Parasietenkuren info

Dat herken ik ook, zowel lichtflitsen als donkere vlekken, alsof de ogen even niet meer kunnen focussen, zoals een camera die zich aan het scherpstellen is. De vergelijking gaat niet helemaal op, aangezien ik wel degelijk scherp kon zien. Ik geef mezelf even een dagje vrij, want dit was vrij heftig na 9 tabletten!

Mike

Dat herken ik ook, zowel lichtflitsen als donkere vlekken, alsof de ogen even niet meer kunnen focussen, zoals een camera die zich aan het scherpstellen is. De vergelijking gaat niet helemaal op, aangezien ik wel degelijk scherp kon zien. Ik geef mezelf even een dagje vrij, want dit was vrij heftig na 9 tabletten!

Mike
Oke dat is wel naar ja! Dan zou ik wat minder tabletten nemen. Ik begon met 2 en voor mijn gewicht zou 3 genoeg zijn. 2 ging goed en toen ik naar 3 ging begonnen die donkere vlekken. Gisteravond de laatste dosis genomen(2 tabletten) ook vanochtend weer even die donkere vlekken dus ik neem ook even pauze na 6 dagen ivermectine.

Ik wilde het gewoon weten. Al die mensen die lichtflitsen zagen of veel helderder licht. Ik zag niets bijzonders na 3 tabletten, dus dan maar een hogere dosis. Ik wilde ook weten wat zo'n hoge dosis eigenlijk doet. Ik zit er aan te denken om morgen of overmorgen 6 tabletten te slikken i.p.v. 9, kijken wat dat doet.

Mike

Adresje van Edwin
Ik heb 250gr poeder Febendazole besteld en yipee het is vanmorgen aangekomen.
Alles wat ik al besteld had, via Nederland en Ali, China, is niet aangekomen in Frankrijk. Douane verzamelt ontwormers :ROFLMAO: Alles wordt hier geblokkeerd.

Edwin of anderen. Ivm Febendazole. Hoeveel gram per dag, verschillende malen per dag en hoeveel dagen?
Gewicht 70kg.

Dank iedereen. Wij zijn weer blij. Iemand weet nog een aanrader voor Ivermectine te bestellen?
JVG, ontvang jij het in Spanje ?

Adresje van Edwin
Ik heb 250gr poeder Febendazole besteld en yipee het is vanmorgen aangekomen.
Alles wat ik al besteld had, via Nederland en Ali, China, is niet aangekomen in Frankrijk. Douane verzamelt ontwormers :ROFLMAO: Alles wordt hier geblokkeerd.

Edwin of anderen. Ivm Febendazole. Hoeveel gram per dag, verschillende malen per dag en hoeveel dagen?
Gewicht 70kg.

Dank iedereen. Wij zijn weer blij. Iemand weet nog een aanrader voor Ivermectine te bestellen?
JVG, ontvang jij het in Spanje ?

Ik heb gisteren ook het Fenbendazole poeder ontvangen. Het lost niet op in water of melk. In vet denk ik wel. Even nadenken over een vettig drankje. Of over het eten strooien?

Ik wilde het gewoon weten. Al die mensen die lichtflitsen zagen of veel helderder licht. Ik zag niets bijzonders na 3 tabletten, dus dan maar een hogere dosis. Ik wilde ook weten wat zo'n hoge dosis eigenlijk doet. Ik zit er aan te denken om morgen of overmorgen 6 tabletten te slikken i.p.v. 9, kijken wat dat doet.

Mike
Ik heb tot nu toe slechts 1 kuur gedaan met die Mebenzadol en daarna Norit. Wil dit over 3 maanden weer herhalen, dus 4x per jaar. Is dit dan niet voldoende?

Dorothé

Ik heb tot nu toe slechts 1 kuur gedaan met die Mebenzadol en daarna Norit. Wil dit over 3 maanden weer herhalen, dus 4x per jaar. Is dit dan niet voldoende?

Dorothé
Tja, wat is voldoende. We zouden eigenlijk bloed- of ontlastingstests moeten hebben die onze s-eiwitten waarden zouden kunnen bepalen, maar die hebben we niet. We zijn aan het pionieren, dus wie het weet mag het zeggen.

Mike

Dank je. Ja, het is in deze fase inderdaad moeilijk om daar iets over te zeggen. Ik voor mij denk dan dat ik het zo maar eens ga doen, nl. elke 3 maanden.

Dorothé

• Leuk
Waarderingen: muis
Angelface
Hij slikt op dit moment qua medicatie bloedverdunners, maagzuurremmers en plastabletten.

Ik vermoed dat hij deze spullen niet nodig heeft.

Leg de bijwerkingen van deze 3 middelen eens naast elkaar.
Is er een "overlapping".
Ik kan me herinneren dat mijn zus medicatie kreeg voorgeschreven en meteen erbij iets voor de stoelgang want die slechte stoelgang was een van de bijwerkingen. Ik heb haar aangeraden stoelgangthee te proberen en feitelijk had ze geen klachten van stoelgang.
Dus dat scheelt dan weer een regulier pilletje met bijwerkingen.

De vraag is dus: hoe goed of slecht plast hij
Kijk eventueel naar kruiden voor dit probleem
Kan hij maagzuurremmers laten staan. Vast wel.
Extra goed kauwen, geen drinken bij het eten
Bloedverdunners misschien handhaven.

Het lastige is dat je/we niet op de stoel van de dokter kunnen en mogen gaan zitten maar als ik naar mezelf kijk, ik doe alles zonder arts.
Maar jouw vader moet het er dus mee eens zijn dat hij zelf verantwoordelijk is en niemand anders.
Met zoveel middelen kan hij niet of nauwelijks voelen of hij bijwerkingen heeft van iets.

Misschien beter aan een schone lever werken om te ontgiften.
Sinas, eigeel, olie.

Trouwens die zus heeft laatst een attack gehad. Bloedverdunners geven dit als bijwerking.
Bedankt voor de uitgebreide reactie, erg fijn!

Mijn vader heeft al een paar keer geprobeerd om al zijn medicatie te laten staan, maar zijn bloeddruk vliegt dan nog verder omhoog en blijft steeds boven de 200,
daarbij voelt hij zich dan nog belabberder dan hij al doet..
De plastabletten gebruikt hij omdat hij vocht vast houd in zijn benen, mede door zijn problemen rondom het hart (3 stents) maar ook vanwege de sarcoidose (auto immuunziekte)
Veel maagzweren en zweren in de slokdarm gehad, helaas komt hij er alleen met aardappelsap en bakingsoda niet.

Hoe werkt dat precies met de sinas, eigeel en olie?
Kan ik dat hier ergens vinden op het forum voor meer informatie?
maakt dat uit welke soort olie en hoe vaak kan hij dat drinken?

Misschien dat de bietensap en de knoflookcapsules nog iets voor hem kunnen betekenen, daar is hij net mee begonnen.

Ben niet zeker of mijn vraag in dit topic hoort. Ik ontmoet hier tijdens mijn vakantie in Zeeland een boer, die al jaren lijdt aan slaapziekte. (narcolepsie) Ik wil ze zo graag helpen met mijn (onze) kennis en de boerin staat er ook voor open. Maar hoe zit et nu precies? Voor slaapziekte lees ik vooral Suramine. Komt die werking overeen met de antiparasitaire middelen? Die hebben ze natuurlijk ruimschoots voorhanden voor de koeien, schapen ......
Kunnen we alles op ene hoop gooien en (met het inzicht van dit moment) stellen dat de 'eiwit-oplossers' het proberen waard zijn voor deze persoon? Test hij dan zelf uit, wat voor hem het beste werkt? Middelen uit de Fenbendazole-familie of liever iets Ivermectine-achtigs? Ik zal ze wijzen op dit forum, maar wellicht is die lawine aan informatie wat te veel ineens.
Mijn vraag is dus: wat kan ik deze mensen aan kennis doorgeven in enkele artikelen (linken)? Zodat ze er zelf mee aan de slag kunnen.

Ivermectine is de koning, zoveel is zeker. Maar al die andere middelen werken ook. Er is geen protocol of handleiding, we zijn aan het pionieren. Ook zijn er niet of nauwelijks publicaties. Wat mij opvalt in z'n algemeenheid is dat deze middelen bijdragen aan een verhoogde ATP-productie van de cellen, wat automatisch een hogere weerstand (immuniteit) oplevert. Je faciliteert VERSNELD het lichaam in het genezingsproces!

Mike

Er bestaat een boek "Lever en Galblaaszuivering". Ik meen dat ze daar alleen olie en eigeel nemen maar ergens (weet niet meer waar wordt ook iets met sinas genoemd en dat is zooooo lekker.
Aanvankelijk kreeg ik er diaree van al na 2 of 3 uur maar dat is helemaal weg. Maar mijn stoelgangsysteem is definitief veranderd dus daar moet je je niet aan vast houden. (LAR syndroom)
Ik koop soms een flesje VERSgeperst sap = 250 ml met 2 Bio eigeel en 2 eetlepels olijfolie. Komt niet op een mililitertje aan. of pers zelf.
Met een eetlepel opeten.
Mocht zijn maag pijn gaan doen dan gewoon een gedeelte door oma op laten eten. Hij moet bereid zijn een beetje te experimenteren. en aantekeningen maken.
De maagtabletten geven de meeste bijwerkingen.
Hoelang neemt hij die al? Alleen ,s-avonds?
Hij kan het proberen te laten staan. of misschien een halve en daarna een kwart.
Eten fijnmaken en ook met kleine hapjes eten. niet te grote maaltijden. Door de dag verdeeld. Zelf gebruik ik geen nachtschades.
Zoek eens op "dieet bij maagklachten"

Ik heb wel eens artikelen gelezen wat er gebeurt in je lijf als je maagtabletten neemt. Wordt je niet vrolijk van.

Ik doe het momenteel 1 of 2x per week.
Ui
Er zijn hier vast mensen die maagklachten hebben of hadden.

Ooit had mijn zoon ook maagklachten maar heeft door mij uiteindelijk laten staan. Hij bleef aanvankelijk wel cola drinken. En dat kan natuurlijk niet.

Ik kan een zeer positieve bijwerking melden van de 9 tabletten Ivermectine die ik gisteren heb geslikt: vandaag ben ik zo goed als pijnvrij - en dat terwijl ik een gekneusde rib heb en we weten allemaal hoe lang dit normaal duurt om te genezen!

Mike
Vandaag een dagje rust, morgen neem ik 6 tabletten, dan weer een dagje rust, en ik sluit af met 3 tabletten. Ontlasting vanochtend was ook om te zoenen!

Mike

Er bestaat een boek "Lever en Galblaaszuivering". Ik meen dat ze daar alleen olie en eigeel nemen maar ergens (weet niet meer waar wordt ook iets met sinas genoemd en dat is zooooo lekker.
Aanvankelijk kreeg ik er diaree van al na 2 of 3 uur maar dat is helemaal weg. Maar mijn stoelgangsysteem is definitief veranderd dus daar moet je je niet aan vast houden. (LAR syndroom)
Ik koop soms een flesje VERSgeperst sap = 250 ml met 2 Bio eigeel en 2 eetlepels olijfolie. Komt niet op een mililitertje aan. of pers zelf.
Met een eetlepel opeten.
Mocht zijn maag pijn gaan doen dan gewoon een gedeelte door oma op laten eten. Hij moet bereid zijn een beetje te experimenteren. en aantekeningen maken.
De maagtabletten geven de meeste bijwerkingen.
Hoelang neemt hij die al? Alleen ,s-avonds?
Hij kan het proberen te laten staan. of misschien een halve en daarna een kwart.
Eten fijnmaken en ook met kleine hapjes eten. niet te grote maaltijden. Door de dag verdeeld. Zelf gebruik ik geen nachtschades.
Zoek eens op "dieet bij maagklachten"

Ik heb wel eens artikelen gelezen wat er gebeurt in je lijf als je maagtabletten neemt. Wordt je niet vrolijk van.

Ik doe het momenteel 1 of 2x per week.
Ui
Er zijn hier vast mensen die maagklachten hebben of hadden.

Ooit had mijn zoon ook maagklachten maar heeft door mij uiteindelijk laten staan. Hij bleef aanvankelijk wel cola drinken. En dat kan natuurlijk niet.
Bedankt voor de tips, ik ga ermee aan de slag. Mijn vader wil van alles wel proberen, al is het nu wel wat extra lastig om te experimenteren gezien de huidige tijd en zijn gezondheid maar komt goed. We hebben zelfs een flinke lading ontwormers achter de kiezen, dus misschien blaffen we straks niet alleen maar leggen we ook nog eieren 🤣

Hij gebruikt al vele jaren de maagtabletten en slikt al zijn medicatie 's ochtends. Als er iemand is die ik het gun om zich beter te voelen is hij het wel.
Binnenkort weer een Panacur kuurtje doen en ondertussen de knoflookcapsules en rode bietensap nemen..En ik ga nu met je tips aan de slag, bedankt!

Aan Angelface.
De milde lever- en galblaasreiniging:
*Mix het sap van drie limoenen/citroenen met 2 eidooiers en 1 eetlepel olijfolie.
*Roer het met een houten lepel door elkaar, wij blenden het tot een romige drank.
*Drink dit in de ochtend voordat je iets eet of drinkt of ‘s avonds tenminste drie uur na een maaltijd. Een bijzonder goede stimulans voor je lever en galblaas. Zelf ervaren wij niet zoveel bij deze milde reiniging maar het is zo-wie-zo een goed drankje voor je lever en galblaas, zie hierboven in de tekst van Gerrit.

Soms drinken we dit drankje ‘s avonds voor het naar bed gaan.
----------------------------
Ik heb zelf DIT drankje nooit in de ochtend gedronken.
En je hoeft je ook (wat mij betreft) niet aan het recept te houden omdat je vader maagproblemen heeft. Experimenteer.
Er is wel iets met zuur voor de maag. appelsap of verdund appelazijn kan ook. Probeer bv gewoon een glas warm water met een paar druppeltjes appelazijn i.p.v. pillen.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan