Palestina - Israël

Bedankt voor het artikel Mike

Ik denk dat als dit zo door gaat er straks geen Palestina meer over is.
De wereld ziet het, maar er zitten geen conseqeunties aan Israël zijn illegale praktijken.
Het is een beetje als een gedoogbeleid. We weten het, we zien het, het mag niet, maar we laten het toe.

@Mark,

Zodra je je uitspreekt over het onrecht dat de Palestijnen wordt aangedaan, word je beschuldigd van anti-semitisme. Ze zitten inderdaad over heel de wereld die Zionisten, en vele in hoge funties.
Het is allemaal vriendjes politiek. Mijn hoop is echt dat landen de misdaden zullen 'bestraffen', veroordelen met hieraan consequenties te hangen.

Al Jazeera heeft een documentaire 'The Lobby'.
Er zijn vier delen van.
Ik heb de eerste bijgevoegd.



Risma
 
@Risma

Over die docureeks had ik eerder al gepost. Daar zie je goed hoe de infiltratie in de politiek plaatsvindt.

Mark
 
@Mark

Oké, dit had ik gemist. Hier is inderdaad de infiltratie goed te zien.
Ik vond het schokkend om te zien. Het indoctrineren van een bepaald idee, het recht dat Israël heeft om te doen wat ze doen. Het wordt allemaal maar als oké gezien.
Ik heb nagedacht over hoe dat komt...
Wanneer een ander land zich op deze manier zou gedragen zouden er wel gevolgen aan vast zitten (dat denk ik).
Ik denk dat veel landen alles oogluikend toestaan, door het oorlogsverleden. Een soort schuldgevoel wat er ook meespeelt, natuurlijk zitten er ook veel Joden (Zionisten) op hoge plaatsen over heel de wereld. Het geloof zal ook een stuk meespelen. Het Cristendom komt voort uit het Jodendom. Er zijn denk ik verschillende factoren die de mensen hun zicht doen vertroebelen.
Ik hoop dat er een neutrale partij zal opstaan en op eerlijke manier naar de situatie zal kijken, maar ik denk dat weinig landen dit lef hebben. Het zou natuurlijk ook een land (landen) moeten zijn die een verschil kunnen maken. Amerika hebben ze in hun broekzak. Geen land durft Amerika tot de orde te roepen, dus in deze spiraal blijven we zitten. Ik had mijn hoop gevestigd op Rusland, ook zij zijn een grote jongen. Dit is één van de weinige landen waarvan ik denk dat ze Amerika en Israël op de vingers kunnen tikken. Ik hoop ook dat zij een hulp kunnen zijn in het bewerkstelligen van een twee-staten oplossing.

Risma




 
Zionisme gebruikt Judaïsme als dekmantel. Dan kunnen ze zich wentelen in hun slachtofferrol ("antisemitisme") om de publieke opinie te beïnvloeden. Ze kunnen razendsnel switchen van slachtoffer naar dader.

Mark
 
Hier een voorbeeld van het monddood maken van kritiek op Israël. Een tweet waar werkelijk NIETS antisemitisch aan is, wordt onder andere gerapporteerd aan de Zionistische organisatie CST. En op een gegeven moment kan dan het account van die persoon op non-actief worden gezet.

C3HW9YBWYAAeRKO.jpg


Mark
 
David Icke wordt ook als een anti-semiet gezien en Zionisten willen de O2 Apollo waar hij dit weekend voor een uitverkocht huis zal spreken, beboeten. Om de terreur van Israël maar te verdoezelen.

De reactie van David Icke hierop:



Mark
 
Ik volg Brendon O'Connell al een tijdje op twitter en wat hij heeft meegemaakt is ronduit schandalig.

Hij gaat Iran overigens alweer verlaten, z'n visum is verlopen.
Zie hier.

Mark
 
Zionisme en Wahabisme: 4 handen op 1 buik.

http://ahtribune.com/religion/1471-wahhabism-zionism.html

Voeg daar nog de Amerikaanse Military Industrial Complex en neocons bij en je hebt een cocktail van geweld en onderdrukking.

Mark
 
Ik wil me wat meer gaan verdiepen in het zionisme, de khazaren en hoe e.e.a is gegroeid tot wat het nu is. Weet iemand of er een nederlandstalig boek hierover is met duidelijke uitleg?
En anders websites met betrouwbare info? Liefst nederlands....
 

Forum statistieken

Onderwerpen
4.519
Berichten
531.240
Leden
8.656
Nieuwste lid
Anne T
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan