Godsgeschenk
Well-known member
Ik heb mijn bestelling ook vandaag binnen gekregen. Heb geen extra cadeautje gekregen.
Dorothé
Dorothé
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie dat er inmiddels een nieuw draadje is aangemaakt.dat bedoelde ik dus met apart draadje maken, ik ben de weg kwijt hahahhaa, kwam zoveel info op meerdere draadjes dat ik totaal van de leg raakte
Mike akkoord?Ik zie dat er inmiddels een nieuw draadje is aangemaakt.
Ook ben ik erachter hoe we posts gemakkelijk naar een ander draadje kunnen verplaatsen. Zal ik dat doen? Dan verplaats ik alle 'ontwormings' posts naar draad 'Parasietenkuren info'
Alleen als Parsifal dat zelf wil, is nl. een hoop extra werk want ook in andere topics staan posts hierover. Misschien beter vanaf nu jouw topic hanteren met z'n allen.Mike akkoord?
Who let's the dog out?ik heb dit besteld bij Medpets.nl
No Worm Diacur 500 mg -
No Worm Pro Hond -
Mansonil All Worm Large Dog -
Endogard Plus XL
en Ivermectine waar de creditkaart nodig is.
Dus ben benieuwd maar vind het ook wel spannend..
Woof.Vandaag drie dagen na de inname van 2,5 tablet Endogard Plus XL Infecties Rond- En Lintwormen.(ebantel, pyrantel embonaat (pamoaat) en praziquantel)
..vandaag laat op de middag had ik gasvorming maar verder geen rariteiten ondervonden.
Vanavond ben ik begonnen met de Livsane Wormkuurtabletten Mebendazol 100mg kuur, drie dagen 2 tabletjes. (mebendazol)
Daarna wil ik met Panacur beginnen.(fenbendazol)
Groet,Bekijk bijlage 425
..en dan als 1e post een beknopt overzichtje van je status. Met o.a. welk en wanneer je een middel innam.Alleen als Parsifal dat zelf wil, is nl. een hoop extra werk want ook in andere topics staan posts hierover. Misschien beter vanaf nu jouw topic hanteren met z'n allen.
Mike
Who let's the dog out?
Had je die zwarte vlekken al?Vandaag drie dagen na de inname van 2,5 tablet Endogard Plus XL Infecties Rond- En Lintwormen.(ebantel, pyrantel embonaat (pamoaat) en praziquantel)
..vandaag laat op de middag had ik gasvorming maar verder geen rariteiten ondervonden.
Vanavond ben ik begonnen met de Livsane Wormkuurtabletten Mebendazol 100mg kuur, drie dagen 2 tabletjes. (mebendazol)
Daarna wil ik met Panacur beginnen.(fenbendazol)
Groet,Bekijk bijlage 425
Netjes omschreven..die napruttel had ik ook. Zelfde gepruttel wat ik na een lever en gal reiniging ervaar.Geen wormen maar wel veel, hoe zal ik het netjes zeggen, stinkende bagger. Deze ochtend nog wat 'napruttel'.
Wat bedoel je met poliepen?Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Dus ik ga 3 dagen thuis blijven. Maakt niet uit. Ik wacht wel tot het regent. (zie poliepen).
Wat bedoel je met poliepen?