Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En opnieuw vanwege 'contact met de Russen', net als bij Flynn. Trump had nooit het ontslag van Flynn moeten accepteren want nu proberen ze hetzelfde geintje uit te halen met Sessions. Via Sessions kan Trump de achilleshiel van de elite blootleggen, de pedofilierituelen op het allerhoogste niveau. Als Trump nu bezwijkt is het gedaan met enige hoop op het legen van het moeras!
Ja, ik las het ook. Zeer slecht nieuws als Sessions ook sneuvelt. De (pedo)elite zit in het nauw en er komt naar hun zin al teveel naar buiten.
Nu moet er juist doorgepakt worden door Sessions en Trump, onder andere wat betreft de satanische pedonetwerken in de hoogste kringen. Deze kans komt wellicht niet gauw weer.
Jake Morphonios, een journalist die zich bezighoudt met Pizzagate, wordt ook bedreigd, gehackt, z'n auto is gesaboteerd en hij is nu aangeklaagd voor 5 miljoen dollar.
Volgens een DHS insider die eerder correct voorspelde dat er een antisemitische lastercampagne tegen Trump zou worden gevoerd, komt nu de volgende info: Sessions wordt aangevallen omdat hij op het spoor zit van grote pedoschandalen die plaatsvinden in de hoogste politieke kringen.
Zoals we al voorspeld hadden.
Als wat hier verteld wordt waar is, gaan er nog turbulente tijden volgen.
Op de PC van Anthony Weiner zijn veel meer satanische pedofilms gevonden dan aanvankelijk gedacht, waaronder snuff movies. Weiner is een voormalig politicus van de Democraten.
Hier een prima introductievideo over pizzagate. Niet gehyped, duidelijk en alle feiten netjes op een rij gezet. Beste overzicht wat ik tot nu toe gezien heb.
Gruwelijk. De video is afkomstig van een site genaamd 'worldcorpo.net’. Vreemde site met nog wat van deze afschuwelijke fragmenten. Geluidsanalyse laat zien dat de stem erg veel lijkt op die van John 'Skippy' Podesta.
Vreselijk inderdaad. Het zou mij totaal niet verbazen als dit Podesta is die we hier horen. Dit zootje moet worden ontmaskerd! Stel je voor dat Trump eerder aan de macht was gekomen. Als zakenman had hij toen ongetwijfeld een deal gemaakt met deze sicko's, waarbij hij wist dat hij op een goudmijn zat waarmee hij zijn 'zakenpartners' zou kunnen chanteren. Dan was dit nooit naar buiten gekomen. Nu heeft de deep state echter de oorlog verklaard aan Trump en is de enige manier waarop hij ze kan uitschakelen deze vuiligheid laten onderzoeken en vervolgen. De tijd van deals is voorbij, het is erop of eronder! Gelukkig zien we Trump nu de poot stijf houden met Sessions en is er op het internet een campagne gaande om contacten van vooraanstaande Democraten met Rusland onder de aandacht te brengen:
Ik hoop dat je gelijk hebt omtrent Trump. Ik ben nog lang niet overtuigd van die man. Ik heb geen vertrouwen meer in politici en ga dan ook niet stemmen op 15 maart.
Ik ben ook een artikel van hem tegengekomen in The Washington Post.
ABOUT CIMA
Our Approach:
We strive to build a foundation of knowledge for media development donors, implementers, and civil society actors on best practices and solutions for improving media systems. We do this because we believe media plays an indispensable role in the creation and development of sustainable democracies.
CIMA focuses on four cross-cutting issue areas in media development: effectiveness, sustainability, innovation, and funding. Together, they encompass efforts to improve the capacity and quality of the media sector.
John werkt nu voor de Washington Post als columnist. Al worden deze lui opgeruimd dan zijn er nog genoeg over die zich ook met deze praktijken bezig houden. Het is een voorwaarde om een de top te komen. Om één of andere reden heb ik het gevoel dat ze juist willen dat we het weten. Psychopaten vinden het leuk om te spelen met slachtoffers, in dit geval de massa, slinkse hints geven omdat ze weten dat ze ermee wegkomen en ze kicken erop. Voordeel is dat veel mensen zich hierdoor gaan beseffen met wat voor gestoorde lui we opgescheept zitten. Maar je hebt ook nog steeds een grote groep mensen die liever net doen alsof ze gek zijn en de ogen sluiten want het is fake news. Kinderen (en dieren) molesteren daar word ik echt ziek van.
Ik hoop dat je gelijk krijgt omtrent Trump. Ik ben nog lang niet overtuigd van de man. Ik heb geen vertrouwen meer in politici en ga niet stemmen op 15 maart.
Er is ook een Brian Podesta
I found connection to Brian Podesta, Senior Analyst at National Center for Missing and Exploited Children, John Podesta, and even Bill Clinton. Now John Podesta is working at the Washington Post to further his agenda to destroy Independent Media in an attempt to coverup the Pizzagate/Pedogate Scandal!!!
Al ruimen we die lui op er zijn er nog genoeg die zich met dezelfde praktijken bezig houden. Het is een voorwaarde om aan de top te komen. Mij bekruipt het gevoel dat ze willen dat we het weten, ze weten dat ze ermee wegkomen. Psychopaten spelen graag met slachtoffers in dit geval de massa, slinkse hints loslaten. Voordeel is wel dat mensen gaan zien dat we met psychopaten (en satanisten) opgescheept zitten maar er is ook nog altijd een groep die de ogen sluiten want fake news.