Even een vraagje naar aanleiding van de vertaling van Mike:
Of je de spike-eiwitten nu oploopt zonder vaccinatie (via aerosolen) of met vaccinatie, ze veroorzaken schade aan de vaatwanden, helpen mitochondrien om zeep (waardoor je celenergie afneemt, je levensenergie) en zorgen voor versuikering van eiwitten (AGEs) en dus bloedproppen en zelfs eiwitplakkaten (denk aan Alzheimer).
Dat verspreiden via Aerosolen horen we dus ook over Corona. Dat geknutselde Coronavirus zou dus spike-eiwitten veroorzaken. Toch even een puntje wat ik niet begrijp. We zien nu toch dat dit geknutselde virus helemaal niet zo gevaarlijk is met zijn IFR van 0,15%.
Moeten we nu dan toch bang zijn voor dit virus of lees ik het verkeerd?
Ik ben zelf wel bang voor het opgedrongen experimentele vaccin/gen-therapie met zijn gevolgen van die spike-eitwitten en kan me voorstellen dat men daar iets tegen wil doen. Ik heb echter eens een filmpje hierover gezien en dat gaf aan dat ivermectine niet op het vaccin werkte, maar wel op een binnenkomend (knutsel)virus.
Dus, het werkte niet op het vaccin, wel op het virus. Maar is het virus wel zo gevaarlijk?
Ik wil hiermee niets in twijfel trekken, maar het zijn alleen even een paar vragen.
Ik huiver toch voor het innemen van die middelen en wacht het graag nog even af en zie hoe het hier verloopt met Joost en Mike. Joost is al begonnen hoe ik begrepen heb.
Ik ben toch ook eens gaan kijken naar die Hulda Clark Zapper die Henk heeft. het is niet onbetaalbaar en ik denk er toch over na.
Nogmaals, ik spreek het niet tegen, maar heb even een paar onzekerheden.
Bedankt voor een antwoord.
Dorothé