Palestina - Israël

Op 31 juli is Dyab Abou Jahjah te gast bij Zomergasten. Allerlei rechtse, pro-Israël aanhangers staan nu op hun achterste poten, want hij zou een 'anti-semiet' en 'extremist' zijn.

De PR-afdeling van Israël probeert te voorkomen dat hij gast wordt bij Zomergasten:


Dat ze over moraliteit durven spreken!

Abou Jahja was een tijdje terug te gast bij Pauw en sprak over antisemitisme.

/video/1

Geen speld tussen te krijgen.

Mark
 
Ik ga kijken! Wel alvast een kanttekening:

De arabische zender Al Jazeera is fantastisch als het gaat om kritische info over Israel, maar zwijgt in alle talen over de wandaden van de crypto-joden van Turkije en Saudi-Arabie. War ik zo over deze persoon lees komt wel overeen met deze selectieve blik.

Mike
 
Bedankt, ik kan hem nog niet helemaal plaatsen.
Ik ben zeer benieuwd naar die uitzending de 31e. Na zo'n lange uitzending moet toch wel duidelijk worden waar hij voor staat.

Mark
 
Absoluut de verkeerde topic. Daarvoor hebben we de 'regenboog'-topic. Waarom als je weet dat je hier verkeerd zit toch deze info hier plaatsen? De slaap nog niet uit?

Mike
 
Ik had altijd een beetje een dubbel gevoel bij de voetballer Ronaldo. Hele goede voetballer, maar ook een beetje aanstellerig nu en dan.

Maar nu ik lees dat hij het door hem gewonnen prijzengeld van het EK2016 doneert aan Palestina voor de wederopbouw van ziekenhuizen en scholen, krijg ik een stuk meer respect voor hem!

CnFIbM8WIAE1bIZ.jpg


En hij heeft al eerder z'n betrokkenheid met Palestina getoond:

http://www.ibtimes.co.uk/christian-ronaldo-pro-palestine-footballers-israel-450487
http://whatsupic.com/sports-world/1405930829.html

Mark

 
Precies hetzelfde hier. Ik vond hem ook een beetje een aansteller en komediant. Overigens had ik gisteravond wel met hem te doen, nadat hij die knieblessure opliep. Gelukkig voor hem is het goed afgelopen voor Portugal en zijn ze nu eindelijk Europees kampioen. Geweldig om te vernemen dat Ronaldo zich solidair verklaart met de Palestijnen!

Mike
 
Ik voorvoelde al toen Ronaldo het veld geblesseerd moest verlaten, dat Portugal een goede kans zou hebben op de overwinning. Ronaldo hield de Fransen scherp en nadat hij er uit was, ging Frankrijk slechter spelen, terwijl Portugal er juist een schepje bovenop deed nu hun sterspeler er niet meer bij was en had vanaf toen ook meer balbezit dan ervoor.

A play within a play.

Mark


 
Toen die mot op zijn huilende gezicht landde dachr ik: de elite heeft een 'field day' met deze vlindersymboliek. Maar dit valt toch echt niet te manipuleren, of mis ik iets?

Mike
 
Israel heeft een wet aangenomen die NGO's beperkt die zich bezig houden met mensenrechten en zich uitspreken tegen Israel.

http://972mag.com/everything-you-need-to-know-about-israels-ngo-law/120574/

Mark
 
Gefixt, thanx!

Mark, heb jij soms belangstelling voor de Nederlandse versie, www.conspiracydiscovery.nl? Ik heb deze eerder dit jaar gecreeerd omdat op last van Sally Fallon dit geopolitieke forum onderwater moest en mijn doel was om daar de relevante content van dit subforum naartoe te hevelen. Nu ik los ben van de WAPF en ongehinderd kan doen en laten wat ik wil is deze Nederlandstalige blog niet meer relevant, want alles is hier gewoon weer te lezen en te vinden.

Je kunt hier jouw blog van maken als je dat wilt. De domeinnaam en webspace zijn al betaald en deze schenk ik je gratis en voor niets. Pas vanaf het moment dat alles verlengd gaat worden mag je het zelf betalen (kost niet veel). Interesse?

Mike
 
Bedankt voor het aanbod, Mike!

Gezien m'n energieniveau op het ogenblik moet ik hier echter vooralsnog vanaf zien. Ik deel dingen nu in m'n eigen tempo op verschillende social media, maar als ik voor een eigen blog/website zou kiezen, dan zou ik er ook voor 100% voor willen gaan en dat kan ik nu nog niet. Dan zou het een druk worden die ik mezelf ga opleggen om er toch content op te blijven plaatsen. Ik ken mezelf ;-)

Mark
 
OK, no probs. Zijn er nog anderen die meelezen en belangstelling hebben? Mail me dan op mikedonkers10(at)gmail(punt)com.

Mike
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.233
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan