Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
is dit het eerste wat je neemt Kevin?Ik heb vandaag voor het eerst 8 tabletjes Panacur ingenomen! Voel me verder prima, alleen ik merk wel dat het onrustig is in mijn onderrug... wss wilt mijn stuitje kwispelen!
Kevin
Ja de Panacur is de eerste kuur die ik doe.is dit het eerste wat je neemt Kevin?
ik heb mijn pillendoos ook ontvangen.
Vandaag dag 3 mebendazol, ook giga krampen na inname alleen opmerkelijk dat ik vandaag geen ontlasting heb gehad? Terwijl ik normaliter elke dag ontlasting heb, het lijkt er op dat ik er dus obstipatie van krijg ipv diarreeJa snap ik idd.. ik heb ooit eerder wormenkuur gedaan en had echt enorme kramp, dacht dat ik dood ging. Dus ben wel erg huiverig maar ga het wel doen
Interessant. Ik heb natuurlijk ook hier op het forum de info gelezen over de spike-eiwitten.zoekende naar eiwitten is er veel belangrijks te vinden.
Het zit zit in groente, vlees, noten. maar spike-eiwitten zijn blijkbaar geknutseld.
Kunstmatige spike-eiwitten en het einde van de menselijke gezondheid | Pensioenactivist
www.pensioenactivist.nl
Ik denk dat de angst veel erger is dan de kwaal. Ook een gewoon griepvirus kan spike-eiwitten veroorzaken, maar dit houdt niet in dat dit gelijk levensgevaarlijk is. Wel kunnen er op den duur laaggradige ontstekingen ontstaan. Die ook kunnen ontstaan door andere aanvallen op ons lichaam Dus ja, oplossen van spike-eiwitten door ontwormers, een zeer goede zaak. Ik heb ze zelf hiervoor aangeschaft. Maar maak nu niet meteen van het coronavirus weer een speciaal virus waar we angst voor moeten hebben. Dan zijn we met al onze kennis, bewustwording en vrijheidsstrijd, niets opgeschoten.Voor wat ik er allemaal over heb gelezen en als niet wetenschapper ervan begrijp ben ik er wel bang voor, in zekere mate. Het is geen gewoon griep virus. En als er een mogelijkheid is bij een besmetting om die wormenkuur in te zetten vind ik toch wel een prettig idee.
Hoe smaakt het?