Pizzagate

Edwin ik zat net te kijken op Etsy.com aan de hand van dat twitterbericht. https://www.etsy.com/nl/listing/660402270/kinderen-die-geboren-zijn-om-te-planten?ref=shop_home_active_15&frs=1&crt=1

Echt een vage site waar je dergelijke Art kunt kopen. Die foto’s die je kunt zien zijn walgelijk.

Ja, dat is vreselijk.

Op zich is dit geen rare site hoor. Ik heb hier al veel kunstwerken gekocht die gemaakt zijn van rendierhoorn/hertenhoorn etc., zoals oorbellen, armbanden en kettingen. Mensen maken dat en verkopen dat via zo een site.

Er is natuurlijk van alles te koop. Dus ook die rare dingen die hierboven gepost zijn. Zoiets had ik nog nooit gezien. Maar dat krijg ik dan ook niet te zien omdat ik in de zoekpagina weergeef wat ik zoek.

Dorothé

Dat zijn inderdaad rare dingen Alpha. De reacties zijn wel “positief”. Vinden die personen dat echt mooi of is het codetaal?

Dankje voor de link Alpha, dat is echt gestoord. Ik sta er ook van te kijken hoeveel mensen die lelijke zooi in hun winkelmandje hebben liggen. Hoe gekker hoe meer vraag lijkt het ook wel, is dit serieus de wereld waar we in leven!?

Werkt hier niet hoor. Werkt het bij jullie wel?

dit is de link_https://www.amazon.com/Northwest-Company-Officially-Licensed-Slingbag/dp/B00SMDVPQA?th=1

Apart, zowel in chrome als microsoft edge is hier niks te zien. Heb je een screenshot? In het filmpje hierboven hebben de rugzakken ook een prijs van 29.98 dus dat zou niet moeten uitmaken denk ik.

Tqevdgor7i4mtqy3d6hvb69uw7p6wlyef.jpg

Tt1cuidfjjpkbsj5cyhnaixwc5r8tahx4.jpg

Mike

Wat verschrikkelijk , de zwaarste straffen zijn nog te licht voor deze duivels ... geen enkele cel van deze mensen heeft nog een ziel , brrrrr echt nogmaals verschrikkelijk .

Militaire tribunalen zullen voor deze lui worden opgezet en ze zullen ter dood worden veroordeeld. Heb geduld.

Mike

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan