Parasietenkuren info

Vanavond heb ik twee tabletten Endogard Plus XL ingenomen. Nu 1,5 uur later voel ik wat draaien in mijn hoofd. Het is moeilijk te omschrijven, maar het lijkt het meeste op het gevoel wanneer je een tijdje rondjes staat te draaien en dan stil gaat staan. Dan voelt het nog steeds alsof je draait. Een paar weken geleden had ik dat ook met twee tabletten Endogard Plus XL. Wat kan dat zijn?
De eerste keer dat ik twee van die grote tabletten van Endogard nam, kreeg ik ongeveer een uur daarna ook een opgejaagd gevoel, alsof er iets door m'n lichaam gierde... Werd er een beetje angstig van. Na een uur of zo was dat gevoel weer weg.

Paar dagen later nam ik weer 2 tabletten Endogard en toen merkte ik niks.

Die Ivermectine en Avermectine doen iets met licht, maar het is niet allemaal irritante lichtflitsen. Schreef hier niet iemand dat hij/zij van die floaters af wilde? Nou, ik heb die ook gehad, m'n hele leven. Maar nu zijn ze weg! Sterker nog, ik heb zo'n helder zicht dat het net is of ik een paar nieuwe ogen heb gekregen! Geen idee wat er geheeld moest worden aan mijn ogen, feit is dat er echt iets positiefs is gebeurd. Zou dit letterlijk verlichting zijn,? Ivermectine ontkalkt ook de pijnappelklier...

Mike

Die Ivermectine en Avermectine doen iets met licht, maar het is niet allemaal irritante lichtflitsen. Schreef hier niet iemand dat hij/zij van die floaters af wilde? Nou, ik heb die ook gehad, m'n hele leven. Maar nu zijn ze weg! Sterker nog, ik heb zo'n helder zicht dat het net is of ik een paar nieuwe ogen heb gekregen! Geen idee wat er geheeld moest worden aan mijn ogen, feit is dat er echt iets positiefs is gebeurd. Zou dit letterlijk verlichting zijn,? Ivermectine ontkalkt ook de pijnappelklier...

Mike
Ik heb nu ook een heel helder zicht en nog maar enkele floaters. Het gaat de goede kant op 👍

Ik heb ook sinds gisteren m'n ivermectine binnen uit Luxemburg China.
Potjes met een gele band.

Eerste indruk: veel activiteit in hersenen en ogen inderdaad!
Ogen voelen direct rustiger, minder spierspanning. Minder floaters, kleuren lijken iets mooier.

In het verlengde hiervan: een zwakte in mijn lichaam is dat mijn eiwitvertering niet optimaal is. Vaak neem ik extra enzymen en soms bij een zware maaltijd HCL. Vandaag geen enzymen ingenomen en NUL last van moeheid... Te kort om een duidelijke conclusie te trekken maar ik vind het wel opvallend genoeg om het vast te noemen.

Twee ochtenden genomen, 10mg (gisteren) en 15mg (vandaag).
Dit doet meer dan Fenbendazol bij mij heb ik het idee.

Inmiddels heb ik zelf nog geen Ivermectine gevonden om te bestellen. ik betaal alleen via overschrijfformulier. Maar mijn kleinkind wil wel febendazol (heb ik in huis) proberen dus kan ze via computer wel even voor mij bestellen. Ik moet wel even alles nalezen wat de beste leverancier is en inmiddels staat alle info verspreid.
Vandaag bij Kruidvat gekeken daar staat een merk Nitroscaanat en Niclosamide. Weinig in voorraad.
Zijn in ieder geval wormmiddelen. Is nog niet voorbij gekomen voor zover ik me kan herinneren. Wat het verschil in werking is met al die verschillende namen komen we niet achter.

Zeer interessant deze ontdekkingen hier allemaal. Ik heb zelf ook een potje vanuit china incoming. Deze is nu in Nederland aangekomen via Luxemburg. Daarna kunnen de experimenten beginnen.

Ivermectine wordt namelijk ook gebruikt om river blindness te genezen dus wie weet wat het nog meer voor effecten op de ogen heeft.

@fatsnotbad Je geeft aan dat het lijkt alsof je een paar nieuwe ogen hebt gekregen. Bedoel je hiermee dat je nu scherper ziet hierdoor, dus maw zou dit de sterkte die iemand in zijn bril nodig kunnen verminderen?

@fatsnotbad Je geeft aan dat het lijkt alsof je een paar nieuwe ogen hebt gekregen. Bedoel je hiermee dat je nu scherper ziet hierdoor, dus maw zou dit de sterkte die iemand in zijn bril nodig kunnen verminderen?
Dat zou maar zo kunnen! Bedenk dat we aan het pionieren zijn, dus blijf alle ervaringen delen, positief en negatief.

Mike

• Leuk
Waarderingen: muis
Ik ben nu alleen echt het spoort bijster waar ik het best ivermectine kan kopen.

• Leuk
Waarderingen: muis
Ik herken het! Heb hetzelfde met fenbendazol (Panacur). Ik vind het te vergelijken met het gevoel wanneer je na iets teveel alcohol op bed ligt en draaierig word. Misselijk wordt ik er niet van, maar het bevorderd ook niet mijn eetlust. De afgelopen dagen zit ik op een onderhoudsdosis van 1 tablet Panacur van 500mg. Een teken van ontgifting? Een teken van het lichaam dat het wel even goed is zo? Geen idee, maar ik denk wel dat ik vanaf morgen maar een tijdje stop ermee. Verder voel ik mij overigens prima!

Arie

Het draaierige gevoel door Endogard was na 2 uur weg. Daarna kreeg ik wel flinke buikpijn. Misschien was er een gevecht met een parasiet aan de gang?
Met Fenbendazol heb ik geen bijwerkingen gehad. Zelfs niet met 10 tabletten, terwijl ik er 6 tot 7 nodig heb voor mijn gewicht. Ivermectine heeft alleen donkere ontlasting gegeven. Verder geen nadelige reactie.

Ik neem even een paar dagen een pauze en ga daarna weer verder met Ivermectine.

Welk ontwormers heb je gebruikt en in welke dosering?
Ik heb nog steeds dezelfde hoeveelheid floaters.
Misschien heeft het meer tijd nodig?

8x Beaphar all-in-one (praziquantel) 1 dag
twee weken niets
2x Endogard XL (praziquantel) 1 dag
8x Panacur (fenbendazol) 3 dagen
2x Endogard XL (praziquantel) 1 dag
Nu 4e dag 3x ivermectine 5mg

@Miggie, daar let ik ook op met mijn -4 en -5 en cilinders. Nog geen verbetering qua sterkte.
Maar wat ik wel al heb gemerkt, minder gele verkleuringen in de irissen en een bruin stipje is weg.

Ik heb ivermectine besteld via HappyFamilyStore (HFS). Het lijkt goed te gaan en ik heb zojuist een melding gekregen dat het is verstuurd met een track and trace code. Het proces hoe dit gaat vind ik wel bijzonder.

Op 3 juni heb ik 1 * Stromectol 20 pills x 3mg besteld via:

https://pillsrx-24.com/catalog/view?slug=Stromectol

Bij de bestelling heb ik zowel mijn credit card als telefoon nummer opgegeven.

Vrijwel direct kreeg ik een mailtje dat er een account voor me is aangemaakt en dat ik een telefoontje zal krijgen binnen 10 minuten om adres gegevens te checken. Dat telefoontje is nooit gekomen, dus heb ik een ticket aangemaakt op de support site dat ik geen telefoontje heb gekregen. Ik heb ook naar het NL nummer op de site gebeld, maar is een bandje.

Op 5 juni kreeg ik een mailtje van paypal dat er een factuur voor me klaar stond. Naam anders, bedrag identiek aan mijn bestelling en in de opmerkingen stond mijn ordernummer bij HFS.

Die factuur heb ik betaald op zondag 6 juni. Vrijwel direct kreeg ik ook een mailtje met een status update van mijn order.

Vandaag dus een status update dat het is verstuurd met verwachte levertijd 2-3 weken.

To be continued....
Mijn bestelling is binnen via een brievenbus pakketje. Het is niet veel en was best duur (in vergelijking met ali). Mijn man heeft ook 2 strips ontvangen via de vredesapotheek. Hij heeft 6mg ik heb de 3mg pillen besteld. Beide zijn gemaakt in India.

Ik heb ondertussen ook een bestelling bij ali geplaatst, via de info van Mike.

Bijlagen

• 68CB27DB-FA46-4853-89DE-05D921793891.jpeg
    68CB27DB-FA46-4853-89DE-05D921793891.jpeg
    2,5 MB · Weergaven: 5
Dit artikel kon ik ook niet meer vinden en wil ik nog printen. Dacht dat het over Ivermectine ging maar is dus febendazole. n.a.v. dit artikel gebruiken wij toch deze wormmiddelen. ??

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan