Pizzagate

HET ONBESPROKEN PROBLEEM VAN CHILD TRAFFICKING

Terwijl de hele wereld zich bezig houdt met lockdowns, mondkapjes en discussies over virussen, speelt er zich een buitengewoon interessante beweging zich af binnen de samenleving.

Heel zichtbaar voor wie het wil zien en onzichtbaar voor wie bewust, of onbewust de ogen sluit, wordt er een enorm netwerk opgerold

Het grootste probleem van deze tijd is niet de covid-19 pandemie en de daarbij horende maatregelen, maar is de handel in kinderen door en voor een Elite pedofielennetwerk.

Het is te erg voor woorden en vervelend te moeten delen, maar er moét een maatschappelijke discussie ontstaan over dit onderwerp, zodat er meer bewustzijn op kan komen en licht en liefde op deze zaak gericht worden.

Internationale Alliantie
Sinds Donald Trump zijn rol als president heeft ingenomen, is er een internationale millitaire alliantie openbaar gegaan met als missie de pedofielennetwerken op te rollen.

Ik ben geen Trump fan en mijn vrienden onder de indianen in de V.S. kunnen zijn bloed wel drinken, maar dit doet hij goed vind ik. Hij zet zich bewust en openlijk in om dit netwerk op te rollen.

Het is ongekend hoe machtig dit netwerk is en hoeveel mensen binnen regeringen, politie, justitie en besturen erbij betrokken zijn.

Ik onderzoek deze stroming nu een tijdje voor mijn nieuwe boek 2044 dat binnenkort uitkomt en val van de ene verbazing in de andere.

Jeffrey Epstein
Onlangs gebeurde er weer iets heel bijzonders. Na de verdachte dood van miljardair Jeffrey Epstein, bleven talloze slachtoffers achter in onrecht.

Zijn medeplichtige en vriendin Ghislaine Maxwell werd maar niet gearresteerd. Niemand begreep waarom...

Tot dat een paar weken geleden Donald Trump de federal prosecuter Geofrey Herman, die belast was met de Epstein zaak, ontsloeg.

Hij stelde Audrey Strauss aan als vervanger en hoppa! Binnen een mum van tijd werd Ghislaine Maxwell gearresteerd.

Link:
https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com/news/amp/world-us-canada-53268218

Naar verluid zijn talloze Eliteleden nu in paniek. Niet vreemd, want Maxwell heeft videobanden...

Ik ben benieuwd hoe dit zich gaat ontvouwen en wanneer er massale verontwaardiging gaat ontstaan over deze netwerken.

Houdt de media maar in de gaten. Heel regelmatig zie je berichten over pedofielennetwerken die opgerold worden. In Amerika, in de Ukraine laatst, in Duitsland, in Thailand.

Het is een kwestie van tijd voor dit probleem opgelost wordt. Het kan niet bestaan in een 5e dimensie wereld.

Wat wij kunnen doen?
In feite zijn er drie dingen die wij kunnen doen:

1. Maak het bespreekbaar. Hoe meer mensen er vanaf weten, hoe meer bewustzijn erop komt, hoe meer aandacht de media het zal geven en hoe meer actie er genomen zal worden. Dit zijn geen complottheorieen, maar het is een werkelijkheid die met rechtzaken en mediaberichten wordt onderbouwd.

2. Stuur elke dag liefde en licht naar de getroffen kinderen. Liefde in een trilling en waar ze ook zijn, het zal helpen hun lijden te verzachten. Al is het maar een beetje.

3. Visualiseer een 5e dimensie wereld waarin geen kind meer misbruikt wordt. Gewoon omdat het niet langer kan in een wereld van liefde, eenheid en verbinding.

Doe je mee?

🌎ne L🌍ve

X Robert Bridgeman
Tet46ajj6jhclrqhgcz5s6v12xutkeoty.jpg

Dit is dus die Hans Prummel van de Gaykrant. Ik zou zeggen, kijk goed naar z'n gezicht en kijk naar dat leuke schilderij... Denk dat we voldoende weten.

u6tha2ey1b4vao9s3c6vpr2ew5ozyx3j.jpg

Kevin

ik denk dat we allemaal een vermoeden hebben wat zijn hobby is. En dat leer ik ook mijn kinderen. Boeven zien er niet uit zoals in de donald duck. Het kan, maar dat is kruimel werk. De echt crimineel heeft keurige kleren aan en lacht innemend. Of niet, zoals dagobert, die natuurlijk een vuile geldschraper is en mensen uitperst, maar wel met egards behandeld wordt en hiervoor nooit de politie op zijn dak krijgt.

De Gaykrant en pedo's. Uitspraak van Henk Krol:
JM: Wat ik uit de vraag van Frits Bernard begreep; pedofilie, dat wordt altijd gerangschikt onder de parafilieën terwijl homoseksualiteit tegenwoordig gewoon een variant is.

HK: Ja, ik maak maar één onderscheid: vrijwillig, niet vrijwillig. Dat is het enige onderscheid. En dat geldt voor homoseksualiteit, voor pedoseksualiteit, voor heteroseksualiteit. Als iets gebeurt op vrijwillige basis dan heb ik geen enkel probleem. Als één van de twee onder dwang iets moet doen, ik ben tegen dwang. Dat is het enige wat voor mij telt. En de rest vind ik absoluut allemaal kunstmatige grenzen.
https://www.brongersma.info/Openhartig_interview_met_Henk_Krol

Mike

"Kunstmatige grenzen" wat zijn dat voor rare gedschten🤨.

Interessante foto Kevin, dat er nog mensen zijn die nog steeds niet in pizzagate geloven!

Die Henk Krol klopt niet... Zijn uitspraken over pedofilie in dat interview vind ik wel een beetje tricky. Zeker met de kennis die we nu hebben over al die pedo-shit!

Zou hij wellicht een soort poortwachter voor Demmink zijn? Om de beerput gecontroleerd te houden? Die Krol werkt nu ook plots samen met Henk Otten... Foute boel.

Kevin

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan