ozone generator

Hallo! wat fijn dat dit forum er is, het heeft me geholpen om een ozone aparaat te kopen maar ook ik zit met nog wat vraagjes.

1. de gebruiksaanwijzing zecht heel duidenlijk dat na het ozoneren van de kamer ik 15 min moet wachten om deze te betreden... onzin dus?

2. hoe ver dringt ozone door, ik las over 2 etages, als ik het op zolder zet zijn de slaapkamers en daar beneden de huiskamer ook behandeld of gaat het maar 2 verdipingen laag?

3. voor cosmetich gebruik, ik ben gek op aloe gel, kan ik 99% aloa gel van de reform winkel ook ozoneren?

4. is er iemand die ozon water maakt om kleding in te wassen? als de ozon na 10-20min uit het water is hoe hou je dat dan in de wasmachine, of maak je een voorwas handwasje met ozonewater en dan in de wasmachine?

:) dat was het voor nu bedankt.

Ik slaap met het ozonapp naast mij, dus ik wacht zeker geen 15 minuten met betreden vd kamer hoor.

In het begin rook de huiskamer echt naar ozon, ik vind dit overigens een heerlijke lucht. Maar niet iedereen vindt dit. Maar na een paar dagen ruik je dit echt niet meer.

Ik weet dat je prima kokosolie kunt ozoneren, voor je huid bijvoorbeeld. Maar ik gebruik geen gel of andere smeersels meer, dus die ervaring heb ik niet.

Oh hoi, bedankt! vind het wel lastig om de juiste info te vinden, word zo veel tegenstrijdige beweringen gemaakt.

Inmiddels heb ik ook al beperkte antwoorden op mijn vragen

1. de gebruiksaanwijzing zecht heel duidenlijk dat na het ozoneren van de kamer ik 15 min moet wachten om deze te betreden... onzin dus? JA :)

2. hoe ver dringt ozone door, ik las over 2 etages, als ik het op zolder zet zijn de slaapkamers en daar beneden de huiskamer ook behandeld of gaat het maar 2 verdipingen laag? NEE, BLIJFT IN DE ZELFDE RUIMTE ALS DEZE AFGESLOTEN IS, BEHANDEL JE ZEG MAAR DE OVERLOOP BOVEN DAN STROOMT HET WEL DE TRAP NAAR BENEDEN AF OMDAT OZON ZAKT

3. voor cosmetich gebruik, ik ben gek op aloe gel, kan ik 99% aloa gel van de reform winkel ook ozoneren? JA ALLE WATERGELL KUN JE OZONEREN MAAR HOE LANG DAT GOED BLIJFT EN DE STERKTE VAN DE OZON TOV OZONE OLIE-CREME IS ME NOG NIET DUIDENLIJK

4. is er iemand die ozon water maakt om kleding in te wassen? als de ozon na 10-20min uit het water is hoe hou je dat dan in de wasmachine, of maak je een voorwas handwasje met ozonewater en dan in de wasmachine?

SCHIJNT EEN APPARAAT TE BESTAAN DAT JE OP JE WASMACHINE KUNT AANSLUITEN ANDERS DROOG GEBRUIKEN IN EEN KLEINE KAST OF KLEDING HOES(FF GAATJE MAKEN OM SLANG DOOR TE DOEN) OF NA HET WASSES ALS HET NAT IS

sorry voor de caps maar weet niet hoe ik het handiger kon doen.

Heb draad niet gelezen maar dacht nog enkele "nuances" hierrond te hebben van "in mijn tijd"... Ik vond er echter maar één meer:

Quote:
The last bombshell dropped by Dr. Clark is that all cancers are in some way involved with freon gas that leaks out from our refrigerators. It gets into our bodies and just lays dormant, making whatever organ susceptible to cancer development. To Dr. Clark's surprise, we found that ozonated water can actually mobilize this toxin unlike anything else. By drinking ozonated water, not only is the intestinal tract cleaned up of yeasts like Candida, and bacteria like salmonella, but once in the blood, freon (CFCs) can be mobilized, even the gas inhaled since childhood.

http://drhuldaclarksupplies.homestead.com/Three_Days_of_Training_with_Dr.pdf

@ Ghee: lees jij dat stukje als positief of negatief?

Ik lees het als positief: Ozon zorgt dat het freon uit de organen gaat, wat er daarna mee gebeurt wordt niet gezegd. Ik hoop helemaal uit het lichaam. (via adem?)

Daar zeg je iets. Zou best positief bedoeld kunnen zijn!

Had het lang geleden als negatief gecatalogeerd...

Gek hoe je moet opletten met woorden soms :)

Ik he net mijn ozongenerator binnen gekregen en vraag me nu het volgende af. Hoe weet ik of tie t doet? De tijdklok ratelt, maar verder zie of ruik ik niets. Nu heb ik ook geen idee hoe ozon ruikt en mijn woonkamer begint heerlijk te geuren naar de eggmuffins die in de oven staan :D

Je hoort de ozon te ruiken. Het is een specifieke geur van verbrande lucht, die onmiskenbaar is. De meeste mensen vinden dit stinken, ik vind het juist lekker ruiken! Het lijkt er dus op dat je apparaat het niet doet.

Mike

Zoals Mike al zei doet je apparaat het waarschijnlijk niet of nauwelijks. De geur die je hoort te ruiken is redelijk sterk. Als je met je neus aan het apparaat moet gaan hangen om iets te ruiken dan klopt er iets niet.

Dat had ik ondertussen ook bedacht. Heb de verkoper daarom net een mailtje gestuurd. Hopelijk krijg ik er ook gewoon nog eentje toegestuurd. Ben er net weer "aan gaan hangen" en ruik echt niets.

Ik ga vanavond ook weer eens het ozonapparaat aanzetten voor het slapen.

Het enige nadeel van het ding vind ik dat het maar max 40 minuten aan kan en daarna automatisch uitvalt.

Zou er niet een simpel maniertje zijn om die tijdklok uit te schakelen zodat je gewoon een aantal uurtjes achter elkaar kunt ozoneren?

Iemand een idee?

@Janse: Daar kom je alleen achter door de boel open te schroeven.

Een nadeel met goedkope apparaten uit Azië is dat je ze dat soms niet leuk vinden, maar zolang je voorzichtig doet gaat het meestal wel goed. Soms is er lijm gebruikt en krijg je ze heel moeilijk netjes uit elkaar.

Dan kijken of je de tijdklok kan doorschakelen, of dat makkelijk is ligt er aan. (zit alles op een (kleine) printplaat of losse onderdelen?)

Een reden van die tijdklok kan zijn dat ie te warm wordt als je hem lang aan laat staan, dan zal je een extra ventilator moeten installeren.

Ik heb gisteren mijn nieuwe ozongenerator binnen gekregen. De bijgeleverde europese stekker past niet goed in het stopcontact, ik ben bang dat dat de vorige keer ook was en ik daarom een prima ozongenerator in de kliko heb gegooid :oops: ik heb een wereldstekker gekocht en het werkt nu echt prima!

Heb een erg goede service gehad van de verkoper, goed mailcontact ook. Dus nog maar even een reklamelinkje :wink:

http://www.ebay.com/itm/160460022231?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

Nog een voordeel van deze, je kan werken met een timer of m gewoon "aan" zetten. Dan blijft tie ozon afgeven. Hij draait nu al twee uur onafgebroken.

Is dit wat? Heb geen creditcard kan dus niet in het buitenland bestellen.

www.watershop.aquatechnic.nl

@Nikita: Je geeft een homepage, geen link naar een specifiek product en ik neem aan de vraag niet over de website gaat.

oeps weet niet hoe dat moet helaas, maar hij staat op de site onder ozon waterzuivering. hij is geschikt voor lucht en drinkwater.

generator voor water en lucht

Artikelcode: 351010400

Forum statistieken

Onderwerpen
4.549
Leden
8.669
Nieuwste lid
BiancKus
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan