Parasietenkuren info

O o o. Kevin komt weer met wappie dingen. Er staat duidelijk dat het effectief LIJKT. Het is nog niet zeker. Er is eerst meer onderzoek nodig. Het gebruikt van Ivermectine wordt afgeraden. Het enige dat echt werkt is een vaccin.
Zou het toeval zijn dat jou plaatje zulke grote ogen heeft?? Ik zie een verband denk ik nu met een bepaald persoon...:eek:🤡

Mijn dochter heeft een tekenbeet. Ik heb hem er helaas niet intact uitgekregen. Zou het in dit geval ook zinvol zijn om haar preventief mebendazol te geven?

• Leuk
Waarderingen: muis
In de zoom van dinsdag 22 juni vertelt Jeroen Pols dat artsen een dosering Ivermectine aanhouden van 0,2 mg per kg lichaamsgewicht. Dat is 2 mg per 10 kg, voor mij met mijn 90 kg dus 18 mg, dus 4 tabletten van 5 mg (naar boven afgerond). Voor mannen komt dit in z'n algemeenheid dus neer op 3-4 tabletten, afhankelijk van het lichaamsgewicht. Voor vrouwen komt dit neer op 2-3 tabletten, afhankelijk van het lichaamsgewicht.

Voor dieren zien we echter wat hogere doseringen, nl. 1 tablet van 5 mg per 10 kg lichaamsgewicht. Een snelle rekensom levert dan 9 tabletten (= 45 mg) op voor mijn 90 kg. Dat is dezelfde dosering als van Panacur en dat is bij mij (en bij anderen) ook goed gegaan. Ik ga het experiment bij mijzelf aan en ga net als bij Panacur 3 dagen lang 4,5 g Ivermectine slikken. Ik houd jullie op de hoogte, ik doe het voor de wetenschap.😏

Mike

De standaard dosering is 0.2mg ivermectine p /kg maar de kuur verschilt en wat overdoseren wordt niet als probleem gezien als de leverfunctie maar goed is en niet teveel te lijden heeft onder medicatie.

Check de FAQ van dr. Mobeen.

Laatst bewerkt:
In de zoom van dinsdag 22 juni vertelt Jeroen Pols dat artsen een dosering Ivermectine aanhouden van 0,2 mg per kg lichaamsgewicht. Dat is 2 mg per 10 kg, voor mij met mijn 90 kg dus 18 mg, dus 4 tabletten van 5 mg (naar boven afgerond). Voor mannen komt dit in z'n algemeenheid dus neer op 3-4 tabletten, afhankelijk van het lichaamsgewicht. Voor vrouwen komt dit neer op 2-3 tabletten, afhankelijk van het lichaamsgewicht.

Voor dieren zien we echter wat hogere doseringen, nl. 1 tablet van 5 mg per 10 kg lichaamsgewicht. Een snelle rekensom levert dan 9 tabletten (= 45 mg) op voor mijn 90 kg. Dat is dezelfde dosering als van Panacur en dat is bij mij (en bij anderen) ook goed gegaan. Ik ga het experiment bij mijzelf aan en ga net als bij Panacur 3 dagen lang 4,5 g Ivermectine slikken. Ik houd jullie op de hoogte, ik doe het voor de wetenschap.😏

Mike

Ik denk dat je 45 mg Ivermectine bedoelt in plaats van 4,5 gram. Dat is een wel hele hoge overdosering.

Dat soort dingen doe ik keer op keer. Ik ben nooit een ster geweest in rekenen, ook niet wiskumde, natuurkunde en scheikunde. Ik vermoed dat ik een vorm van dyscalculie heb, mogelijk a.g.v. vaccinatieschade. Meer Ivernec slikken dus!

Mike

Inmiddels de ontwormingskuren een dag achter de rug, dus hierbij de ervaringen.
Lastig om het kort te houden, maar doe mijn best.
In 2009 heeft mijn vader beide Mexicaanse griep spuiten gehad en in 2012 is hij ziek geworden.
Ik ben er volledig van overtuigd dat het door die troep is gekomen.
Hij heeft een auto immuunziekte (sarcoïdose) ontwikkeld waarvan hij dagelijks erg veel klachten heeft, in 2013 werd het hem zelfs bijna fataal.
Per toeval kwamen we een paar weken geleden een oud vaccinatieboekje van hem tegen, hij moest namelijk voor zijn werk ook nog een aantal keer geprikt worden voor het een en ander.
Dat komt dan ook nog eens bovenop de vaccins die hij als kind heeft gekregen, die hij in militaire dienst heeft gehad en de rest van de ontelbare spuiten en medicatie, dus eigenlijk vind ik het niet zo heel vreemd dat hij nu als wandelende spike eiwit fabriek de klachten heeft die hij heeft.
Hij heeft dag in dag uit erge hoofdpijn, veel pijn in de rug wat uitstraalt naar het been, snel vermoeid en lusteloos, kortademig, structureel te hoge bloeddruk, constante druk op de borst, trage en onregelmatige hartslag, maagproblemen, gewrichtspijn, een lage lichaamstemperatuur (34 á 35 graden) en voelt zich constant knap ellendig..

Lang verhaal kort, hij had van alles al geprobeerd om zich beter te voelen.
Hij slikt op dit moment qua medicatie bloedverdunners, maagzuurremmers en plastabletten.
En qua vitaminen, magnesium en vitamine D3 (rookt en drinkt niet)

Ben het eens dat er zwaar geschut ingezet moet worden tegen de spike eiwitten, zeker in het geval van mijn vader.
Het was wel even een kleine stap om te nemen, want "hondentabletten" slikken, leek een best gek idee en hij gebruikt tenslotte medicatie.
Even vroeg hij zich af of hij zijn eigen worm nog wel kon behouden...
Grapje tussendoor moet kunnen.
Maar als je zoveel klachten hebt elke dag heb je er best wat voor over.
Dus zijn we er samen aan begonnen.

************************************************************************************
Mijn vader:
Endogard Plus XL ( 1 dag kuur) 2,5 tabletten
Mansonil (1 dag kuur) 8 tabletten
1 dag rust
Panacur ( 3 daagse-kuur) 8,5 tabletten
1 dag rust
No Worm Pro (1 dag kuur) 4 tabletten
No Worm Diacur (3 daagse-kuur) 8,5 tabletten
Norit (1 dag kuur 2 x 6 tabletten)

Elke dag thuis metingen gedaan met bloeddrukmeter, zuurstofmeter en temperatuurmeter

Rinske:
Mansonil (1 dag kuur) 6,5 tabletten
1 dag rust
Panacur (3 daagse-kuur) 7 tabletten
1 dag rust
No Worm Pro (1 dag kuur) 3 tabletten
No Worm Diacur (3 daagse-kuur) 7 tabletten
Norit (1 dag kuur 2 x 6 tabletten)

Beiden erg misselijk geweest na de Mansonil, dit begon zo'n beetje 1,5 uur na inname .
We waren er dermate misselijk van dat het best knap is dat de maaginhoud gewoon op zijn plek is gebleven.
De Panacur tabletten waren een stuk beter te doen, waren niet alleen qua smaak een stuk beter te pruimen maar geen last van misselijkheid of ongecontroleerd blaffen.
Wel had ik een lichte obsessie naar bomen, geen idee hoe dat kan 🙂😆
Aan het einde van de laatste kuur wel bijwerkingen gehad, waren duizelig en voelden ons belabberd maar ga er vanuit dat het kwam door de hoeveelheid kuren achter elkaar.

Qua ontlasting ging het bij mij goed, maar de darmen van mijn vader hadden er wat meer moeite mee, hij sloeg steeds een paar dagen over om vervolgens veel moeite te moeten doen om het kwijt te raken. Heb Oxy Powder besteld, maar zag op de verpakking dat het niet aan te raden is bij hart problemen.

Inmiddels zit mijn vader aan de bietensap tegen de nog steeds te hoge bloeddruk en heb ik ook knoflookcapsules besteld.
Tot nu toe geen verandering/verbetering na de kuren. Over een paar weken proberen we weer een Panacur kuur.
Heeft er iemand misschien nog een tip voor mijn vader?

De blaffende groeten en een vriendelijk pootje,
Rinske

Forum statistieken

Onderwerpen
4.539
Leden
8.662
Nieuwste lid
Magda Van Bladel
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan