Pizzagate

Mike plaatste lang geleden eerder een gelijknamig filmpje, daar was het publiek duidelijk uitzinnig van "vreugde", dat zie je hier niet.

Te naar , zwangerschap en een geboorte van een kind is iets prachtigs en wonderlijks , dit is pure spot en wederom satanisch ...

@ Joost, post #300516

Dat draadje snijdt hout! Ik heb me steeds afgevraagd of deze dames wel echt zulke erge slachtoffers waren. Het ziet er teveel naar uit alsof ze het prima naar hun zin hebben!

‘DEEPLY DISTURBING’

https://www.thesun.co.uk/news/12127934/child-sex-dolls-for-sale-alibaba-paedophiles/amp/?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_campaign=sharebarweb

@ Joost, post #300516

Dat draadje snijdt hout! Ik heb me steeds afgevraagd of deze dames wel echt zulke erge slachtoffers waren. Het ziet er teveel naar uit alsof ze het prima naar hun zin hebben!
Ja Bastiaan, ik vroeg mezelf hetzelfde af, maar heb dat eigenlijk nooit hardop gevraagd. Maar dit lijkt erg logisch. Veel van die meiden hadden een luxe leventje als hoer en als supplier van jonge meisjes, jongens, kinderen voor satanisch misbruik.

Joost

Nou ik heb t me wel hardop afgevraagd maar wel in besloten kring :) Eigenlijk opperde (die verder walgelijke) Peter R de Vries laatst ook al zoiets.

Bol.com gaat volgens deze Tweet de richting uit van Wayfair. Best wel dure kussens die opeens uitverkocht zijn.

Ik heb de kussens even opgezocht in Bol.com en er zijn al direct reviews te lezen. https://www.bol.com/nl/s/?searchtext=sternzeit+retro+kussen&appliedSearchContextId=&suggestFragment=sternzeit&adjustedSection=&originalSection=&originalSearchContext=&searchContext=&section=main&N=0&defaultSearchContext=media_all&voiceSearch=false

Je kunt zoeken en filteren bij Bol.com op prijs Hoog-Laag. Je kunt er een gouden dildo kopen voor 2K. Misschien verkopen ze er ook pizza’s.

Bol.com ook al?

Dan was de verkoop van het boek “How to cook a baby” misschien helemaal geen “foutje”??

Wat is dat met die kussens, ik snap het even niet. Zie ik de commentaren bij bol van de mensen, snappen die het allemaal. Ik heb wat gemist.

Dorothé

Ik legde met mijn bericht over Bol.com de link met de overprijsde artikelen bij Wayfair, die kregen de naam van vermiste kinderen mee.

Dorothé,

Een paar pagina’s terug in dit topic staan berichten over Wayfair. Dat is een webshop die zegt meubelen te verkopen. Ze verkopen kasten en kussens van 10.000 dollar of meer. Deze kasten en kussens hebben de namen van vermiste kinderen. In sommige gevallen is de prijs de geboortedatum van het kind. In de e-mails van Podesta wordt vaak geschreven over kussens.

Dat is wat is er van heb begrepen. Het zijn dus zeer waarschijnlijk kinderen die via deze webshops worden verhandeld. Bol.com verkoopt blijkbaar ook kussens van 10.000 euro.

Ah, ik snap het. Bedankt.

Nu kosten ze 46,00 euro. Dus dat is wel een verschil.

Goh, als dat werkelijk zo zou zijn, vreselijk. Ja, de reacties van de mensen zijn overduidelijk. Mensen weten dus al heel veel.

Ik volg alles hier al jaren en dat was me inderdaad ontgaan en die mensen wisten dat wel.

Als Bol.com zo iets zou doen, je kunt het je gewoonweg niet voorstellen dat het zo dicht bij is.

Maar het is niet uit te sluiten.

Dorothé

Forum statistieken

Onderwerpen
4.541
Leden
8.664
Nieuwste lid
pioenroos
Word vaste donateur van dit forum
Terug
Bovenaan