Ik heb nu definitief melk, kwark en yoghurt op mijn menu. (geit) Dat kan ik eerdaags ophogen. Ook de fles H202 - 3% is leeg. Nieuwe besteld, 35%. Lijkt me wel goed voor mijn darmen in het spoelwater.
Mijn dagmenu ziet er meestal ZO uit.
Glas water met lepeltje H202-3%. Darmspoelen (met 2 tl. H202-3%).Meestal ben ik goed leeg. Dan Adrenal. Ook gedurende de dag 1 spirulina, 1 chlorella, 1 vit B-12, 1 probiotica
Dan op bed op mijn gemak een appeltje oppeuzelen. (ik weet dat dat wordt afgeraden maar voorlopig blijf ik dit doen) Gewoon, intuitie. (soms ook een banaan)
Als dat is weggezakt 2 crackers (spelt+rogge) met roomboter en kaas (geit)en 1 koffie.
(soms ook vis of ei)
laat in de middag een glas melk, glas water en glas Misosoep. meestal met wat kleine kaaskoekjes o.i.d.
,s-avonds in ieder geval groente, soms wat sla en/of komkommer, + klein tomaatje of nog vis, vlees, ei. Hangt ervan af wat ik ,smorgens al heb gehad en of er nog iets klaar ligt dat opgegeten moet worden.
Vanaf 1-8 j.l. tot nu (dus 21 dagen) 3x ,s-avonds naar het toilet gegaan vanzelf.
3/8 zonder reden 50gr,
14/8 zonder reden 50 gr,
16/8 had ik wat pindasaus gegeten, ong. 200 gr,
21/8 om 19.00 yoghurt gegeten i.p.v. groente, een uur later 250 gr. zachte ontl.
Ik heb de laatste tijd vaak yoghurt gegeten (yoghurt is te dun, kwark te dik dus meng ik dat door elkaar) maar steeds om ongeveer 22.00 uur. En dat gaf Geen ontl. vanzelf
Wat is de reden dat ik een uur NA het nuttigen van yoghurt vanzelf naar het toilet ga?
Heel snel na het eten voelde ik mijn buik al, dus IETS zet de darmen in beweging.
Het blijft me intrigeren.
Terwijl ik vanmorgen goed leeg was. Ik had vandaag geen zin om groenten klaar te maken, dus yoghurt is ervoor in de plaats gekomen op een vrij lege maag.
Nog even voor de goede orde voor mensen die het niet weten, het liefste ga ik helemaal niet vanzelf naar het toilet.
Dus resultaat van de 21 dagen = 17 dagen 24 uur nergens last van.
In ieder geval is de tijd waarop ik melk en yoghurt eet en drink nog steeds belangrijk.
Verder ben ik heel tevreden zoals het nu gaat. Voel me goed. Slaap dieper. Had wel eens lichte maagklachten, die zijn weg, volgens mij omdat ik geen tarwe eet.