Je kunt deze kuurtjes herhalen zo vaak als je wil.
Mike
Mike
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hee Frank, leuk dat jij er ook nog steeds bij bent!vandaag ben ik begonnen met panacur. ik ben rustig begonnen met twee tabletten van 500 mg. ik wil namelijk eerst kijken hoe mijn lichaam hierop gaat reageren.
reageer ik er goed op, dan ga ik vanaf morgen ophogen. het is namelijk behoorlijk lang geleden dat ik een chemisch middel heb genomen. hopelijk valt het mee.
Prima. Dan doe ik het liever wat minder explosief. Maar alle kleine beetjes helpen.Gangbare dosering voor mensen is 100 mg per 2 weken of 2 x 100 mg voor 3 dagen, dus dat zou ook kunnen wat jij voorstelt.
Mike
Bij deed dit apparaat niks. Ligt ergens op zolder al jaren, zonde van mijn geld.Voor hooikoorts en andere huis, -tuin- en keukenallergieën kan de Medinose klachtenremmend werken.
Ik zeg dit uit eigen ervaring. Voor meer info:
De Medinose | Werkt het echt?
De Medinose verminderd via een relatief nieuwe behandelmethode allergische klachten zoals niezen, verstopte neus, loopneus en geirriteerde of jeukende ogen.www.allergieoplossingen.nl
Iedereen zit genetisch anders in elkaar, dus wat voor de een werkt, hoeft dat voor de ander niet te doen.Bij deed dit apparaat niks. Ligt ergens op zolder al jaren, zonde van mijn geld.
Zelfde ervaring hier. Sinds ik Kangen-water drink echter weinig tot geen problemen in die richting, dat is het ware geneesmiddel!Bij deed dit apparaat niks. Ligt ergens op zolder al jaren, zonde van mijn geld.
Dan is het misschien een placebo-effect bij mij.Zelfde ervaring hier. Sinds ik Kangen-water drink echter weinig tot geen problemen in die richting, dat is het ware geneesmiddel!
Mike
Ja, bij mij min of meer hetzelfde!Ik ben na 3dagen 200mg mebendazol toch maar gestopt. Vandaag bijna geen ontlasting, ja een konijnen keutel in de pot. Ik neem even pauze tot mijn stoelgang weer normaal is en dan start ik met panacur.
Toch raar dat ik obstipatie krijg van mebendazol? Zijn er meer hier met die ervaring?
Een combi van bepaalde etherische olie werkt vaak goed. Mijn beide zonen weinig tot geen last meer. Werkt meestal al in kwartier.Bij deed dit apparaat niks. Ligt ergens op zolder al jaren, zonde van mijn geld.
Ik ben het met je eens. Een vuurwapen bestrijdt je ook niet met vuisten of een honkbalknuppel.We zijn echter niet noodzakelijk parasieten aan het opruimen maar spike-ewitten. Mogelijk is iets krachtigers nodig, een nucleaire optie. Daarom kies ik voor chemisch boven natuurlijk in dit geval.
Mike