Pizzagate

Johanna dat filmpje doet het al niet meer..

Die Edward Heath wat een afstotelijk figuur. Dit zit zo diep in de organisatie van veel landen, te denken aan politici, koningshuizen, mensen in hoge functies... er staat zoveel op het spel voor ze en de vrees dat we hun leugens niet meer slikken groeit en groeit. Ze kunnen toch niet iedereen uitmoorden die dit doorziet?

Wat mij ook bezig houdt: zou Demmink vanwege de vrijspraak vorig jaar dus niet meer kunnen worden aangepakt?

Ik vrees dat Demmink idd buiten elke rechtsvervolging is komen te staan. Tenzij er een nieuwe zaak met nieuwe slachtoffers tegen hem wordt aangespannen. Dit is overigens ook de reden waarom Theo Hiddema mijn voorkeurstem krijgt: van mij mag hij dat moeras bij Justitie gaan leegdreggen, iets wat hij noemt 'het VVD-propagandacentrum dat voorheen het Ministerie van Justitie heette':

Mike

Johanna dat filmpje doet het al niet meer..

Welk fimpje? Uit mijn post 170544? Werkt bij mij gewoon hoor. Iemand een idee hoe het kan dat mijn post erna zomaar is verdwenen?

Ging over Don en Brian Podesta. Brian Podesta werkt(e) voor The National Center for Missing & Exploited Children. Don die stukjes schrijft voor CIMA, ik kwam ook een artikel van hem tegen in de Washington Post waar John nu columnist is.

I found connection to Brian Podesta, Senior Analyst at National Center for Missing and Exploited Children, John Podesta, and even Bill Clinton. Now John Podesta is working at the Washington Post to further his agenda to destroy Independent Media in an attempt to coverup the Pizzagate/Pedogate Scandal!!!

https://www.bitchute.com/video/zb1zJHweIto/

De video doet het gewoon. Misschien was dit 'divine intervention', want als je een zwakke maag hebt kun je hem misschien beter niet bekijken.

Mike

Massagraf van kinderen ontdekt bij voormalig Iers tehuis

http://nos.nl/artikel/2161072-massagraf-van-kinderen-ontdekt-bij-voormalig-iers-tehuis.html

Ook in Nederland is genoeg aan de hand:

Een kleine 900 mensen hebben zich gemeld voor een schadevergoeding vanwege seksueel misbruik in de jeugdzorg.

http://nos.nl/artikel/2161174-honderden-claims-voor-misbruik-in-jeugdzorg-toegewezen.html

Mark

Ja inderdaad 170554. Nu doet hij het wel. Zekrer slecht voor je maag. Net als de docu die Mark plaatste. Vond de compositiefoto's van de broers PEDesta bizar lijken bij de verdwijning van Madeleine. En wat de kunst betreft.. zus van onze konegin past er ook zo tussen.
Voor vandaag genoeg gezien.. bah wat een zieke gasten.
Ik hoop dat DT een heel leger op de been heeft als hij deze beerput gaat legen.

Het is ziekelijk en niet voor te stellen dat mensen hiertoe in staat zijn inderdaad en dat zijn dan onze topmensen. Maar het is realiteit.

Bea op de foto met Marina na de voorstelling. Opmerkelijke broche heeft ze opgespeld.

dutch-queen-beatrix-l-poses-with-serbian-born-artist-marina-abramovic-FPR2TA.jpg

De broers Podesta en Madeleine. Is het toeval dat de broers in een villa verbleven vlakbij de locatie waar het meisje ontvoerd werd? Ik geloof niet meer zo in toeval. De villa schijnt eigendom te zijn van Clement Freud trouwens, ook een pedofiel.

http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/emails-between-paedophile-clement-freud-8234088

Als ik te vaak en te diep in deze zaken duik word ik daar heel erg misselijk van. Geen idee wat ik er verder aan kan doen, de politie maakt er ook niet echt werk van. Of Trump dit gaat doen? Eerst zien zegt de blinde.

Ik wilde dat filmpje, wat Johanna gepost heeft, bekijken, maar na een paar seconden heb ik ermee moeten ophouden. Mijn hart ging sneller slaan en ik voelde zo een afschuw, ik werd er akelig van. Vreselijk.

Hoe kan iemand zoiets überhaupt doen?

Dorothé

Dit is nog niets, Dorothe, er is materiaal dat nog vele malen erger is. Deze mensen zijn ziek, heel erg ziek.

Mike

Ja, ik weet dit ondertussen ook wel, maar hoe raar het ook mag zijn, ik denk altijd misschien is het toch wel niet waar. Het is zo ongelooflijk dat mijn hersenen dit eigenlijk niet aankunnen. Ik weet dat mensen tortuur uitoefenen, maar zoiets als satanisme bij bv. koningshuizen blijft moeilijk voor mij. Zie je Willem-Alexander al voor je bij zo een gebeurtenis....ongelooflijk. Ik moet het met der tijd voor waar aannemen, ik lees er teveel over en weet in mijn achterhoofd dat het waar is.

Dorothé

@Heksje
Trump is zeker ook verdacht in deze. Letterlijk. Connecties met Epstein onder andere.

Aanklacht

In deze aanklacht staat dat een 13-jarig meisje (Plaintiff) is verkracht door Trump:

At least four of the parties were attended by Defendant Trump. On information and belief, by this time in 1994, Defendant Trump had known Defendant Epstein for seven years (New York, 10/28/02), and knew that Plaintiff was then just 13 years old.

Defendant Trump initiated sexual contact with Plaintiff at four different parties. On the fourth and final sexual encounter with Defendant Trump, Defendant Trump tied Plaintiff to a bed, exposed himself to Plaintiff, and then proceeded to forcibly rape Plaintiff.

During the course of this savage sexual attack, Plaintiff loudly pleaded with Defendant Trump to stop but with no effect. Defendant Trump responded to Plaintiff’s pleas by violently striking Plaintiff in the face with his open hand and screaming that he would do whatever he wanted.

Immediately following this rape, Defendant Trump threatened Plaintiff that, were she ever to reveal any of the details of the sexual and physical abuse of her by Defendant Trump, Plaintiff and her family would be physically harmed if not killed.

Deze zaak loopt nog en horen we niets over, wat raar is, omdat elke scheet die Trump laat, wel in het nieuws komt.

http://www.thedailybeast.com/articl...ng-down-donald-trump-and-hillary-clinton.html

Dus het wordt afwachten of Trump ook echt achter de grote vissen aangaat of dat het vooral bij de kleinere vissen blijft, bang voor wat er over hem naar buiten wordt gebracht door de pedo-elite.

Elk pedonetwerk dat wordt opgerold is er één natuurlijk, maar als Trump hier zelf ook bij betrokken is, maakt dat ook hem een pedo en chantabel.

Mark

Ik houd dit wel nauwlettend im de gaten en heb tot op heden nog geen overtuigend bewijs gezien dat wijst in deze richting. Ook Mike Rivero is bij lange na nog niet overtuigd van de betrokkenheid van Trump bij dergelijke praktijken.

In het verleden heeft hij zich ingelaten met allerlei bekende en minder bekende establishment-figuren, waaronder Epstein. Bewijsbaar is zijn omgang met Epstein, maar Trump is altijd zijn eigen weg gegaan. Hij is ook 'bevriend' geweest met de Clintons, dat is simpelweg het praktische instinct van een zakenman. Totdat het tegendeel bewezen is beschouw ik Trump onschuldig in deze.

Mike

@Mike
Ik vind die Lange Frans maar een grote hypocriet.

Dat is erg kort door de bocht zo zonder onderbouwing.

Frans heeft het in ieder geval al in 2015 uitgebracht, dus ruim voor de hype die 'pizzagate' nu is en zo zijn er meer Nederlandse bands die kritische nummers hebben gemaakt. Ik ben wel benieuwd wat er dan hypocriet aan is dat Lange Frans hetzelfde aankaart, als dat forumleden in dit onderdeel van het forum zo graag juist aangekaart en openbaar gemaakt willen zien.

@Mark, mooi om te zien dat je het 'food for thought' gelijk oppakt.

Deze zaak loopt nog en horen we niets over, wat raar is
Nee daar is niets 'raar' aan omdat duidelijk is dat alles wat met dit onderwerp (pedofilie) te maken heeft geen kans krijgt om naar buiten te komen. Vermoedelijk is dit omdat er teveel belangen mee gemoeid zijn en er veel te veel 'mensen' zich met dit onderwerp bezig houden.

Heksje, de onderbouwing over de hypocrisie van Lange Frans heb ik al eerder gegeven. Op 15 december 2015 in de topic Agenda 21:

Over Lange Frans:

Waarom doet hij tegelijkertijd mee aan allerlei oenige TV-programma’s? Hij vreet van twee walletjes. Deze rap bevat veel waarheid, maar verwijst ook naar ufo’s en naar de docu Zeitgeist. Wantrouw Lange Frans, hij is een poortwachter!

De poortwachtersfunctie kun je ook onbewust toebedeeld krijgen, waarmee je een ‘useful idiot’ blijkt te zijn. Hoe kan zo’n Lange Frans hiertoe worden verleid? Geld en aandacht. Hij heeft een manipuleerbaar ego, anders deed hij niet mee aan die hersenloze TV-programma’s. Vraag jezelf ook af waarom hij zo’n nummer als Kamervragen mag maken en verkondigen op de landelijke radio. Dat zijn mijn ‘kamervragen’!

Mike

Ik vraag me wel eens af in hoeverre die TV-geile types hun ziel verkocht hebben.
Alles hebben ze er voor over om maar op tv te mogen. Om te kotsen.

De meest onzinnige tv programma's en we (nou veel mensen) kijken er nog naar ook.

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan