Pizzagate

Panda-eyes - Q: 'These people are sick!'

Dank voor de pluim, Henkie. Letterlijk 'iets doen' tegen deze zieke geesten, geeft een goed gevoel.
Het verhaal van het reclamebureau wordt vervolgd en daar zal ik in de nabije toekomst op terug komen, ik houd jullie op de hoogte.

Mocht je hier toevallig nieuw meelezen. Hier een duidelijke samen vattingsring s video. Is miss al wel eens gedeeld maar kan nooit kwaad hem nog een keer te delen.

Complotdenker

Let ook op de kleur (zwart - wit geblokt) van de vloer. Dat staat voor satanische rituelen. Als je het Twitter bericht met die video aanklikt dan zie je ook wat reacties op het bericht.
Waarom komen die mensen hiermee weg? De video is van Paul de leeuw in zijn jongere jaren, is er ooit aangifte gedaan en waar is dat kind nu?

https://www.nu.nl/internet/1538939/paul-de-leeuw-niet-blij-met-youtube-video.amp?__twitter_impression=true

En wat doet de NOS? Paul de Leeuw als slachtoffer framen. Sorry voor mijn uitgebreide reactie op dit onderwerp, maar dit moest ik even kwijt.

De video is van Paul de leeuw in zijn jongere jaren, is er ooit aangifte gedaan en waar is dat kind nu?

Dat kind is de zoon van Hanneke Groenteman. In de video hieronder was dat jongetje nog eens te gast, waarbij Paul en Keesje iedereen fopte, dus alles was geacteerd en van tevoren afgesproken.

Dat vorige optreden zal ook vast afgesproken zijn, maar alsnog blijft het wel heel walgelijk om naar te kijken!

Kevin

Het feit dat Paul de Leeuw twee Afrikaanse jongens heeft geadopteerd is ook iets wat je tot nadenken zet eigenlijk...

Ik heb ooit weleens op het internet dingen voorbij zien komen over Paul de Leeuw, en André van Duin en nog een aantal, maar het was best vage informatie. André van Duin zou ook bij jongensbordelen gezien geweest zijn enzo. Maar hoe betrouwbaar is die info? Eigenlijk is er over Pedogate in Nederland qua bekende Nederlanders best weinig informatie te vinden.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan