Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Tot mijn groot genoegen: Ja, ik.Merkt er iemand gewichtsafname van de kuren tot nog toe?
VET!!!!Tot mijn groot genoegen: Ja, ik.
Als hartpatiënt is het mij 10 jaar niet gelukt er een ons vanaf te krijgen. Meer eten, minder eten drinken en...verzin maar 'vliegen' de kilo's er nu af. Van 110 tot 106 met een plaspil is mijn gewicht nu met deze ontworm middelen, oxy-powder en Ivermectine kuren weeg ik nu, heden morgen, 100,6 kg en dat in/binnen 5 weken.
Ik slik nog even met uw welnemen.
Klopt het helpt namelijk erg goed tegen long problemen (Cojona verschijnselen)NAC moet wel effectief zijn als ze dit nu ook gaan verbieden:
FDA attempts to stop OTC sales of N-acetyle cysteine, an adjunctive treatment for Covid-19
By Meryl Nass, MD | May 16, 2021 Last July, FDA sent out warning letters to supplement companies, informing them that N-acetyl cysteine (NAC) could no longer be marketed as an ingredient in food su…alethonews.com
Mike
Alsof je achter je staart aan loopt?
Mike
Ik herken het! Heb hetzelfde met fenbendazol (Panacur). Ik vind het te vergelijken met het gevoel wanneer je na iets teveel alcohol op bed ligt en draaierig word. Misselijk wordt ik er niet van, maar het bevorderd ook niet mijn eetlust. De afgelopen dagen zit ik op een onderhoudsdosis van 1 tablet Panacur van 500mg. Een teken van ontgifting? Een teken van het lichaam dat het wel even goed is zo? Geen idee, maar ik denk wel dat ik vanaf morgen maar een tijdje stop ermee. Verder voel ik mij overigens prima!Vanavond heb ik twee tabletten Endogard Plus XL ingenomen. Nu 1,5 uur later voel ik wat draaien in mijn hoofd. Het is moeilijk te omschrijven, maar het lijkt het meeste op het gevoel wanneer je een tijdje rondjes staat te draaien en dan stil gaat staan. Dan voelt het nog steeds alsof je draait. Een paar weken geleden had ik dat ook met twee tabletten Endogard Plus XL. Wat kan dat zijn?