog eens veel agressiever: met een hondervoudiging tov de tijd voor de straling.

En waarom begin ik daar hier over?

Nou, omdat de ozongenerator schimmels helpt tegengaan.

Ik vernam ergens ook dat een kankerpatient de kanker weg kreeg met een ozongenerator maar ook de schimmel aan huis gelijk ermee aan de buitenkant van het huis!

Het interview met dr. Klinghardt (een duitse arts in de VS) door dr. Mercola:

http://articles.mercola.com/sites/a...on-lyme-disease.aspx?e_cid=20120205_SNL_Art_1

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RkXqxRfG0jk#

hier staat het hele interview uitgeschreven:

http://www.facebook.com/note.php?note_id=182858495116526

ps een zeer interessant onderwerp van het interview was ook de ontdekking van liposomale c een biobeschikbare vorm van vitamine c:

hoe je die zelf maakt: hier een youtube filmpje daarover:

&feature=results_main&playnext=1&list=PLAA5E3A8CDE9CFB86

hier nog een artikel voor kankerpatienten erover: de bioschikbare vorm van vitamine c die evenaart het effect van de infusen met vitamine c: 5 a 6 keer zo effectief als dat je de vit c zo inneemt:

http://www.pdazzler.com/archives/62

pps je hebt daarvoor een ultrasonic cleaner nodig die nu bijv bij de kruidvat voor weinig te koop is volgens mij

http://betterhealthguy.com/joomla/blog/232-making-a-liposomal-compound (deze persoon heeft zelf lyme of lyme gehad)

Hier een beschrijving nog: http://www.quantumbalancing.com/liposomalC.htm

Mensen met een ozongenerator: het volgende.

Ik heb mijn behandelaar verteld dat ik het jammer vind dat ik geen bad heb.

Zij heeft echter voor me uitgetest dat een geozoneerd voetenbadje even krachtig is als een gewoon bad als je het ozoneert.

Als dat waar is is dat natuurlijk goed nieuws.

Op haar wenken doe ik nu elke vier dagen het volgende: een geozoneerd voetenbadje zou met name ook de stofiwsseling goed op gang brengen/helpen/houden.

Altijd meegenomen, zeker ook in mijn geval:

Quote:
ozon voetenbad;

20 min. ozoneren

eerst ozoneren, dan baden, 30 min., 38 graden

om de 4 dagen (dus 3 dagen niet)

+ 2 eetlepels keltisch zout, heel goed

Het typische is dat als ik eerst ozoneer voor ik ga baden dat het water dan in de tussentijd in het geheel niet in temperatuur daalt, waar ik wel bang voor was en wat zonder ozoneren ook normaal was geweest.

Goeie tip! Dankjewel, Ik zou het waarschijnlijk tijdens het badje ozoneren, bubbelt lekker. Maar als dit beter is, ga ik dit doen.

Ik heb m nu 's nachts door een schaal met water lopen...

Ik kreeg zo'n keelpijn en last van hoest van dat ding zo naast m'n bed.

@lievergezond..dat voetenbadje voordat je naar bed gaat???????????

Dia.

Lievergezond,

Je hebt het steeds over jouw "behandelaar" die vanalles test of het goed of niet goed is. Wat bedoel je precies met behandelaar? Hoe komt ze er precies bij dat het om de 4 dagen moet?

Ik ga trouwens gewoon in bad terwijl het apparaat lekker staat te bubbelen. Waarom zou je eerst het water ozoneren voor je een voetenbadje neemt?

@ Dirtsa, het is misschien niet noodzakelijk slechter om ook tijdens het voetenbadje te bubbelen.

Misschien dat het alleen niet meer hoeft als je ervoor alvast bubbelt.

Zo interpreteer ik het.

@ Dia, ik zou dat ozonapparaat ook niet zomaar zo dicht bij mijn hoofd zetten.

Janse heeft hier al eens verteld dat hij geprobeerd heeft een tijdje van dichtbij de ozon in te ademen en dat beviel hem niet.

Je kunt ook het apparaat wat verder van je af zetten in je slaapkamer, liefst zo hoog mogelijk, want het komt toch naar beneden.

Ik lig snachts 3 uur gemiddeld in de ozon, geen centje pijn.

Niet om op te scheppen, maar ik denk dat je er gewoon te dicht bij ligt.

Ik heb het als mijn vriend rookt inmiddels ook weer snel aan mijn longen, maar van de ozon krijg ik niets en mijn kamer is potdicht (om geen ozonlucht te verliezen).

Verder: ik vind zelf sochtends een voetenbadje doen het leukst: heb ik de rest van de dag van die lekkere warme voeten, maar voor de nacht lijkt me eerlijk gezegd ook wel wat: lekker met warme voeten naar bed?

@Janse, sinds september 2010 ben ik onder behandeling bij een resonantietherapeut.

Dat is mijn behandelaar.

Ik heb nogal wat onder de leden en deze behandelaar ontdoet mij van allerlei microbisch en ander overbevolkingsgespuis, van bepaalde stofwisselings- en neurologische ziektepatronen en slechte stoffen.

Ze test met een pendel hoe vaak ik het beste in mijn geval (dat kan voor iedereen overigens anders liggen) iets kan doen (bijv. een bepaalde hoeveelheid van iets gebruiken, ik noem maar wat).

Waarom het dan eens in de 4 dagen is, geen idee.

Ik ben wel blij dat het niet elke dag hoeft, want dan zou ik al snel voetenbadjemoe worden.

De waaromvraag heb ik me niet gesteld zoals jij het doet met het bubbelen tijdens dat je het bad neemt.

Ik denk ook niet dat het slecht is om tijdens het bad te nemen te bubbelen.

Misschien is het gewoon het efficientst (dat is my lucky guess) om eerst flink het ozonpercentage op te voeren.

Geen idee!

Ik was wel ff blij dat het in mijn voetenbadje niet bubbelde want de temperatuur zou denk ik anders te hoog zijn opgelopen.

Inmiddels had het apparaat al een half uur het warme water geozoneerd en nog steeds was het water niet een beetje afgekoeld!

Overigens voelt het wel heel lekker in mijn voeten door de dag heen: een voetenbadje achter de rug hebbend.

Nog even dit over de kracht van het ozonvoetenbadje: in de voeten zitten de uiteinden van de meridianen.

Een lichaam wil niets liever dan van giffen af waarmee we dagelijks platgebombardeerd worden en het lichaam kwijt zich ook onder de voeten graag van gifstoffen.

Waarom zouden we het lichaam daarin niet ondersteunen?

Mogelijk is dat ook een belangrijke reden waarom het voetenbadje -met ozon ook nog- zo krachtig is.

Nog even dit: ik heb een tekort aan kalk.

Geen tekort aan vitamine D overigens (zou raar zijn, want ik gebruik ook een uvb-lamp regelmatig en ik neem bijna elke dag gefermenteerde levertraan en boterolie).

Mijn spijsvertering neemt kalk niet goed op, ondanks dat ik geen vitamine d-gebrek heb, ondanks dat ik regelmatig sole (keltisch zout opgelost in water) opneem en ondanks dat ik elke ook vrij veel kwark met slagroom, kaas en vlees eet.

Mogelijk / waarschijnlijk neem ik mineralen uberhaupt niet goed op.

Wat ik nu ook doe naast een voetenbadje (38 graden celsius) met geozoneerd water elke vier dagen met 2 eetlepels keltisch zeezout erbij is ook een glas melk erbij in het voetenbadje.

Dit omdat opname via van mineralen en dus ook kalke via de huid bij mij kennelijk nu beter werkt dan via de darmen!

Nick, lees het boek eens van EdmcCabe, flood your body with oxygen. Hij is een onderzoeksjournalist, die al meer dan 20 jaar lang alles onderzoekt en weet van en over ozon/H202.

Dirtsa, toevallig dat boek vanmiddag besteld.

Maar zou je misschien wat punten kunnen opnoemen om dit artikel tegen te spreken, zodat ik met haar erover kan praten ! :)

Nee, dat gaat niet lukken. Dan moet ik eerst jou artikel lezen(engels) en daarna nog vertellen wat edmccabe heeft ontdekt. Je zult zien, dit is een nogal dik boek, en ook in het Engels.

Dat kost voor mij teveel energie, het uitzoeken en het dan ook nog eens uittypen. Mijn sturing in de handen is niet optimaal, dus dit mag je heleaal zelf doen Nick.

Ik verwacht wel dat je zijn boek zeer interessant zult vinden.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan