Godsgeschenk
Well-known member
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het ziekenhuis vol lag, zijn de mensen tegenwoordig zo bang dat ze bij het minste of geringste het ziekenhuis in moeten?Ook een gewoon griepvirus kan spike-eiwitten veroorzaken, maar dit houdt niet in dat dit gelijk levensgevaarlijk is.
Er is nooit eerder over spike-eiwitten gesproken. Dus dit is nieuw plus dat ze geknutseld zijn. en een heel ander gevaar vormen en n.a. daarvan andere reacties in het lichaam teweeg brengen. Waarvan men bovendien niet wist hoe het te behandelen. misschien nog niet.
Want er wordt behandeld met bestaande middelen die bijwerkingen hebben. Dus kom je van de regen in de drup.
Mijn zoon had vlak van te voren griep (of corona?) en heeft geen dokter gewaarschuwd. Waarom niet? Omdat hij zowiezo niet snel naar een dokter gaat als hij klachten heeft.
Ik vraag me ook nog steeds af waarom het ziekenhuis vol lag, zijn de mensen tegenwoordig zo bang dat ze bij het minste of geringste het ziekenhuis in moeten?
Inmiddels hoor ik wel zeggen dat mensen thuis behandeld worden. Dus nu wel en toen niet?
Ziekenhuizen willen wel bij het minste of geringste opereren en helaas ben ik daar zelf de dupe van geworden. Gebeurt me geen 2e keer.
Men moet zich afvragen of dit wel zo was/is, of dat dit alleen maar een mediaverhaal is?
En als er al mensen liggen, waar liggen die voor? En dan worden ze getest met die geweldige PCR-test en jawel hoor, het zijn opeens coronapatiënten terwijl ze voor een omgezwikte voet kwamen.
De statistieken schieten de lucht in en het ziekenhuis krijgt dikke financiële tegemoetkomingen. Als ze de pt. nog iets langer laten liggen, vakantie op belastingsgeld, dan krijgen ze nog dikkere bonussen. Tel uit je winst. Wat is er nog waar van het ons opgedrongen sprookje. Het probleem is dat de wolf niet meer uit het veld geruimd wordt, maar dat grootmoeder en roodkapje voor altijd door de wolf zijn opgegeten en de wolf een leuk leventje in het boshuisje leidt.
Zolang wij niet zien dat dit de wolf is, gaan we steeds bloemen brengen naar een grootmoeder die er steeds weer in slaagt de bezoeker op te eten..........
Dorothé
Laatst bewerkt: