Pizzagate

Precies! En het 'girlslover' logo en als slogan 'voor liefhebbers'. Mijn hemel in wat voor gemeente woon ik?? Ik heb net een mailtje gestuurd en gevraagd wie die waanzinnig mooie poster heeft ontworpen. Ik hoop op een reactie...en kom er dan op terug bij jullie.

over Prins Andrew, op d.tube in navolging op Out of Shadows

https://d.tube/#!/v/harryroubaix777/QmNhq5tSdQnSL9VxUubsQ8Ykv5StgynJkL3Pf1WrgjMp2a

Is dat zo dat het officiëel vanaf 12 jaar is in Vaticaanstad?

En wat betreft dat kruis, ik kwam ook weleens tot die conclusie dat ze eerder de dood van Jezus vieren met het feit dat "Jezus" (het beeltenis lijkt niet op hem met dat lange haar en dunne lichaam) altijd zo zielig en dood aan dat kruis hangt. De afgelopen keren dat ik in het buitenland in zo'n katholieke kerk kwam zie je het steeds weer... Zo'n dunne, zielige man die aan een kruis hangt... Ziet er heel treurig uit.

Kevin

Ik loop vast achter want deze is niet nieuw en ik heb niet de hele video bekeken. Maar die kinderen in het begin vertellen het alsof het normaal is. En zo heb ik meer video’s bekeken... eigenlijk hoop ik nog steeds dat het gewoon complotdenken is en niet waar is.

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=dJZjREZ090A

Complotdenker

Precies! En het ‘girlslover’ logo en als slogan ‘voor liefhebbers’. Mijn hemel in wat voor gemeente woon ik?? Ik heb net een mailtje gestuurd en gevraagd wie die waanzinnig mooie poster heeft ontworpen. Ik hoop op een reactie…en kom er dan op terug bij jullie.

Is vast en zeker gewoon ontworpen door een paar leuke marketingmeisjes die er verder niets mee bedoelen (en het zeker niet weten). Het is steeds hetzelfde met al die symboliek. Als ik als duiker onder water een 'ok' teken maak ben ik nog geen satanist.

Hi Bastiaan, inderdaad het kan allemaal heel onschuldig zijn. De meeste mensen in het dorp zullen langs fietsen en als ze de poster zien denken: wat een goede campagne! Dit is het reclamebureau dat de poster heeft ontworpen. Ze hebben een hele onschuldige website. Met hele suggestieve woorden erin als je het mij vraagt.

In een later interview zegt het meisje dat haar moeder en de vriend van haar moeder raw vegens zijn en dat ze het moest zeggen etc. Hoe dan ook ziek!

Complotdenker

Operation Underground Railroad

Dit is de website van deze ondergrondse operatie. https://ourrescue.org/
Volgens mij stond dit nog niet op het forum en dit initiatief bestaat al sinds 2013. Er is in 2016 een documentaire uitgebracht genaamd “The Abolitionists“.

De 2 oprichters bestrijden Human Trafficking met een team over de hele wereld.

Is vast en zeker gewoon ontworpen door een paar leuke marketingmeisjes die er verder niets mee bedoelen (en het zeker niet weten). Het is steeds hetzelfde met al die symboliek. Als ik als duiker onder water een ‘ok’ teken maak ben ik nog geen satanist.

Zonder het te weten leg je de vinger op de zere plek. Allereerst gaat de vergelijking van jouzelf die een OK-teken maakt als man en schattige reclamemeisjes die een girl lover-logo gebruiken in hun ontwerp niet helemaal op. De sataniche agenda maakt gebruik van ieders onwetendheid, waardoor je onbewust medeplchtig worden gemaakt. Vrouwen zijn bijzonder vatbaar voor dit negatieve en zieke krachtveld, veel meer dan mannen.

Om deze reden zetten satanisten ook voortdurend in op het verbinden van dergelijke symboliek aan 'liefde', denk ook aan de vele hartjes die je nu overal ziet en de slogan dat we 'samen corona kunnen verslaan'. Als er dus schattige reclamemeisjes zijn die niets verkeerds zien in het gebruik van een dergelijk logo zijn ze gewillige slaven van een volslagen krankzinnig systeem, dat bij voorkeur zich manifesteert via vrouwen. Vrouwen zijn geboren kritiekloze volgers, ze zien geen gevaar aankomen en ze zijn bijzonder gevoelig voor 'liefde' en 'verbinding'.

Veel vrouwen hebben nul kritisch denkvermogen en ook de creativiteit laat te wensen over. Ze laten zich probleemloos fotograferen met 1 hand voor het linkeroog en nu zien we dat het vooral vrouwen zijn die de grootste verklikkers en verraders zijn van hun medeburgers. Tijdens WO2 sliepen ze letterlijk met de vijand (moffenhoeren), iets wat ze na de oorlog een publieke vernedering opleverde doordat hun hoofd werd kaalgeschoren. Ze fungeren maar wat graag als handlangers van de heersende macht en herhalen eindeloos de boodschappen en symbolen die deze macht telkens weer uitzet. Valt het niet op dat reclames alsmaar nietszeggender en trouwens films ook? Welkom in de slappe, weke wereld van reclamemeisjes en vrouwelijke regisseurs!

Mike

Ze fungeren maar wat graag als handlangers van de heersende macht en herhalen eindeloos de boodschappen en symbolen die deze macht telkens weer uitzet.

vrouwen zoeken op dat moment misschien wel de "sterkste" (en misschien wel "rijkste"of in hun ogen meest te bieden) man om zelf te kunnen overleven??!! We hebben gewoon mannen nodig die voor ons zorgen zodat de vrouwen weer voor de kinderen kunnen zorgen. Maar ik zie genoeg vrouwen die erg aan zich zelf denken en de kinderen zelfs in de steek laten uit boosheid in slecht huwelijk. Wij hadden een medewerker (een Pool, harde werker) familie in Polen, elke 6 weken naar huis, (boze) schoonmoeder die zich bemoeit en dochter manipuleert. Eind van liedje, vrouw van pool trekt het niet meer, uit elkaar, en je zoekt het maar uit met ons kind, ik heb er genoeg voor gezorgd. Jammer, is gewoon goeie gozer.

Mike:
Which site?

https://www.abc4.com/news/top-stories/feds-warn-of-increase-of-child-predators-after-several-current-arrests-in-utah/

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan