Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zou het toeval zijn dat jou plaatje zulke grote ogen heeft?? Ik zie een verband denk ik nu met een bepaald persoon...O o o. Kevin komt weer met wappie dingen. Er staat duidelijk dat het effectief LIJKT. Het is nog niet zeker. Er is eerst meer onderzoek nodig. Het gebruikt van Ivermectine wordt afgeraden. Het enige dat echt werkt is een vaccin.
Ja, goed idee!Mijn dochter heeft een tekenbeet. Ik heb hem er helaas niet intact uitgekregen. Zou het in dit geval ook zinvol zijn om haar preventief mebendazol te geven?
In de zoom van dinsdag 22 juni vertelt Jeroen Pols dat artsen een dosering Ivermectine aanhouden van 0,2 mg per kg lichaamsgewicht. Dat is 2 mg per 10 kg, voor mij met mijn 90 kg dus 18 mg, dus 4 tabletten van 5 mg (naar boven afgerond). Voor mannen komt dit in z'n algemeenheid dus neer op 3-4 tabletten, afhankelijk van het lichaamsgewicht. Voor vrouwen komt dit neer op 2-3 tabletten, afhankelijk van het lichaamsgewicht.
Voor dieren zien we echter wat hogere doseringen, nl. 1 tablet van 5 mg per 10 kg lichaamsgewicht. Een snelle rekensom levert dan 9 tabletten (= 45 mg) op voor mijn 90 kg. Dat is dezelfde dosering als van Panacur en dat is bij mij (en bij anderen) ook goed gegaan. Ik ga het experiment bij mijzelf aan en ga net als bij Panacur 3 dagen lang 4,5 g Ivermectine slikken. Ik houd jullie op de hoogte, ik doe het voor de wetenschap.
Mike
Is er met Ivermectine iets te doen aan het complotdenken? Misschien kunnen we na paar kuurtjes weer normaal worden.
Nee, dat wil ik ook graag bestellen maar ik ben niet zo thuis in het bestellen in het buitenland en heb ook geen creditcardHeb je Ivermectine ook in huis, Rinske?
Mike
Dankje, ik zal me er even in verdiepenGeen.cc nodig bij AliEpress. Gebruik deze bestellink:
8.25US $ 30% OFF|5mg Ivermectin Tablets Oral Anthelmintic Mites Parasites Mite Nematode Endoparasites x100tablets|Feeding & Watering Supplies| - AliExpress
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Mike