Parasietenkuren info

De eiwitten in de normale lens gaan in de loop der jaren samenklonteren waardoor de lens minder helder wordt./Staar??
Het leven bestaat uit eiwitten lijkt het wel.

Laatst bewerkt:
Merkt er iemand gewichtsafname van de kuren tot nog toe?
Tot mijn groot genoegen: Ja, ik.
Als hartpatiënt is het mij 10 jaar niet gelukt er een ons vanaf te krijgen. Meer eten, minder eten drinken en...verzin maar 'vliegen' de kilo's er nu af. Van 110 tot 106 met een plaspil is mijn gewicht nu met deze ontworm middelen, oxy-powder en Ivermectine kuren weeg ik nu, heden morgen, 100,6 kg en dat in/binnen 5 weken.
Ik slik nog even met uw welnemen.

Tot mijn groot genoegen: Ja, ik.
Als hartpatiënt is het mij 10 jaar niet gelukt er een ons vanaf te krijgen. Meer eten, minder eten drinken en...verzin maar 'vliegen' de kilo's er nu af. Van 110 tot 106 met een plaspil is mijn gewicht nu met deze ontworm middelen, oxy-powder en Ivermectine kuren weeg ik nu, heden morgen, 100,6 kg en dat in/binnen 5 weken.
Ik slik nog even met uw welnemen.
VET!!!!

Het is inmiddels 17 u geweest en ik heb de 9 tabletten Ivermectine vanochtend ingenomen. NUL bijwerkingen! Het bewijs is geleverd, Ivermectine is volkomen veilig maar Avermectine, hoewel veilig, geeft bijwerkingen. Ik heb beide in huis maar gebruik Avermectine 'voor het geval dat'.

Mike

Vanavond heb ik twee tabletten Endogard Plus XL ingenomen. Nu 1,5 uur later voel ik wat draaien in mijn hoofd. Het is moeilijk te omschrijven, maar het lijkt het meeste op het gevoel wanneer je een tijdje rondjes staat te draaien en dan stil gaat staan. Dan voelt het nog steeds alsof je draait. Een paar weken geleden had ik dat ook met twee tabletten Endogard Plus XL. Wat kan dat zijn?

Vanavond heb ik twee tabletten Endogard Plus XL ingenomen. Nu 1,5 uur later voel ik wat draaien in mijn hoofd. Het is moeilijk te omschrijven, maar het lijkt het meeste op het gevoel wanneer je een tijdje rondjes staat te draaien en dan stil gaat staan. Dan voelt het nog steeds alsof je draait. Een paar weken geleden had ik dat ook met twee tabletten Endogard Plus XL. Wat kan dat zijn?
Ik herken het! Heb hetzelfde met fenbendazol (Panacur). Ik vind het te vergelijken met het gevoel wanneer je na iets teveel alcohol op bed ligt en draaierig word. Misselijk wordt ik er niet van, maar het bevorderd ook niet mijn eetlust. De afgelopen dagen zit ik op een onderhoudsdosis van 1 tablet Panacur van 500mg. Een teken van ontgifting? Een teken van het lichaam dat het wel even goed is zo? Geen idee, maar ik denk wel dat ik vanaf morgen maar een tijdje stop ermee. Verder voel ik mij overigens prima!

Arie

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.663
Nieuwste lid
Gerard.38
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan