Parasietenkuren info

Ik kuur nu al een week Fenbendazol (Panacur), 10 tabletten per dag. Ik weeg ong. 80 kg, dus twee tabletten meer per dag dan aangeraden. Enige bijwerkingen zijn gerommel in mijn buik en ik ga wel 5 keer per dag naar het toilet voor een gezonde stoelgang. Ik heb nog 3 dagen te gaan en dan heb ik er 10 dagen op zitten.
Joost

Ik kuur nu al een week Fenbendazol (Panacur), 10 tabletten per dag. Ik weeg ong. 80 kg, dus twee tabletten meer per dag dan aangeraden. Enige bijwerkingen zijn gerommel in mijn buik en ik ga wel 5 keer per dag naar het toilet voor een gezonde stoelgang. Ik heb nog 3 dagen te gaan en dan heb ik er 10 dagen op zitten.
Joost

Ik zit ook aan de fenbendazol, al ongeveer een maand en dan +- 3 dagen per week, met +- 7 tabletten per dag. Ik weeg rond de 70 kg.

1 of 2 keer per dag ontlasting. Komt veel bagger uit maar spijsvertering is goed tot zeer goed, dus ik gok op ontgifting? Verder geen opmerkelijke bijwerkingen, qua energie geen verandering. Ook qua huid nog geen verandering. Ik heb snel last een droge gezichtshuid en ben gevoelig voor acné. Echter is dit in de zomer altijd vele malen minder een probleem dan in de herfst/winter.

Heb nog een doosje Panacur liggen maar denk dat ik nu even een tijdje stop.

Arie

Ik zit nu op de 8ste dag van mijn lange Panacur-kuur met 8-9 tabletten per dag. Ik had vernomen om 10 dagen te doen, maar ik denk dat ik morgen al stop en weer een Norit kuurtje inneem.
Verder geen opvallende bijwerkingen gehad. Ik ben wel de afgelopen dagen ontzettend moe... Maar ik weet niet of dat perse hiermee te maken heeft.

Kevin

Ik zit nu op de 8ste dag van mijn lange Panacur-kuur met 8-9 tabletten per dag. Ik had vernomen om 10 dagen te doen, maar ik denk dat ik morgen al stop en weer een Norit kuurtje inneem.
Verder geen opvallende bijwerkingen gehad. Ik ben wel de afgelopen dagen ontzettend moe... Maar ik weet niet of dat perse hiermee te maken heeft.

Kevin
ik word ook steeds heel moe van al die kuurtjes Kevin, misschien toeval of toch niet..

Angelface
Hij slikt op dit moment qua medicatie bloedverdunners, maagzuurremmers en plastabletten.

Ik vermoed dat hij deze spullen niet nodig heeft.

Leg de bijwerkingen van deze 3 middelen eens naast elkaar.
Is er een "overlapping".
Ik kan me herinneren dat mijn zus medicatie kreeg voorgeschreven en meteen erbij iets voor de stoelgang want die slechte stoelgang was een van de bijwerkingen. Ik heb haar aangeraden stoelgangthee te proberen en feitelijk had ze geen klachten van stoelgang.
Dus dat scheelt dan weer een regulier pilletje met bijwerkingen.

De vraag is dus: hoe goed of slecht plast hij
Kijk eventueel naar kruiden voor dit probleem
Kan hij maagzuurremmers laten staan. Vast wel.
Extra goed kauwen, geen drinken bij het eten
Bloedverdunners misschien handhaven.

Het lastige is dat je/we niet op de stoel van de dokter kunnen en mogen gaan zitten maar als ik naar mezelf kijk, ik doe alles zonder arts.
Maar jouw vader moet het er dus mee eens zijn dat hij zelf verantwoordelijk is en niemand anders.
Met zoveel middelen kan hij niet of nauwelijks voelen of hij bijwerkingen heeft van iets.

Misschien beter aan een schone lever werken om te ontgiften.
Sinas, eigeel, olie.

Trouwens die zus heeft laatst een attack gehad. Bloedverdunners geven dit als bijwerking.

Het leek er op dat ik nul bijwerkingen zou krijgen van die 9 tabletten Ivermectine. Maar de laatste 1,5-2 uur snap ik ineens wat anderen hebben met 'licht': ik zie heel helder licht, maar het is niet constant, er vinden flikkeringen plaats. Het is eigenlijk wel cool, nogal trippy!

Mike

nah, die flikeringen dat had ik vorige week dinsdagochtend na mijn eerste 4 ivermectine pillen op maandag maar ik dacht ik ben nog niet goed wakker. Heel kort na het opstaan en duurde ook maar even 10 minuutjes of zo. Na het innemen afgelopen maandag van 4 pillen ivermectine had ik dat niet.

Ik ga vrijdag de Moritz grote lever en gal reiniging doen.

nah, die flikeringen dat had ik vorige week dinsdagochtend na mijn eerste 4 ivermectine pillen op maandag maar ik dacht ik ben nog niet goed wakker. Heel kort na het opstaan en duurde ook maar even 10 minuutjes of zo. Na het innemen afgelopen maandag van 4 pillen ivermectine had ik dat niet.

Ik ga vrijdag de Moritz grote lever en gal reiniging doen.
Wat is dat?

Hydroxychloroquine smaakt net zo bitter als een sterke kop kinabast thee. Dat zal de kinine wel zijn.

Mooi man, 2 potjes Ivermectine besteld 12 jun via Ali expres, geld van mijn rekening afgeschreven, order bestaat ineens niet meer bij Ali expres...…

Heb je een bevestiging van de order? Via die bevestiging kun je contact opnemen met de verkoper. De reden kan zijn dat er gedoe is met de douane daar al.

Mike

Waar zouden die flikkeringen mee te maken kunnen hebben? Hebben de heren ervaringsdeskundigen een idee?
Ik ben dan wel geen heer maar ik zelf denk dat het iets neurologisch is, flikkeringen herken ik van migraine. De lever zou ook nog goed kunnen.
ik zie geen flikkeringen sinds de ivermectine maar wel donkere vlekken als ik sochtends opsta, zoals een beetje wanneer je lang in de tuin hebt gezeten in de zon en dan weer naar binnen gaat de woonkamer in. Ik denk dat iedereen wel weet hoe dat effect is. Maar dat houdt bij mij maar heel even aan ik denk nog geen kwartier?

Forum statistieken

Onderwerpen
4.540
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan