Parasietenkuren info

Bange laffe mensen blijven nu wel uit mijn buurt ;)
Lachen. Masker 'zachte dwang' bij Hornbach gold al voor "wettelijke plicht" een feit (laatste inkoop geweest bij deze Fas Jisten). Kwam iemand aanlopen met hooikoorts al niezend. Allemaal (40 mensjes met kar) in de rij met kar en 2-5 meter afstand of zo. Nog nooit zoveel mensen angstig zien schrikken, wegkijken, hun kar voor zich werpend als buffer, en zelfs meer afstand nemen. Met een bomgordel zou de man gewoon door hebben kunnen lopen. Op straat (markt) gaan mensen meestal opzij voor deze gevaarlijk ongemaskere glimlachende bio-terroristen-man ... en ik heb ruim baan. Lang leve bange mensen. "Mooi bud he die hooikoorts!" = 2 lachende mensen in een wachtrij van bange depressieve schaapjes. ;)

In bestelling: 1x setje Ivermectine vanuit Sjina naar Golland, 1x setje vanuit Sjina naar Goulashland (lijkt daar nog steeds btw + accijnsvrij, met HUF'jes vergelijkbaar € bedrag als voorheen in NL; Orban is niet zo pro-EU dus wellicht blijft dit nog even zo).

Veel succes met je paardenbloemenblad, ik neem wel gewoon Ivermectine!
Beide? Lekker in smoothie en powerfood (en gratis en bio in mijn tuin). Ik meen te herinneren 6x gezonder dan Broccoli en 18x gezonder (bron kwijt) dan een Slaatje Bla. Wel bitter, daarom in smoothie. Voor wurrempies en parapietjes ... ff rigoreus... Ivermectine. Maar als Ivermectine gemaakt wordt van een 'micro-organisme-beestje' uit de grond .... Natuurlijk? Pharma (gesynthetiseerd?)?

Beide? Lekker in smoothie en powerfood (en gratis en bio in mijn tuin). Ik meen te herinneren 6x gezonder dan Broccoli en 18x gezonder (bron kwijt) dan een Slaatje Bla. Wel bitter, daarom in smoothie. Voor wurrempies en parapietjes ... ff rigoreus... Ivermectine. Maar als Ivermectine gemaakt wordt van een 'micro-organisme-beestje' uit de grond .... Natuurlijk? Pharma (gesynthetiseerd?)?
Nou die paardenbloem kan ook wel van pas komen om de lever te ondersteunen tijdens zo een ivermectine kuurtje;)

Thanks! De 📌(pin...eeh..spijker) op zijn kop! Multifunctioneel plantje ... pas net opgezocht in de GHGP-bijbel (Geert Verhelst). Ik zoek ook vaak op pfaf.org (Plants for a future). Geeft (engels) info over eetbaarheid, medicinale werking en eventueel ander gebruik van planten (zoeken op latijnse naam). 🌻

Veel succes met je paardenbloemenblad, ik neem wel gewoon Ivermectine!

Mike
Maar toch..dit is makkelijk door je salade te mikken! Helpt ook bij hooikoortsklachten.

Zo lang als ik me kan herinneren zelden of nooit verkouden en geen griep of hooikoorts gehad. Ook niet aangestoken door mijn kinderen.die vaak verkouden waren.
Echter, .na darm operatie DE HELE DAG EEN SNOTTERNEUS. Opvallend en irritant. Is inmiddels weer verdwenen. Voor mij een teken dat darmen weer gezonder zijn. zo gek vind ik het dus niet dat er met die Ivermectine snotterneus klachten komen.

ik dacht juist de bloem ipv blad.

Laatst bewerkt:
Ik kan wel met wat kilootjes minder. Wat ik merk is een verschuiving van vetmassa naar spiermassa. Dat vertaalt zich niet zozeer in gewichtsverlies maar mijn broek zit ruimer.

Mike

Ik heb de volgende theorie ontwikkeld:

Ik heb zowel potjes met daarop 'avermectine' als 'ivermectine' in huis, afkomstig van twee verschillende verkopers. Eerst dacht ik dat de term 'avermectine' op die potjes stond omdat de merknaam 'ivermectine' een patent van Merck is en dat ze dit op deze wijze dus handig omzeild hebben.

Na zelf avermectine te hebben geslikt en de ervaringen van anderen te hebben vernomen die dit ook hebben ingenomen begin ik te denken dat de potjes met avermectine ook daadwerkelijk avermectine bevatten, de grondstof voor ivermectine. Dit is een fermentatieproduct van een bodemorganisme en dit wordt ivermectine als hier waterstof aan wordt toegevoegd.

Gisteren heb ik voor het eerst ivermectine geslikt en dit lijkt veel vriendelijker te zijn, met aanzienlijk minder of zelfs nul bijwerkingen. Vandaag ga ik hier 6 tabletten van innemen om te kijken of mijn hypothese klopt. Mogelijk ga ik zelfs nog tot 9 om het absoluut zeker te weten. De hypothese is dus dat avermectine meer bijwerkingen geeft die te maken hebben met het zicht en met lichtgevoeligheid dan ivermectine. Jullie horen nog van me over de resultaten van dit experiment!

Mike

Merkt er iemand gewichtsafname van de kuren tot nog toe?
Ik deed vorige week een lever reiniging na mijn nachtdienst en dat hakt er altijd wel in. Kost me zo een paar kilo dus voor mij lastig te zeggen of ik gewicht dóór de kuurtjes ben verloren . Ik zou er liever wat gewicht bij krijgen trouwens.🙂

Ik deed vorige week een lever reiniging na mijn nachtdienst en dat hakt er altijd wel in. Kost me zo een paar kilo dus voor mij lastig te zeggen of ik gewicht dóór de kuurtjes ben verloren . Ik zou er liever wat gewicht bij krijgen trouwens.🙂
en ik wil er wel wat af 😅

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan