Pizzagate

dank je Mike.
Iemand een idee waar dat over gaat, ik begrijp het niet, filmpje hierboven met "babys are waiting for their parents"

gisteren op het nieuws adoptieouders mogen niet reizen dus kunnen hun kindje niet ophalen. In de Ulraine heb je nog draagmoederschap. kinderen op bestelling

emand een idee waar dat over gaat, ik begrijp het niet, filmpje hierboven met “babys are waiting for their parents”

Volgens mij gaat het om baby's die gebaard zijn voor de verkoop, een babyfabriek dus! Kinderen kunnen nog niet naar toekomstige ouders omdat de grenzen nog dicht zijn vanwege 'cojona'.

Misschien kennen jullie dit al: Ronde Huis Nunspeet.

Ja ik denk de meesten het wel kennen. Ik ben er een wel eens heen gefietst.

Inderdaad Frits2707, over die Nederlandse Cocaïne Fabriek heb ik ook gelezen. Vandaar dat die naam was blijven hangen! Het cirkeltje is weer rond :) Thanks

Hi Marijan, ook jij voegt een prachtig puzzelstukje toe dmv het filmpje over BioTexCom. Zo kunnen die transgenders dus aan hun kinderen komen. Zaaddoneren (van zichzelf of hun mannelijke partner), eitje erbij, in de menselijke 'broedmachine' en 9 maanden later kun je je kindje ophalen!

De opa van Mark Rutte, K. Dilling, was uitstekend ingeburgerd bij de Heidemij, eigenlijk al zo ongeveer vanaf het prille begin. Ook is bekend dat hij via zijn projecten contact heeft gehad met Prins Hendrik en hoogstwaarschijnlijk ook met Frank van Vloten, eigenaar van het horror Ronde Huis in Nunspeet en dat hij daardoor goed ingeburgerd was bij de elite van Nederland. Tada!

Lees meer.

Frits

zou het niet zo zijn dat de Staat der Nederlanden indertijd gewoon gekaapt is door die eerste "holding" van de wereld samen met de oprichting van de Amsterdamse wisselbank (in 1602) ?
en elke nederlander van bij de geboorte eigendom is van die handelsmaatschappij in uitstekende vermomming ?

Besef dat in nederland de pedofilie zich uitstrekt over een heel groot gebied en dat iedereen elkaar kent en de handen boven het hoofd houdt. Van rechters, burgemeester, industriëlen, politici et cetera; het is een grote club.
Beluister eens deze uitzending van argos, dan weet je hoe omvangrijk het geheel is.

Frits

Herr Sens:
elke nederlander van bij de geboorte eigendom is van die handelsmaatschappij
Ik heb hier ergens een document van. Zal die opzoeken.

Frits

Ondertussen is dit wel een interessante video: https://www.brighteon.com/90f8a6a4-982f-4641-8dea-a127926ec203

Geldt ook voor verNederland.

in België heb je ook een soort 'ronde' huis.

Kasteel Les Amerois:
384.jpg

Ja.....het is in ieder geval heel naïef om te denken dat alleen de schijnwerper-figuren in Amerika knettergek zijn. Dat zijn ze in Nederland ook.

Beste EiOpener, je actie van vorige week verdient een pluim, forumlid van de week of zoiets. Het betekent niets maar een klein beetje eer is veel waard. Vooral voor je eigen zelfvertrouwen. Je durft nu immers meer en meer met deze ervaring in de zak.

Chapeau !!

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan