Pizzagate

Corey Feldman exposes Hollywood. Het is niet allemaal rozengeur en maneschijn.

hoe komen ze allemaal aan zo'n blackeye? Er staan mensen bij waarvan ik niet blij wordt, hoe betrouwbaar is zo'n link als deze? Putin staat er o.a. bij met een zwart oog

ik heb het al eerder gezien en het is inderdaad opvallend. En zoals al tijd, niet elk blauw oog is hieraan toe te schrijven of is wie weet een fotoshop blauw oog. Poetin bokst volgens mij.

Deze vond ik op facebook via Harold Heimeriks.

9d48.jpg

het zal hier vast wel eerder gedeeld zijn. Wat ziek.
https://censuurvrij.com/index.php/2020/02/17/kinderoffers-en-handel-in-nederland-een-ooggetuige-spreekt-met-nederlandse-ondertiteling/

Volgens Michelle Obama is Harvey Weinstein een prima kerel en een fijne vriend. Wie zit daar linksachter Michelle? Is dat Whoopy Goldberg?

Waarom heeft die vrouw van die lange armen dan? Wat een spanwijdte.

Omdat Michelle een vent is. Daarachter zit inderdaad Whoopy, ook zo gek als een deur.

Joost

Ja dat is een goede vraag, ze is van alles teveel, teveel hoofd, teveel haar, teveel vet, teveel kleding. Ze kan van alles verbergen. Misschien verbergt ze standaard 3 kindjes onder haar kleding.

Joost

Die whoopy heeft geen haar op d'r wenkbrauwen... vast geëpileerd zodat het er vrouwelijker uit ziet, het zijn wel dikke wenkbrauwen... en ook brede schouders heeft ze.

Kevin

Marion Koopmans - hoofd virologie - heeft daarentegen vergeten haar wenkbrauwen te epileren. Ze heeft een opvallend hoge haarlijn voor een vrouw, vind ik.

Hier een link over de Dumb's. Had net zo goed in ander topic gekund
https://adrenogate.wordpress.com/2020/04/04/34947-children-rescued-from-giant-thermonuclear-blasted-underground-facility/

Ik fiets net door ons dorpje en zie overal flyers hangen met 'Wees Loyaal, Koop Lokaal'. Kijk eens naar dat logo. Niet te geloven, he? LogoLogoLogo

Ik fiets net door ons dorpje en zie overal flyers hangen met ‘Wees Loyaal, Koop Lokaal’. Kijk eens naar dat logo. Niet te geloven, he? LogoLogoLogo

wtf 3x6, echt niet te geloven!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan